دنیای وب

نحوه رفع خطای زمان اجرا 339 فوراً

برای رفع خطای زمان اجرا 339 ، باید مفهوم خطای 339 را بفهمید و ابتدا علل آن را شناسایی کنید. خطای زمان اجرا 339 چیست؟ این خطا معمولاً هنگام نیاز اتفاق می افتد. پرونده OCX یا DLL در رایانه شما ثبت نشده است. این یک مشکل بسیار معمول است که کاربران ویندوز اکنون و پس از آن حلق آویز شوند.

چگونه خطای زمان اجرا 339 را تعمیر کنیم؟

شماره 1 از آنجا که خطای 339 مربوط به پرونده های از دست رفته / فاسد شده .dx یا DLL است ، می توانید لیست رجیستری را دوباره ثبت کنید تا مشکل 339 برطرف شود. برای مثال ، اگر با خطای زمان اجرا 339 در msdatgrd.ocx روبرو شدید ، برای دوباره ثبت نام پرونده ، لطفا این کار را انجام دهید:

1. روی Start-Run کلیک کنید

2. نوع regsvr32 c را تایپ کنید: windowssystem32msdatgrd.ocx

3. رایانه را مجدداً راه اندازی کنید

اگر نمی توانید پرونده مشخص شده در رایانه خود را پیدا کنید ، باید آن را از اینترنت بارگیری کرده و در جای مناسب قرار دهید.

شماره 2 برای رفع خطای زمان اجرا 339 ، همچنین می توانید اسکن رجیستری را برای رایانه خود اجرا کنید. به نظر من مهمترین قدم برای شما برای رفع خطای زمان اجرا 339 و جلوگیری از سایر خطاهای زمان اجرا به طور موثر است. بسیاری از ابزارهای تعمیر رجیستری به صورت آنلاین موجود است که کامپیوتر شما را اسکن ، تجزیه و تحلیل می کند. علاوه بر رفع خطای زمان اجرا 339 ، این ابزارها خطاهای رجیستری ، میانبرهای نامعتبر ، پرونده های کپی برداری و پرونده های dll را برطرف می کنند. در نهایت ، کامپیوتر شما عاری از پیام های خطای سیستم و عملکرد کند خواهد بود. کاری که شما باید انجام دهید این است که خطای زمان اجرا و همچنین سایر خطاهای رجیستری را برطرف کنید تا از خراب شدن کامل رجیستری جلوگیری کنید. اگر همچنان به کار این سیستم آسیب دیده بپردازید و خطای زمان اجرا را برطرف نکنید ، این خطرات احتمالی تا زمان خراب شدن سیستم ، مشکلات بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا