دنیای وب

نحوه فروش کتاب ، سازماندهی و یافتن وقت بیشتر برای نوشتن و آرامش هنگام بازاریابی کتاب های خود


کتابفروشی: خود را سازمان دهید
وقتی نوبت به فروش کتاب هایمان می رسد ، داستانها در دنیای Indie / Self Publisher رایج است. این کتاب در طی چند ماه ، شاید سالها نوشته شده است. کتابهای الکترونیکی یا نامه ها اهمیتی ندارند ، متأسفانه مسیر و پیامدهای آن راهی پر از شکست در بازاریابی است. به آنجا نروید روشها و کلیدهای دیگری برای سازماندهی وجود دارد. اگر می خواهید در مشارکت موفقیت کسب کنید به بیش از sanjila نیاز دارید. البته هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد ، اما شما باید بهترین زمان را برای رسیدن به مهلت تعیین شده صرف کنید ، و این قسمت بزرگی از من و همچنین تعادل بین نوشتن و تجارت شما است. فروش کتاب به معنای ادامه نوشتن نیست. فقط آرام باشید ، برنامه بنویسید ، اسلحه شلیک نکنید ، به یک برنامه پایبند باشید و مطمئن شوید که چشم انداز روشنی برای آینده دارید. بالاتر از همه ، استقامت داشته باشید. اکثر کتابها بلافاصله فروش ندارند و با افزودن کتابهای دیگر به مجموعه نویسندگان ، استراتژی بازاریابی با هر کتاب توسعه می یابد ، این ممکن است دنباله ای باشد یا یک داستان یا موضوع جدید. روشی که من نه تنها در نوشتن خود استفاده کردم ، ایجاد یک سیستم با یک نقطه یا مرکز خاص نامیده می شود. این روش را می توان در هر شرایطی به کار برد ، چه در مقیاس بزرگ ، اگر خانه نشین هستید و چه در مقیاس کوچکتر ، اگر برای مثال می خواهید یک جشن تولد داشته باشید. برای اهداف این مقاله ، من فقط در مورد استفاده از این روش در هنگام فروش کتاب بحث خواهم کرد. اما امیدوارم استفاده از آن در جای دیگر روشن باشد.
یک وب سایت کاملاً تاسیس شده و خوب ایجاد کنید (وقتی صحبت از بازاریابی کتاب می شود) ، محتوای استراتژی بازاریابی شما میزبان شما خواهد شد و به مکانی تبدیل می شود که می توانید با دیگران که برای شما کار می کنند یا تبلیغ می کنند به اشتراک بگذارید. به این هاب اجازه دهید پیوند واضحی با این موارد داشته باشد:

نقاط فروش
سایت های شبکه های اجتماعی
از توییتر تغذیه کنید
“مرکز” دیگری برای پروژه های دیگر
فیلم
بازخورد آنلاین
ارسال اخبار بصورت آنلاین
و غیره.

همچنین برخی ایده ها را در صفحه توپ نشان دهید.
آن را متعلق به خودتان کنید ، این مکان در وسط شما قرار دارد ، خواه وبلاگ شما باشد یا سایت میزبان یا یک وب سایت اختصاص داده شده به شما. یک نام دامنه به یاد ماندنی برای کتاب یا کتاب خود انتخاب کنید که فکر می کنید صحبت با آن با شخص مصاحبه شده آسان خواهد بود. امیدوارم که اکنون خواهید دید که در ساده ترین شکل خود ، تلفیق مضامین زندگی یک نویسنده در یک زمان برای ترکیب ذهن و ارائه کار شما و این ایده ضروری است. این باور نکردنی است
با ورود به این مرکز اوضاع بهتر شده است ، بنابراین شما می توانید به بلوغ رسیده و مقام اول را در اینترنت بدست آورید ، زیرا می دانید که فردا ، هفته آینده ، سال آینده بنابراین از آنجا هستید. ده سال دیگر شروع می شود. از آنجا که هاب یک نمایش واقعی است ، به اندازه یک صفحه رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا حتی وبلاگ خود نقص نخواهید داشت.منظور من این است که ، هیچ کس انتظار ندارد که محتوای “میانه” تغییر کند ، بنابراین برخلاف صفحه فیس بوک ، فید توییتر یا وبلاگ شما نیازی به توجه مداوم شما ندارند ، مگر اینکه بازدیدکنندگان مرتباً به روز شوند ، شاید علاقه ای نداشته باشند و سریع حرکت کنند . من به عنوان یک توریست و خریدار کتاب ، یک جمع کننده پول با استعداد ، مطمئنم که مطمئن خواهید بود.
البته ، وسط قابل تنظیم است ، اما من متوجه می شوم که وقتی راه می رود فقط آنجا می نشیند و کار خود را انجام می دهد و نیاز به کمی توجه از شما دارد. لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمای ارل منتقل شده اید. شما می خواهید در مورد کتاب خود به او بگویید و می خواهید او را به مکان هایی هدایت کنید که بتواند شما را در اینترنت پیدا کند. به زودی خواهید فهمید که یک URL ساده و مرتبط وجود دارد و می توانید در مورد آنچه همه اردوگاه های شما را پوشش می دهد صحبت کنید. این یک نقطه فروش در آمازون ایجاد می کند. به عنوان مثال ، کلمات کلیدی در Facebook ، Pinterest یا صفحه Google+ شما و چند ایده در سایت وجود دارد. ساده. همچنین می توانید از طریق دکمه PayPal که به راحتی تنظیم می شود ، کتاب های خود را مستقیماً در این مرکز بفروشید.
امیدوارم این چیز برای شما منطقی باشد و موضوعی باشد که هنگام فروش کتاب به آن فکر کنید. مشکلی برای من نیست و من می توانم به شما اطمینان دهم که قبل از انجام این کار استراتژی بازاریابی من بهم ریخته است و به دلیل “اختلال روانی” دیگر فرصت نوشتن یا پیگیری علایق خود را ندارم. امتحان کنید

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا