طراحی و سئو وب سایت

نحوه مدیریت رسانه های اجتماعی با Covid-19 Around

ناگهانی و خشونت اپیدمی کووید -19 بی سابقه بود. با مجبور شدن مردم به خودگذشتگی و فاصله گرفتن از جامعه ، زندگی و معیشت مردم به شدت کاهش یافته است. اما ، نقره این است که به محض وجود واکسن یا مصونیت از مجازات ، بحران را منفجر کند. تا آن زمان ، هنجار جدید هرج و مرج است ، که اکنون همه آن را می بینند. در چنین مواقعی چگونه تعاملات رسانه های اجتماعی ما تغییر یا تکامل می یابد؟ آیا زمان آن فرا رسیده است که از قدرت رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید و آن را متهم به سوء استفاده از موقعیت یا ماندن در کنار مخاطبان خود کنید ، آیا این مسئله است؟ بنابراین ، بیایید در مورد چند مورد که باید در چنین بحرانی در رسانه های اجتماعی انجام دهیم صحبت کنیم. فراموش نکنید ، هرگز در تاریخ ، ما از قدرت اینترنت و به عنوان محتوا ، رسانه های اجتماعی برخوردار بوده ایم ، حتی در طول یک بیماری همه گیر جهانی مانند کووید -19. بیایید آن را بشماریم و دستان خود را با ناامیدی بلند نکنیم.

# سریع حرکت نکنید:

در زمان بحران ، ترس از تصور آینده ای نامعلوم معمول است. و در بیشتر موارد ، اولین غریزه این است که بدون توجه به همه جنبه های کسب و کار و بحران خود تصمیمات سریعی بگیرید. با این حال ، عواقب آن می تواند برای تجارت شما بد باشد. به عنوان مثال ، اگر مقاله ای برای فروش محصول یا خدمات خود می نویسید ، ممکن است مخاطبان شما شگفت زده یا حتی بیشتر ناراحت شوند. آنها ممکن است فکر کنند از موقعیتی برای سود بردن از شرکت استفاده می کنند. بنابراین اولین درس این نیست که وارد یک چرخه بی امان شوید بلکه باید بدانید که مخاطبان شما در چنین بحرانی چه فکر می کنند. به ارسال مطالب در نمایه خود ادامه ندهید زیرا فردایی وجود ندارد. هر مقاله را با در نظر گرفتن نحوه واکنش مخاطبان خود خلاصه کنید. پست های رسانه های اجتماعی باید پیشنهاد برند شما را تقویت کرده و جنبه انسانی کسب و کار شما را نشان دهد. به جای اینکه شبیه یک شرکت شلوغ باشید ، سعی کنید با ارسال نظرات خوب ، نگرانی مشتریان خود را در مورد بحران برطرف کنید. اگر به سختی می توانید ایده ای دقیق ارائه دهید ، ایده های جدیدی را از پست های رسانه های اجتماعی شرکت های معروف دریافت کنید.

# در مورد نام تجاری خود سوال بپرسید:

در اولین روز بحران اگر مورد قانع کننده ای ندارید که مخاطبان شما به دنبال “راهنمایی” هستند ، بازخورد ندهید. از خود س questionsالاتی بپرسید – آیا ایده شما به عنوان قصد از بین بردن بحران تلقی می شود یا آیا ایده شما واقعاً به مخاطبان شما در مقابله با بحران کمک می کند؟ با این حال ، شما نباید تنها بنشینید بلکه به این فکر کنید که چگونه در چنین زمانی به نام تجاری خود کمک کنید. به عنوان مثال ، آیا می توان با شرکت دادن به مخاطبان خود در یک مراسم جمع آوری کمک برای کمک به افراد نیازمند این بحران ، مشارکت کرد؟ بنابراین ، اقدامات خود را به گونه ای سازماندهی کنید که مشخصات شما را در بین مخاطبان هدف شما بالا ببرد. نگاهی به صفحه فیس بوک سازمان بهداشت جهانی می تواند شما را راهنمایی کند www.facebook.com/WHO/ در مورد نوع پیامی که باید ارسال کنید

# تنالیته:

در حالی که تدوین یک پیام خوب و نیت خوب در هنگام بحران مهم است ، باید در نحوه انتقال پیام دقت کرد. به خاطر داشته باشید که مخاطبان شما ممکن است تحت تأثیر یک بیماری عفونی قرار گیرند یا از اثرات طولانی مدت یا بلند مدت آن بی اطلاع باشند. بنابراین ، پیام شما نباید بی ربط یا بی جا به نظر برسد ، در قالب الگوهای رفتاری ، شوخی یا GIF صحبت کند. توصیه می شود از بستر رسانه های اجتماعی خود برای انتشار اطلاعات در مورد همه گیری استفاده کنید. بله ، شما می توانید یک پیام شوخی خوب را برای پخش تاریکی به اشتراک بگذارید.

# پیام قابل قبول:

ممکن است بین شرکتها و مارکها تمایل به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد همه گیری با مخاطبان هدف خود وجود داشته باشد. با این حال ، اطلاعات باید جمع آوری شده و از منبع معتبر دریافت شود. پیام شما نباید به عنوان ایجاد ترس از اطلاعات نادرست یا قدیمی تلقی شود. همچنین مطمئن شوید که از هشتگ صحیح استفاده می کنید زیرا استفاده نادرست می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. به عنوان مثال ، استفاده از هشتگ # Covid19 نباید به عنوان خود تبلیغ برند شما شناخته شود. بهتر است چنین هشتگی روی مقامات مربوطه داشته باشید یا نشانه ای در مواجهه با بحران داشته باشید. بگذارید با یک چیز روبرو شویم که شرایط بحرانی سوء استفاده تجاری نیست.

# کار طبق معمول:

به احتمال زیاد در برخی موارد بینندگان از اخبار مربوط به Covid-19 خسته می شوند. آنها ترجیح می دهند معمولی به نظر برسند. نام تجاری شما می تواند فرآیند را همزمان تکرار کرده و استراتژی را به ویژه در رسانه های اجتماعی تطبیق دهد. با تبلیغ نام تجاری خود به عنوان یک مرکز مردم محور و نه یک محل کار شروع کنید.

نتیجه

اپیدمی کنونی را می توان برای این نسل بی سابقه طبقه بندی کرد و باید توسط شرکت ها به طور عاقلانه مراقبت شود. با ظهور رسانه های اجتماعی به عنوان یک بستر ورود برای افرادی که در خانه های خود محبوس هستند و از جامعه فاصله می گیرند ، برند شما باید از آن به خوبی استفاده کند. مراقب باشید به نظر نرسد که از موقعیت سوء استفاده می کنید بلکه نشانه ای مسئول در برخورد با احساسات بشری باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا