برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

نصب ایزوگام در تهران

در نصب ایزوگام باید به نکاتی توجه کنید و هر کدام را رعایت کنید تا در هنگام نصب با مشکل مواجه نشوید. اولین نکته ای که در نصب ایزوگام باید به آن توجه کرد دمای آن پایین و زیر 5 درجه است.

سعی نکنید از ایزوگام استفاده کنید، زیرا تمام خواص لاستیکی رول های عایق زیر 5 درجه از بین می رود و کاهش قابل توجهی پیدا می کند که باعث می شود اتصال سطوح با ایزوگام به خوبی ساخته نشده و از بین برود، همچنین ایزوگام را نباید در داخل نصب کنید.

تهران | روند

فراموش نکنید که لایه های عایق را روی هم قرار دهید و حتماً این کار را انجام دهید. برای این کار باید لبه ها را 10 سانتی متر کنار هم گرفته و کاملاً از هم جدا کنید. شما باید لبه ها و انتهای پوشش را ببندید تا مطمئن شوید که ایمن است.

ایزوگام را دوباره حرارت می دهیم و سطح آن را با رزین می پوشانیم و می چسبانیم. اما باید مراقب باشید که هوا بین کف اتاق نباشد و حفاظت و تهویه شما انجام شود. پایین ماندن از آن می تواند در آینده مشکل ساز شود.

نصب ایزوگام روی سطوح صاف

هنگام نصب ایزوگام بر روی سطوح صاف باید به نکات زیر توجه کرد:

هنگام نصب آب‌رو لبه های آبرو دوبرابر شده و عایق در فاصله 30 سانتی متری آب‌رو نصب می شود پس در جوشکاری لبه های آبرو باید دقت شود که این امر بسیار مهم است.

  1. عایق رطوبتی
  2. پرایمر
  3. زیر سازی
  4. شیب بندی
  5. سطح
  6. آبرو

نصب ایزوگام روی پی ساختمان

در هنگام نصب ایزوگام باید پرایمر روی سطح پایه زده شود و پس از نصب باید با حوله مخصوص جوشکاری اطراف لبه ها را عایق بندی کامل کرد. اگر برای ایزوگام از آسفالت استفاده می کنید دمای آن نباید بیشتر از 190 درجه باشد.

  • بتن / آسفالت
  • عایق رطوبتی
  • پرایمر ایزوگام
  • بتن

نصب ایزوگام استخر

نصب ایزوگام در استخر باید با بتن انجام شود. در ابتدای کار لایه پرایمر باید به طور کامل و یکنواخت روی سطح پخش شود، پس از خشک شدن یک لایه بتن به ضخامت 5 سانتی متر در عایق قرار داده شود و سپس سطح آن کامل شود.

تهران | روند

  1. کاشی / سرامیک
  2. بتن
  3. عایق رطوبتی
  4. عایق رطوبتی
  5. بتن
  6. ماهیچه بندی

نصب ایزوگام روی سطوح شیب دار

در نصب ایزوگام روی سطوح شیبدار معمولا از سفال پوشش داده می‌شود که پس از زیر سازی عایق‌کاری باید انجام شود.

  1. سفال
  2. عایق رطوبتی
  3. پرایمر
  4. زیر سازی
  5. سطح

نصب ایزوگام روی دیوار

برای نصب ایزوگام روی دیوار باید اول اسکلت‌ بندی انجام شود که در کنج دیوار بتن برای شکستن زاویه انجام می‌شود که در اجرای آن باید به صورت 45 درجه انجام شده و ضخامت لبه عایق نیز در انتهای دیوار محکم شود

  1. عایق رطوبتی
  2. پرایمر
  3. زیرسازی
  4. شیب بندی
  5. سطح
  6. نگهدارنده لبه عایق
  7. پوشش روی دیوار
  8. ماهیچه بندی

قیمت ایزوگام در تهران

به طور کلی شرکت‌های تولید ایزوگام قیمت روز ایزوگام در تهران را به دو صورت با نصب و بدون نصب محاسبه می کند. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی همه افراد قبل از خرید ایزوگام  به قیمت آن علاقه مند هستند. قیمت ایزوگام مشابه سایر محصولات می باشد.

گاهی برخی سازمان ها پولی را که به مشتریان می دهند به عنوان قیمت ایزوگام با احتساب هزینه نصب آن می دهند و همه چیز را محاسبه می کنند و قیمت نهایی ایزوگام را برای کاربران می سنجند، در صورتی که اینطور نبود. به همین دلیل شرکت‌ها قیمت ایزوگام را به صورت جداگانه و خدمات نصاب ایزوگام را به صورت جداگانه و شفاف به مشتریان خود نشان می دهد. کاربران گرامی برای اطلاع از آخرین قیمت ها می توانند با کارشناسان تماس بگیرند.

نصب ایزوگام در تمامی مناطق تهران

جهت دریافت خدمات نصب و اجرای ایزوگام در تمامی مناطق تهران با نمایندگی شرکت های معتبر تماس بگیرید. این شرکت‌ها تلاش می کند تا در اسرع وقت خدمات مورد نیاز ساکنان تمام مناطق تهران را ارائه دهد.

برای نیل به این هدف، شهروندان محترم شمال، جنوب، شرق و غرب و تمامی مناطق اطراف تهران می توانند با نمایندگی مجاز نصب ایزوگام تماس حاصل نمایند. همکاران ما در اسرع وقت به آدرس خود مراجعه کرده و ضمن بررسی خواص مورد نظر سطح، اقدامات لازم را برای زیرسازی، عایق کاری و … انجام می دهند.

تهران | روند

بهترین نصاب ایزوگام ها

افرادی که خدمات نصب ایزوگام را در تهران در شرکت تولید ایزوگام انجام می دهند دارای مجوز از سازمان های مربوطه می باشند. علاوه بر این، همکاران ما در زمینه حفاظت از چشم دارای تجربه و مهارت بالایی هستند و به همین دلیل می توانند ایزوگام را به بهترین نحو نصب کنند. با بهترین نصب های ایزوگام در تهران آنها را به آدرس شما ارسال می کنیم تا از کیفیت نصب رضایت کامل داشته باشید.

گروه نصب ایزوگام رعایت اخلاق و تعهد را در کار خود در اولویت قرار داده و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انواع عایق رطوبتی را بدون نقص انجام می دهد. بنابراین تمام مراحل با دقت انجام می شود و قیمت ها و دستمزدها به درستی تعیین می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا