بازرگانیبرترین های کسب و کار

نقد کتاب رمان عاشقانه جذاب فرش قرمز هاله بخت یار

فرش قرمز به قلم : هاله بختیار ⛔️

ایلیا احتشام، پسر رئیس یک شرکت مدلینگ می باشد که باعث تصادف یاسمن می شود… تصادف دختری گل فروش و معصوم که دل به بنیامین رازی بسته است… مردی که از بچگی مثل برادر کنارش بوده اما به او علاقه دارد!

و ایلیا، مرد زخم خورده‌ ای هست که از بچگی مورد خشم پدرش قرار گرفته و از لحاظ روحی آسیب شدیدی دیده و افراد کمی می‌ توانند با اخلاقش کنار بیایند. ⛔️ایلیا با وجود عذاب وجدان شدیدش، به خاطر مشکلی که با پدرش دارد سعی می‌ کند بنیامین را که چهره‌ خوبی دارد وارد یک بازی کند.

بازی | دختر

 و در عوض خرج بیمارستان یاسمن را پرداخت کند. اما ناخواسته قلبش درگیر یاسمن می شود! و این شروع داستان مردی است که از گل فروشی در سر چهارراه، به یک مدلینگ معروف‌ در سالن های مد ترکیه می‌ رسد و یک مثلث عشقی که… ⛔️رمان عاشقانه و جذاب خیلی قشنگیه و مثلث عشقی هست اونایی که مثلث عشقی دوست دارن حتما بخونن😍و اگه مبتلا به مریضی سندروم نقش دوم دارین حتماااا بخونین😂😍 شخصیت های رمان👌😉 ▫️ایلیا: خیلی خوبه🤗اقا🤗حامی شدیددددددد ینی در هر شرایطی پشت یاسمن هست🤗مهربون🤗دلش ی دریاست🤗فقط دنیا باهاش و ادماش زیاد باهاش خوب نبود ولی خیلی خوبه من خودم عاشق ایلیا بودم و کراااااااش شدید ▫️یاسمن:رو مخ نیست یکم اعصاب خورد کنه ولی خوبه مظلوم و بی صدا ساکت بین دوتا پسر گیر افتاده نمیدونه چیکار کنه ▫️بنیامین:من اصلا دوستش نداشتم فقط بخاطر ایلیا ازش متنفر بودم 😂ولی خوب بود شدید حامی و عاشق ▫️رمانش مثلث عشقی بین این سه نفره اخرش یک نفر باید از خود گذشتگی کنه اون کسی که از خود گذشتگی میکنه😞 برو بخون تا بفهمی ▫️این رمان میشه گفت سه جلد داره ولی ربطی بهم ندارن چون جلد اول در مورد ی شخصیت های دیگ هست جلد دوم در مورد ی زوج دیگ که زوج رمان فرش قرمز داخل جلد دوم هست به عنوان زوج فرعی جلد سوم زوج فرش قرمز نیست داخلش ولی زوج جلد دوم هست که زوج فرعی هستن ▫️جلد اول :: کتاب رمان فرش قرمز ▫️جلد دوم :: سیاهپوش ▫️جلد سوم :: ادمکش

فهرست مقاله

  • https://hillbilly ir/نقد-کتاب-رمان-عاشقانه-جذاب-فرش-قرمز-هال/
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا