طراحی و سئو وب سایت

نقش اسپانسر در یک شرکت بازاریابی آنلاین چیست؟

و چه چیزی یک شریک خوب را متمایز می کند؟ نقش اسپانسر ایجاد تجارت برای اعضای تیم نیست. یک هوادار خوب تیم را هدایت می کند و به آنها نشان می دهد که چگونه چنین سیستمی بسازند. پس از آن ، این وظیفه تیم است که کار را انجام دهد. چند بار درباره برخی از اعضای MLM شنیده اید که به دلیل طرفداران خود شکست خورده اند؟ آنها شکایت دارند که طرفداران آنها ایمیل دریافت نمی کنند یا دستورالعمل های مناسبی نمی دهند. یا اینکه آنها شکایت خواهند کرد که از زمان ثبت نام چیزی در مورد طرفداران خود نشنیده اند. هنگامی که مردم از طرفداران خود شکایت می کنند ، بلافاصله فکر می کنم آنها مسئولیت اقدامات خود را نمی پذیرند ، مانند اینکه کودک به همه چیز نیاز دارد. چه کسی فکر می کند شکست می خورد زیرا متاسفانه آنها آنچه را که فکر می کنند پشتیبانی می کنند و علاقه زیادی به ساختن تجارت خود ندارند. اگر آنها چنین کاری کرده باشند ، منابع دیگری نیز برای کمک به آنها در طول راه وجود دارد. نقش اسپانسر ایجاد تجارت برای شما نیست. این مسئولیت رهبری آنها نیست ، بلکه مسئولیت آنها است. خواندن و یادگیری به عهده همه اعضای جدید است. و موفق ترین شرکت های آنلاین کمک گرفتن از بسیاری از منابع را آسان کردند تا کسی به حامیان خود اعتماد نکند تا موفق شود. به عنوان مثال ، یک سرمایه گذار وجود داشت که اشتیاق کمتری داشت و کمک زیادی نکرد. اگرچه او پسر خوبی بود و از طریق چند سایت شبکه های اجتماعی با هم ارتباط برقرار کردیم ، اما طرفدار خوبی نبود زیرا دیگر علاقه ای به تجارت نداشت و به مشاغل دیگری مشغول شد. او حتی اعتراف کرد که از طریق یکی از مکالمات اینترنتی در فیس بوک ، و ما هر دو خندیدیم. هر چند او مرد خوبی بود. این واقعیت باید در نظر گرفته شود. برای موفقیت در کار خود به یک اسپانسر “خوب” نیازی ندارید! و اگر طرفدار MLM هستید ، واقعاً حق انتخاب دارید. آن را ندارید پیدا کنید طرفداران شما چه کسانی هستند و آنها فعال یا غیرفعال خواهند بود! می دانید ، مهم نیست در چه شرکتی باشید ، همه ما با طرفداران خود تیم جدیدی ایجاد کرده ایم. گاهی ممکن است این اسپانسر برنامه را ترک کند و شما را بدون حامی مالی رها کند. خب، چکار میکنی؟ اگر تیمی ساخته اید ، به این دلیل است که برای آن کار کرده اید و از مغز شما است که سعی کنید از آنچه برای شما مناسب است استفاده کنید ، نه از آنچه برای طرفداران شما خوب است ، یا ما هر روز به طرفداران خود وابسته هستیم تا به شما بگوییم چه چیزی انجام دادن. اگر مکان شرکت را نروید یا آنجا را ترک نکنید ، فقط باید خودتان را سرزنش کنید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا