نوشتن وب – ویژگی های مقاله SEO

بیشتر مشاغل به محتوای وب یا مقاله های مکتوب برای وب احتیاج دارند زیرا این روش اصلی آنها برای هدایت افراد به وب سایت خود است. بدیهی است هر چه تعداد افرادی که به یک سایت مراجعه می کنند (ترافیک زیاد) باشد ، احتمال خرید محصولات یا خدمات آن شرکت بیشتر است.

مشاغل می خواهند ترکیبی مناسب از مردم برای آمدن به سایت خود و جذب مشتری مناسب ، محتوای وب مرتبط و هدفمند را به بازار خود ارائه دهند. شرکت ها محتوای SEO (SEO) را برای نمایش در وب سایت خود انتخاب می کنند تا بازدید کنندگان که به دنبال محتوای خود هستند می توانند آن را در موتورهای جستجو پیدا کنند.

نوشتن برای وب مستلزم استفاده مناسب از تحقیقات کلمات کلیدی برای یافتن آنچه افراد به جستجوی آنلاین و همچنین نوشتن بدون درز و روان برای خوانندگان انسانی هستند.

مقاله مطلوب بهینه سازی شده SEO دارای ویژگی های زیر است:

  • سهولت اسکن آنلاین ، زیرا خوانندگان وب از طریق طراحی محتوای آن را قضاوت می کنند
  • خواندن آنلاین آسان است زیرا خوانندگان وب معمولاً آستانه توجه کم دارند
  • یک تیتر قابل توجه
  • رسیدن به مقاله به خط اول و حتماً از آنجا دنبال خواهید کرد
  • از کلمات کلیدی در عنوان ، زیرنویس و زیرنویس استفاده کنید (علاوه بر زیرنویس ها در صورت وجود)
  • روان روان است و خواندن آن سرگرم کننده است
  • این شامل پاراگراف های کوتاه کوتاه از بیش از 50-75 کلمه است
  • از گلوله ها و منوها استفاده کنید زیرا آنها به طور خلاصه نکته را روشن می کنند
  • از زبان خسته و اوقات متناقض خلاص شوید
  • از صدای فعال استفاده کنید ، نه از صدای منفی

ویژگی های فوق نه تنها باعث می شود مقالات شما در اینترنت پیدا شود بلکه خواندن آن نیز آسان خواهد بود ، بنابراین باعث می شود ترافیک مرتبط تر به سایت شما جلب شود. نوشتن برای وب به آموزش و صبر نیاز دارد ، بنابراین به یاد داشته باشید که برای SEO و نوشتن غالباً بنویسید!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا