نوید بازاریابی آنلاین

هنگامی که Amazon.com برای اولین بار در اواسط دهه 1990 به عنوان بزرگترین کتابفروشی آنلاین در جهان راه اندازی شد ، هیچ کس نمی توانست تصور کند که چگونه برای همه چیز در آفتاب به یک خرده فروش غول پیکر تبدیل می شود. با این حال ، تجارت الکترونیکی آنلاین در دو دهه گذشته تحول یافته است.

فروش تجارت الکترونیکی در Amazon.com امسال آماده است تا 1.2 تریلیون دلار حیرت انگیز را لمس کند ، و آن را به یکی از بزرگترین و سریعترین رشد بخشهایی که تاکنون جهان دیده است ، تبدیل کند. میلیون ها فروشنده آنلاین ، هر روز با استفاده از جمعیت انبوهی از خریداران که آمازون روی سکوی خود جمع کرده اند برای فروش دسته ای از چیزهای مختلف ، ماشین های فروش شگفت انگیز خود را بر روی سیستم عامل می سازند.

نزدیک هستیم که کند شویم. در حقیقت ، اکثر کارشناسان به ما می گویند که ما در آستانه گسترش گسترده ظرفیت هایی قرار داریم که به همه چیزهایی که تاکنون دیده ایم ، کوتوله کنیم. خبر خوب این است که این یک فرصت شگفت انگیز برای هر تاجر سرمایه گذار ، صاحب یک شرکت بزرگ یا کوچک ایجاد می کند تا از این کتاب بهره مند شود.

بسیاری از فروشندگان ، از جمله کسانی که درآمد سالانه 6 رقمی از پروژه های تجارت الکترونیکی آنلاین دارند ، کار خود را به عنوان یک بازاریاب وابسته شروع کرده اند. آنها محصولات و خدمات ایجاد شده توسط شرکت های دیگر را ارائه می دادند و در این زمینه پتانسیل هایی را می دیدند. سپس آنها در این مناطق مشاغل ساختند و خود سفارشات را نیز اجرا كردند.

آمازون یکی از گزینه های محبوب شرکت های وابسته برای یادگیری کابل ها در زمینه خرده فروشی الکترونیکی است. با بزرگتر شدن عرضه محصولات در مناطق وسیعی از بازار آنلاین ، میلیون ها بازاریاب وابسته برای ثبت نام به عنوان شریک و تبلیغ این محصولات به مخاطبان خریداران خود وارد پورتال شدند.

آنها می توانند با سفارش آنلاین ، بهترین مارک های دنیا و محصولات معروف را به طور مستقیم به خانه های خود تحویل دهند. شرکت های خرده فروشی آنلاین نیازی به لمس یک کالا یا ارسال آن به خریداران نداشتند. آنها به تازگی از مراجعه مشتری جدید به این سرویس ، درآمد ارجاعی کسب کرده اند.

هر کس که در واقع از پس زمینه خرده فروشی باشد ، این موضوع را بسیار جذاب می کند زیرا هم اکنون می توانند طرفداران جدیدی را به سمت نمایش های آنلاین و با تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر جذب کنند. حتی ممکن است یک خط جانبی خوب خوب برای زنجیره خرده فروشی موجود ایجاد شود ، زیرا وب سایت و مشتریان آنلاین برای شرکت شما تبدیل به دارایی های اضافی می شوند که خریداران منظم در فروشگاه را تکمیل می کنند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا