نکاتی برای بهبود استراتژی SEO محلی خود در سال 2019

روزهایی نگذشته است که نوشتن اطلاعات در مورد نکات جستجوگرها به این معنی است که ما واقعاً سخنرانی خود را با استفاده از الگوریتم های وحشتناک گوگل – که هر از گاهی منتشر می شوند – فقط برای آزار دادن بازاریاب ها درباره سئو شروع می کنیم. در حالی که شما هنوز در حال یادگیری طناب های پاندا و پنگوئن هستید ، شما توسط پنگوئن مورد ضرب و شتم قرار می گیرید.

SEO محلی – امروزه – روشی بسیار پیچیده تر است – کاملاً خارج از چارچوب سفارش دهی که SEO ارگانیک همیشه به آن محدود شده است. امروزه ، SEO با اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ریزی استراتژیک که هدف از آن ارتقاء مشخصات شما در هنگام نیاز مشتری است ، نگران است. بنابراین ، یک تفاوت وجود دارد – به طور واضح – در حالی که سئو سنتی فقط در مورد مشتریانی که شما را به صورت آنلاین پیدا می کنند مشهود بود – امروز نوبت به آنها رسیده است که آنها به شما نیاز داشته باشند! به آن لحظات ظریف فکر کنید وقتی در خیابان هستند به دنبال غذا ، فروشگاه کفش یا فروشگاه کیف می شوند. فقط وقتی استراتژی سئو خود را در اطراف این لحظه های ظریف طراحی می کنید ، می توانید از رقابت خود پیشی بگیرید.

روی برنامه اقدام ملی تمرکز کنید

این مهم است. شما نمی توانید اینجا اشتباه کنید. NAP مخفف نام ، آدرس و شماره تلفن برای تجارت شما است. اطمینان حاصل کنید که هنگام مشاهده جزئیات در کانالهای مختلف آنلاین – وب سایت شما ، دایرکتوری های آنلاین ، لیست های کسب و کار ، کانال های رسانه های اجتماعی و غیره خطایی وجود ندارد.

مخاطبان شما نه تنها در این شرایط گیج می شوند بلکه وقتی موتورهای جستجو اختلافات را کشف می کنند به مجازات نیز ختم می شوند.

صفحه Google برای کسب و کار من

GMB یا صفحه کسب و کار من در Google به دلیل انحصار وب اعلام نشده Google بسیار ساده است. حتماً جزئیات زیر را بدون شکست وارد کنید:

  • نام ، آدرس و شماره تلفن

  • ساعات کاری

  • عکسهای تجاری شما

اطمینان حاصل کنید که شماره تلفن و آدرس مشاغل خود را تأیید کرده و به نظرات پاسخ داده اید.

نقل قول های محلی مانند لیست های Yelp ، BBB ، FourSquare و Angie فقط تعدادی از سایتهای قابل اعتماد هستند که اعتماد به نفس بی نظیری را در بین کاربران دارند. برای مشاهده بهتر ، جزئیات کسب و کار خود را در اینجا وارد کنید.

استنادهای محلی الگوریتم مورد علاقه گوگل است!

جستجوی صوتی

اطمینان حاصل کنید که جستجوی صوتی را نیز در اولویت قرار داده اید. در سال 2019 ، ما به آینده خیره می شویم زیرا بیش از 50٪ جستجوی اینترنتی در واقع از طریق جستجوی صوتی انجام می شود. سیری ، اکو و الکسا آخرین نمونه ها هستند. به خوبی می توان متوجه شد که مردم به جای نوشتن آنها به همان روش ، احساس راحتی بیشتری در نوشتن جستجوهای شفاهی در گوگل می کنند. همچنین ممکن است شما نیاز داشته باشید که تنظیمات “محاوره ای” را بر روی محتوای خود انجام دهید تا محتوای شما به جستجوی صوتی بیشتر مرتبط شود.

با این حال ، در پایان روز اطمینان حاصل کنید که نوشتار شما تماس ارگانیک خوانندگان را در پیشنهاد شما از دست نمی دهد تا این امر برای موتور جستجو آسان تر شود. اگر واقعاً در حال پر کردن مطالب خود با کلمات کلیدی با دم بلند باشید یا سعی کنید خیلی غیررسمی باشد ، تجربه کاربر می تواند به طور جدی رنج ببرد. حفظ تعادل مناسب برای برخورد با طناب های صحیح.

امیدواریم این نکات برای شما مفید باشد! این ارتباطات را با زنده نگه داشتن مکانی برای بررسی در Yelp ، FourSquare ، Facebook و غیره زنده نگه دارید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا