دنیای وب

نکاتی برای دستیاری مجازی برای موفقیت

نکاتی برای دستیاری مجازی برای موفقیت

مساعدت مجازی به یکی از هیجان انگیزترین و پاداش آورترین مشاغل خانگی تبدیل شده است. چه بخشی از عضویت در چنین صنعتی در حال رشد ، رو به رشد است که فرصت ها و پاداش های جدیدی را برای افرادی که وارد این تجارت می شوند و همچنین افراد حرفه ای فصلی را نیز به خود اختصاص می دهد. بازاریابی در یک کسب و کار دستیار مجازی می تواند یک ماجراجویی ارزشمند باشد و مشتریان مادام العمر و سود اضافی برای شما فراهم کند.

در اینجا چند ایده وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را کاوش کنید:

نکته شماره 1 – به قلم امضای خود PS اضافه کنید: همه ما می دانیم که این مجموعه امضا چقدر برای موفقیت در تجارت شما مهم است. در اینجا یک روش ساده برای سودآوری بیشتر آن وجود دارد – به ایمیل های خود یک PS اضافه کنید. شما می توانید تخفیف های اضافی را به مشتریان خود ارائه دهید و یا آنها را از خدمات جدید مطلع کنید. آیا به تازگی VA جدید به دست آورده اید؟ به آنها بگو! این می تواند فرصتی مناسب برای کمی تغییر شکل شاخ شما باشد.

نکته شماره 2 – از جوانب مثبت یاد بگیرید: دائما به دنبال سایت های جدید و ارزشمند باشید که مشاوره بازاریابی ارائه می دهند. جوانب مثبت در بازاریابی وجود دارد. بگذارید آنها شما را راهنمایی کنند تا سود بیشتری کسب کنید. به عنوان مثال ، من اخیراً سایت-thewebmuse.com را پیدا کردم. این شامل مشاوره عالی بازاریابی ، گزارش های ویژه ای است که می توانید با قیمت 9.95 دلار دریافت کنید ، پیام های تلفنی بازاریابی مقرون به صرفه و یک خبرنامه ماهانه “The Museletter”. من می توانم جلوتر بروم ، اما برو خودت آن را بررسی کن و بعد ببین چطور می توانی از آن نیز بهره مند شوی.

معلم باش من می دانم که یکی از راه های انجام کارهای زیادی که برای افزایش کار خود انجام داده ام ، مشاوره دادن به دیگران و برقراری ارتباط با دیگران است. هر شبکه ارزشمند است و هنگامی که شما را راهنمایی می کند همزمان با کمک به دیگران متخصص می شوید.

نکته شماره 3 – بازار با بسته بندی آب نبات یا آهن ربا تجاری: با بازاریابی خود متفاوت عمل کنید. آب نبات می تواند راهی مناسب برای نشان دادن منحصر به فرد خود به مشتریان و جلب توجه آنها باشد. می توانید نام و نشان شرکت خود را روی آن چاپ کنید. اگر به یک مشتری محلی مراجعه می کنید ، یک بسته کوچک قهوه / چای ، آب نبات مخصوص خود با آرم خود ، شاید یک خودکار سفارشی و البته چندین کارت ویزیت تهیه کنید. آن را به مشاغل جدید در منطقه خود تحویل دهید. در مورد پزشکی که تازه مکان را تغییر داده یا وکیل جدیدی که تازه از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شده است ، چه می کنید؟ شما همچنین می توانید آن را ارسال کنید و فقط به مشتریان محلی محدود نمی شود.

آهن ربا ابزار بازاریابی بسیار خوبی است. VistaPrints نرخ های بسیار تخفیفی را به شما پیشنهاد می دهد که با کارت ویزیت شما سازگار است. من یکی را برای همه مشتریانم و در کیف پولم برای مشتریانی که قبلاً به خدمات من ابراز علاقه کرده اند می فرستم. این فقط آن ویژگی تبلیغاتی اضافی را که احساس می کنم اضافه می کند.

نکته شماره 4 – بازاریابی برای مشتریان فعلی شما: مشتریان فعلی شما از سطح کاری که انجام می دهید می دانند. اما بازاریابی لازم نیست در همین جا متوقف شود. آنها را در مورد خدمات یا ویژگی های جدید به روز نگه دارید. یک خبرنامه یا حتی یک هفته راهنما ارسال کنید تا نام خود را در مقابل آنها قرار دهید. آخرین باری که به او زنگ زدم و پرسیدم: “سلام ، حال شما چطور است؟ تجارت چطور پیش می رود؟” تماس شخصی “آنچه اتفاق می افتد” می تواند بسیار مثبت باشد

نکته شماره 5 – نکات مربوط به وب سایت خود را لیست کنید: یکی از راه های نشان دادن تخصص شما ذکر مواردی است که در وب سایت خود می دانید. این به مشتریان و مشتریان بالقوه شما نشان می دهد که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. من این کار را با موفقیت زیادی در هر دو سایت خود انجام داده ام. در ارسال کلمات مجازی ، http://www.virtualwordpublishing.com، من همچنین یک لیست کامل از منابع را شامل می کنم تا دیگران بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را در سایت من پیدا کنند. این باعث جلب نظر من در سایت شد و اگرچه امیدوارم باعث شود آنها بخواهند با من درگیر شوند.

راه موفقیت خود را در تجارت خود به بازار عرضه کنید! ببینید که انجام کمی متفاوت کارها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. سرانجام ، از بازاریابی لذت ببرید. وقتی مشتری ها می بینند از کاری که انجام می دهید لذت می برید ، می خواهند با شما تجارت کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا