طراحی و سئو وب سایت

نکاتی درباره ایجاد نام خبرنامه ایمیل [+Examples]

نکاتی درباره ایجاد نام خبرنامه ایمیل [+Examples]

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "نکاتی درباره ایجاد نام خبرنامه ایمیل [+Examples]" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.

بازاریابی از طریق ایمیل یکی از ارکان اصلی بازاریابی داخلی است. طبق مطالعه موسسه بازاریابی محتوا (CMI) ، 48٪ از انواع ایمیل های ارسال شده توسط بازاریابان B2C در آمریکای شمالی ، خبرنامه هستند. علاوه بر این ، همان بررسی نشان داد که 40٪ از بازاریابان معتقدند که بازاریابی از طریق ایمیل از م keyلفه های اصلی موفقیت یک استراتژی بازاریابی داخلی است.
ایجاد حساب کاربری ایمیل به کار زیادی نیاز دارد. قبل از رسیدن به جالب ترین فضای خلاقانه ، ابتدا باید هدف مخاطبان خود را بدانید. بنابراین ، برای اطمینان از هدر نرفتن تلاش های شما و اینکه مشترکان صفحه شما را باز می کنند ، در اینجا چند نکته و فرمول در مورد چگونگی نامگذاری خود آورده ایم. برای من ایمیل بفرستید با مثالها و پیشنهادهای الهام بخش.
نکاتی برای ایجاد نام ایمیل [+ مثال]:

نام آن چیست
در برخی موارد ، نام بیش از یک علامت غیرقانونی نیست. اما ایمیل اینگونه نیست. اگرچه ایمیل شما ممکن است کمی راضی کننده نباشد ، اما قسمت بزرگی از برند شماست. با تصمیم گیری در مورد اینکه می خواهید نامه خود را نام ببرید ، می توانید به تبلیغ برند کمک کرده و اطمینان حاصل کنید که مهمترین چیز در ذهن شما باقی می ماند. برند شما مخاطب شماست.
به علاوه ، با داشتن یک نام کاملاً فکر شده ، می توانید احساس انحصارطلبی ایجاد کنید. حتی اگر برند شما هنوز کوچک باشد ، به شما کمک می کند تا مخاطب هدف خود را متقاعد کنید که برند شما حرفه ای است و شرکت می خواهد آن را به طور منظم بخواند.

نحوه انتخاب نام برای ایمیل خود
اگر مصاحبه کننده نام شما را در ایمیل شما ذکر کرده است ، این یکی از موثرترین راه ها است. قبل از اینکه قلم را روی کاغذ بگذارید ، اجازه دهید مخاطب هدف شما را راهنمایی کند. آنها چه کسانی هستند؟ چگونه می توانید با ایمیل هایی که نظر شما را جلب می کنند به آنها کمک کنید؟
اگر این پاسخ ها را به خاطر بسپارید ، اکنون می توانید یک کلمه در مورد خدمات بازاریابی بی نظیری که دارید و بسترهای بازاریابی ارائه شده را شروع کنید. همچنین می توانید نام شرکت خود را به عنوان الهام بخش ذکر کنید. اگر ذهن شما مشغول است و کلماتی که می توانید لیست کنید به پایان رسیده است ، یک فرهنگ لغت آنلاین به شما کمک می کند کلمات مشابه و عبارات دیگری را که می توانند استفاده کنند شناسایی کنید. سپس ، با استفاده از این لیست کلمات ، می توانید یکی از روش های زیر را برای بیان ایده های منحصر به فرد و محبوب جدید استفاده کنید.
استفاده از سو abuse استفاده
اگر درس مربوط به تصاویر و جلوه های کلمه را فراموش کرده اید ، از همان حرف یا صدا خواندن در ابتدای کلمه بعدی استفاده می شود. اثربخشی این روش در سهولت تلفظ و به خاطر سپردن نام روزنامه است.
در زیر نمونه ای از مارک تجاری است که قادر به استفاده از کنفرانس بدون وقفه بود:
ارسال های روزانه (توسط AskMen’s)
یادداشت ذکر (توسط ذکر)
ذهن ساز (توسط آزمایشگاه های نس
منبع: nesslabs.com
از جناس استفاده کنید
دهان به دهان می تواند به شما کمک کند عناوین چشم نوازی را برای نامه های خود ایجاد کنید که مطمئناً در جعبه ثبت نام برجسته هستند.به عنوان مثال ، جان فاکس ، یکی از بنیانگذاران Bookhio ، به مجله هفتگی Take Your Writamins مراجعه کرد. وی توضیح داد که وبلاگ وی منبع اطلاعاتی برای نویسندگان است که مواد مغذی مورد نیاز خرید را به آنها می دهد.
منبع: www.johafaile.com
در اینجا نمونه دیگری از استفاده از نشانه گذاری در عنوان نامه وجود دارد:
ایده های جدید (به معنای دوم)
Cover Awcious (آدرس پست الکترونیکی رایگان برای خوانندگان و دوستداران کتاب)
Extra Paint (توسط Efdot ، هنرمند و بنیانگذار جامعه)
منبع: efdotstudio.com
از سیگنال های زمانی استفاده می کند
استفاده از نرم افزار هنگام ایجاد محتوا ، اعم از خبرنامه یا استوری اینستاگرام ، مهم است. بنابراین اگر می دانید بهترین روز هفته برای ارسال ایمیل چیست ، یک گزینه قرار دادن آن در نام ایمیل شماست.
در اینجا چند نمونه از زندگی واقعی آورده شده است:
یکشنبه برانچ (توسط آلن گانت)
یادداشت صبح دوشنبه (توسط اتاق بازرگانی شهرستان اسمیت)
Friyay Fuel (روزنامه ژانا بکوس)
منبع: thefriyayfuel.com
اگر نام هفته بیش از حد خاص با نام شما باشد ، بسته به تعداد خبرنامه هایی که ارسال می کنید ، می توانید کلمات “هفتگی” یا “ماهانه” (یا حتی “سه ماهه”) را در هر کجای عنوان قرار دهید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:
بسته های هفتگی
بهترین هفته ارائه شده توسط [نام تجاری] نکات برجسته ماهانه از [نام تجاری] پردازش سه ماهه
ماهانه توسط [نام تجاری] افکار هفته توسط [نام شما] از صفت با اسم استفاده کنید
اگرچه برخی از روش ها دشوار است ، اما این روش بسیار ساده تر است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ماهیت تجارت خود را دنبال کنید. همچنین می توانید مثالی مشابه از Dense Discovery را در نظر بگیرید:
The Thrifty Homesteader (نوشته دبورا نیمان)
Dense Discovery (توسط Kai Brach)
منبع: mundoformed.com
از نام خود استفاده کنید
اگر می خواهید همه چیز ساده باشد ، می توانید نام خود را در ایمیل خود وارد کنید. مهمتر از همه ، شما می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و ایمیل را برای خود یا نام تجاری خود بنویسید.
در اینجا تنها تعدادی از سازندگان محتوا و وبلاگ نویسان است که این روش غیر معمول را انتخاب کرده اند:
آستین کلیون
آن فریدمن (بنیانگذار پادکست با دوست پسر خود ارتباط برقرار کنید)
سخنرانی های DO (سخنرانی های DO)

منبع: annfriedman.com
منبع: thedolectures.com
ایده های دیگری برای خبرنامه ارائه دهید
تجارت الکترونیکی
وقتی افراد برای دریافت خبرنامه های تجارت الکترونیکی ثبت نام می کنند ، معمولاً این کار را به این امید انجام می دهند که اولین کسی باشد که از معاملات و پیشنهادات خاص مطلع خواهد شد. بنابراین ، مشترکان خود را ناامید نکنید. در اینجا چند نمونه از روشهای مختلف استفاده از تبلیغات الکترونیکی آورده شده است:
تخفیف روزانه از [نام شرکت تجارت الکترونیکی] بهترین هفته تاکنون
خدمات هفتگی توسط [نام شرکت تجارت الکترونیکی] چه چیزی در این ماه به فروش می رسد؟
مسافرت رفتن
اگر یک وبلاگ مسافرتی یا شرکت تجارت الکترونیکی دارید که خدمات متنوعی برای مسافرت می فروشد ، می توانید از یکی از ایده های زیر استفاده کنید و این کار را برای خود انجام دهید.بهتر است یک یا دو کلمه مربوط به سفر یا مکان مناسب وارد کنید.
خبرنامه هفتگی Globetrotter
عکس پاریس
جنگ آفریقا در آوا
در سراسر جهان در 80 روز با سیمون
اخبار از London’s Mews
سپس با بن
FOMBA
اگر اهل مد هستید ، بهتر است نام خود را در موضوع ایمیل خود قرار دهید تا نام خود را ایجاد کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد که می توانید بازی کنید:
مد و بیشتر از امیلی
سبک توسط سوفیا
روندهای مد این ماه توسط جید
غذا
رستوران ها و پیشخدمت ها اوقات راحت تری دارند زیرا می توانند مواد مورد علاقه خود را لیست کنند و یا غذایی را که ما ارائه می دهیم بپزند. در اینجا چند ایده بشقاب آورده شده است:
واحد پول چین شما
هفته نامه وگان
دستور تهیه از Stephen’s Kitchen
بولتن ایتالیایی
انگور
ایده جدید
در آشپزخانه
وعده های غذایی ماهانه
نانوایان اطراف
نان هر روز
-گل
برخلاف غذا یا مد ، اگر در صنعت پول کار می کنید فضای کمتری برای ایجاد دارید. در عوض ، آن را ایمن بازی کنید و حرفه ای عمل کنید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:
چگونه ثروتمند شویم [نام تجاری] مشاوره مالی هفتگی توسط [نام تجاری] مسائل مالی ذکر شده در [نام تجاری] مشاوره مالی دوسالانه [نام شما] انتهای بخش با [نام تجاری شما] هر دوی ما
هضم مالی
درس 1
پول و بیشتر
دارایی ، مالیات ، سرمایه گذاری
تعلیم دادن
شرکتهایی که در بخش آموزش کار می کنند ممکن است به صنایع دیگر در جوامع خود وابسته باشند. بنابراین ، وبلاگ های به اصطلاح هوشمند مهم هستند که می توانند به تقویت روابط آنها با جامعه گسترده کمک کنند. در اینجا چند نکته برای بررسی وجود دارد:
گزارش مدیر
دفتر مدرسه
مربی
غرور
نوار معلم
دوباره صحبت کن
نام ایمیل خود را از کجا باید وارد کنید؟
درست است ، بنابراین شما به دنبال یک نام به یاد ماندنی در ایمیل خود بودید ، پس چه؟ بی فایده است اگر مخاطبان شما وقتی اولین مجله خود را از شما گرفتند فقط این اسم را ندیدند ، درست است؟ در اینجا چند پیشنهاد در مورد نحوه مشاهده یا اختصاص وقت برای ملاقات با عتیقه وجود دارد.
نحوه ثبت نام
حتی اگر صفحه ثبت نام در صفحه ای از وب سایت شما فضای خالی نداشته باشد ، باید فضای کافی برای وارد کردن نام ایمیل شما وجود داشته باشد. علاوه بر این ، بازدید کنندگان می خواهند بدانند که در واقع چه چیزی را امضا می کنند.
صفحه اردوگاه
درعوض ، می خواهید یک قدم جلوتر بروید و یک صفحه اختصاصی اختصاص دهید که مخاطبان خود را برای تشویق به ثبت نام از طریق ایمیل اختصاص دهید. از آنجا که فضای بیشتری نسبت به فرم اشتراک در اختیار شما قرار می دهد ، می توانید به مخاطبان خود اطلاع دهید که به چه نوع محتوایی نگاه می کنید و چه زمانی نامه را ارسال کنید (مگر اینکه نام آنها ذکر شود) برای تأثیرگذاری بیشتر در این روش ، می توانید کتاب راهنما مانند برنامه ریز قابل چاپ ، کتاب الکترونیکی یا چک لیست رایگان. به این ترتیب ، بازدیدکنندگان صفحه خبرنامه شما انگیزه دیگری برای پیوستن به لیست مشترکین خبرنامه شما دارند.
خط و موضوع ایمیل
وقتی این کار را انجام دادیم ، این باید اولین جایی باشد که شما نام ایمیل خود را ذکر می کنید.تقویت این مناطق برای تصویر ضروری است.
بسته بندی کالا
از آنجا که افراد می توانند برای ثبت نام در ایمیل انتخاب کنند (چه بخواهیم آن را باز کنیم یا نه) ، شما می توانید از طریق ایمیل با مخاطبین بیشتری تماس بگیرید. با این حال ، شما هنوز هم باید راه هایی برای برجسته کردن ایمیل خود در میان ده ها (اگر نه صدها) ایمیل دریافتی از مشتریان خود پیدا کنید. با این کار می توانید توجه خود را به نام های ایمیل ایجاد شده جلب کنید (و از لیست های غیرضروری خودداری کنید).
علاوه بر این ، اگر قصد ارسال انواع مختلف ایمیل را دارید ، نوشتن ایمیل های شما می تواند به خوانندگان کمک کند بین ایمیل های مختلف تفاوت قائل شوند). به طور کلی ، این یک روش عالی برای حرفه ای به نظر رسیدن و ایجاد ظاهری منحصر به فرد و منحصر به فرد است که به جذابیت برند برای مقاله شما کمک می کند.

.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا