نکاتی درباره SEO در Facebook

وقتی برای اولین بار در مورد فیس بوک فکر می کنم ، به سئو فکر نمی کنم. از آنجا که وقت زیادی را در صفحه پروفایل خود می گذرانم ، دوستان و خانواده خود را به روز می کنم ، همیشه به فکر قدرت در پشت سکو نیستم.

غیرقابل انکار است که فیس بوک قدرت SEO است. تأثیرگذار بازاریابی دیجیتال همیشه در مورد قدرت بازاریابی فیس بوک صحبت کرده اند ، اما این فراتر از تبلیغات فیس بوک است (و آنها به اندازه کافی قدرتمند هستند).

در اینجا چند نکته سریع برای شروع کار آمده است:

  1. درخواست URL شخصی / شخصی – این URL ها به شدت روی موتورهای جستجو بارگذاری می شوند ، بنابراین وقت خود را اختصاص دهید و واقعاً به آنچه می خواهید فکر کنید. مراقب باشید هر چند … تغییر یک بار تنظیم سخت است.
  2. نام صفحه فیسبوک خود را به اندازه کافی ساده و خاص اما نه چندان خاص انجام دهید تا بیش از اندازه آن را ببندید (برای مثال ، اگر مشاور ازدواج هستید ، نام خود را بر روی عشق یا روابط متمرکز کنید ، بنابراین اگر بعدا به انواع دیگری از روابط / آموزش شخصی بروید ، بعداً نام صفحه شما است. هنوز هم مرتبط
  3. برای توصیف شرکت خود از کلمات کلیدی استراتژیک استفاده کنید ، در بخش توضیحات و وظایف خود بخاطر داشته باشید (به خاطر داشته باشید که این بخش ها دوباره سفارش داده می شوند ، بنابراین سعی کنید در حین حضور در آن ها قرار بگیرید!).
  4. همه را با هم گره بزنید صفحه فیس بوک خود را به کانالهای دیگر موجود (توییتر / اینستاگرام / وب سایت و وبلاگ خود) وصل کنید.
  5. به روزرسانی های وضعیت صفحه کسب و کار فیس بوک خود را بهبود ببخشید (18 شخصیت اول به عنوان شناسه شما استفاده می شوند ، با دقت انتخاب کنید زیرا آنها به عنوان عنوان سئو برای این بروزرسانی کار می کنند).

اما چگونه می دانم از کدام کلمات کلیدی استفاده کنم؟

تحقیقات برای کمک به شما در تصمیم گیری از کلمات کلیدی که می خواهید استفاده کنید بسیار مهم است. کلمات کلیدی برای بیوگرافی رسانه ها ، عناوین ارسال و محتوای رسانه ها و نشانی های اینترنتی شما استفاده می شود – برای استفاده از آنها در توضیحات خود ، نه تنها فضای متن خود را با کلمات کلیدی بارگذاری کنید ، یک توضیحی بولان ایجاد کنید ، بلکه کلمات کلیدی را نیز ترکیب کنید. شما بیش از یک فرصت برای استفاده از کلمات کلیدی دارید و همچنین می توانید از آنها برای پست های وبلاگ و به روزرسانی صفحه استفاده کنید.

چگونه می توانم کلمات کلیدی را جستجو کنم؟

شما تجارت خود را بهتر می شناسید. برای شروع کلمات کلیدی طوفان مغزی:

  • چی میفروشی؟ جستجو کنید ، چه کلمات کلیدی دیگری را می بینید؟
  • بررسی نشریات صنعت ، آمازون / eBay ، سایر وب سایتهای طاقچه ، تبلیغات آنلاین و انجمن های طاقچه – چه کلماتی را می بینید که دائماً ظاهر می شوند؟
  • در اینجا یک نکته عالی وجود دارد – هنگام جستجو در Google به مواردی که به طور خودکار کامل می شود نگاه کنید – می توانید ببینید با جستجوی آنچه پیشنهاد می شود ، جستجو می شود ، آمازون قابلیت های مشابهی دارد ، بنابراین به آنجا نیز نگاه کنید!

با ما همراه باشید – ما کل ماه را در فیس بوک می گذرانیم! مهمترین سؤالات شما در مورد Facebook یا چالش های بازاریابی دیجیتال چیست؟ ما می خواهیم از شما بشنویم!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا