نکات تحقیقاتی در مورد کلید واژه SEO برای تجارت Yoga Studio

سئو را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد – در صفحه و خارج از صفحه ، که به آن سئو سایت (off-site) و خارج از سایت نیز گفته می شود. این مقاله به صفحه سئو برای مشاغل یوگا مانند استودیوی یوگا برای بهبود فعالیتهای بازاریابی تجاری یوگا می پردازد.

سئو در صفحه چیست؟

این اصطلاحات جستجو را به درستی در هر صفحه وب سایت شما جستجو و قرار می دهد. اصطلاحات جستجوی کلیدی نیز به کلمات کلیدی گفته می شوند.

استفاده از کلمات کلیدی دانش آموزان بالقوه برای یافتن خدمات یوگا مورد نظر ، برای سایت استودیوی یوگا بسیار مهم است. اگر وب سایت شما توسط افرادی پیدا می شود که به سایت شما علاقه ای ندارند ، شما اصطلاحات جستجوی مطلوب را ندارید.

تحقیقات کلمات کلیدی یک فرایند پالایش است. این هرگز کامل نیست ؛ این یک کار در حال پیشرفت است. می توانید موفقیت را با نتایج اندازه گیری کنید. نتایج تعداد بازدید کنندگان وب سایت شما و درصد بازدید کننده هایی است که به استودیوی یوگا شما متصل می شوند.

کلمات کلیدی خوبی برای تمرین یوگا چیست؟

یک نقطه شروع خوب برای جستجوی کلمات کلیدی استودیوی یوگا ، فکر کردن به کلمات کلیدی مورد نیاز در دو دسته است:

  • موقعیت مکانی شما: شهر شما ، نزدیکترین شهر بزرگ ، شهرهای اطراف ، استان شما ، ایالت شما و هر کشور دیگری که معمولاً با نام های جغرافیایی منطقه شما به آن مراجعه می شود.
  • الگوهای یوگا که شما آموزش می دهید: یین یوگا ، هاتا یوگا ، کوندالینی ، بیکرام و غیره.
  • مزایای عمومی: یوگا ، مدیتیشن ، سلامتی ، سلامتی ، تناسب اندام ، یوگا ، آموزش معلمان یوگا و غیره.

توجه داشته باشید که اصطلاح “کلید واژه” به یک کار و اصطلاحات واحد اشاره دارد.

از کجا می توان به جستجوی بهترین کلمات کلیدی اشاره کرد؟

Google AdWords این یک منبع تحقیق رایگان برای کلمات کلیدی است. من همیشه ازش استفاده میکنم ساده ، سریع و رایگان است. اطمینان حاصل کنید که در ستون بالا سمت چپ (در صفحه نتایج جستجو) “نوع بازی” وجود دارد تا گزینه “دقیق” را برای نتایج دقیق تر انتخاب کنید. نتایج به دست آمده تعداد جستجوهای انجام شده برای چندین کلید واژه و عبارات مرتبط با کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد.

شما می خواهید انواع جستجوها را امتحان کنید ؛ برخی از نظر جغرافیایی شما ، برخی دیگر بدون. اگر تعداد جغرافیایی حاوی تعداد بسیار کمی از جستجوهای ماهانه (یعنی 50) باشد ، ناامید نشوید ، اگر تعداد زیادی را نشان می دهد. به یاد داشته باشید که اصطلاحات خاص جستجوی جغرافیایی (به عنوان مثال “Bellingham Yin Yoga”) با سبک یوگا ، احتمالاً بسیار خوب رتبه بندی می کنند. این بدان معناست که این 50 جستجو در آینده سایت شما را فهرست می کنند.

کلمات کلیدی را در سایت خود قرار می دهید؟

کلمات کلیدی شما از جمله عبارات باید در عناوین متا و عناوین قرار داده شده و در محتوای صفحه وب استفاده شود. هر صفحه در وب سایت شما فرصتی برای بهبود است. فقط صفحه اصلی خود را بهبود ندهید. برای هر استودیوی یوگا ، باید بتوانید لیستی از 50 تا 100 کلمه / عبارت را ایجاد کنید.

در اینجا ، هر صفحه وب سایت شما باید حاوی بیش از 2 تا 3 کلمه کلیدی نباشد. 1 اگر عبارت کلمه کلیدی 5 کلمه یا بیشتر است. این بدان معنی است که شما باید به طور منظم صفحاتی را تنظیم کنید که عبارات کلمات کلیدی خود را در آن قرار دهید.

اکنون می توانید ببینید که چرا یک وبلاگ مهم است ؛ می توانید هر تعداد پست جدید را به دلخواه خود ایجاد کنید و هر پست برای یک عبارت کلمه جدید می تواند بهبود یابد. به عنوان مثال یک سایت 15 صفحه ای با یک وبلاگ با 50 پست در نظر بگیرید. این وب سایت شامل 65 صفحه وب است. اگر هر صفحه (ارسال یک صفحه است) شامل دو عبارت کلمه کلیدی است ، این سایت برای 130 کلمه کلیدی بهینه شده است. بدون وبلاگ ، سایت فقط برای 30 کلمه کلیدی قابل بهینه سازی است.

این یک مرور کلی سئو در صفحه است ، همچنین به عنوان SEO در محل برای تجارت یوگا نیز شناخته می شود. به یاد داشته باشید ، SEO در یک صفحه تنها بخشی از فرمول سئو است. سئو خارج از صفحه ، اگر مهم تر نباشد ، از SEO موجود در صفحه برای ایجاد ترافیک با کیفیت بالا است به سایت و وبلاگ خود

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا