دنیای وب

نکات شگفت انگیز برای نوشتن مقالات دوستانه SEO

یکی از اصلی ترین مشکلات پیرامون بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک این است که چگونه مقالات اصلی موتور جستجو مانند MSN بینگ ، یاهو و گوگل بازخورد شما را به منظور افزایش رتبه صفحه نتایج موتورهای جستجو به خوبی دریافت کنند. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی نوشتن مقالاتی وجود دارد که قلب موتورهای اصلی جستجو را جلب می کند.

  • همه چیز با انتخاب صحیح کلمات کلیدی شروع می شود و برای یافتن موثرترین کلمات کلیدی ، باید از یک برنامه جامع جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنید. از ابزارهای انتخاب رایگان کلید واژه ها به صورت آنلاین استفاده کنید و برای من ابزار Keyword Google یکی از برجسته ترین ابزارهای آنلاین برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای مقاله شما است.

  • محبوب ترین و اغلب استفاده از کلمات کلیدی لزوما برای وب سایت شما مناسب نیست. ابتدا باید بررسی کنید که محبوب ترین ها رقابت کمتری دارند زیرا در صورت رقابت گسترده ، احتمال انتخاب شما به اندازه استفاده از یک کلمه کلیدی کمتر محبوب باریک است.

  • ترفند انتخاب کلمات کلیدی بسیار پر طرفدار (مهمترین آنها نیست) که رقبای کمتری دارند و این سناریو برای دارندگان وب سایت های جدید و افرادی که از SEO استفاده می کنند ایده آل است. پس از انتخاب کلمات کلیدی خود با دقت ، شما باید عملکرد آنها را با استفاده از بسیاری از ابزارهای رایگان نظارت رایگان که به صورت آنلاین موجود است ، ردیابی کنید.

  • با استفاده از ابزارهای ردیابی کلمات کلیدی موجود ، ابزارهای غیر کار را مطالعه کرده و کلمات کلیدی را که ترافیک هدفمند بسیار لازم را به دنبال دارد ، ترک کنید. استفاده از این روش به شما کمک خواهد کرد تا کمپین آنلاین رایگان خود را به جلو پیش ببرید.

  • تمرکز بعدی ما روی محتوای مقاله شما خواهد بود که هرگز به عنوان سئو پرچم گذاری نمی شود. به خاطر داشته باشید که حتی اگر تلاش های شما در سایر استراتژی های سئو منجر به نتیجه مطلوب شود ، بدون محتوای خوب ، قادر نخواهید بود که مشتریان بالقوه خود را به وب سایت شما چسبانده و احتمال بیشتری برای تبدیل به مشتری یا فروش بالقوه داشته باشید.

  • اطمینان حاصل کنید که عناوین و برچسب های متا دارای کلمات کلیدی مناسب هستند زیرا اولین خواندن شما برای مشتریان بالقوه و عنکبوت موتورهای جستجو خواهد بود. بنابراین اگر می خواهید مقالات خود را به راحتی مشاهده کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید ، عناوین ، عناوین و برچسب های متا را بهینه کنید.

  • با داشتن محتوای خوب ، بسیاری از لینک های مرتبط مرتبط هستند. آن وب سایت هایی را که درخواست اتصال به شما دارند را مرور کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها حاوی اطلاعاتی مرتبط هستند که مکمل آنچه شما قبلاً منتشر کرده اید از زمان نظارت بر الگوریتم های موتور جستجو و ارزیابی بک لینک های متعلق به وب سایت است و از این اطلاعات برای تعیین رتبه وب سایت صفحه نتایج موتور جستجو استفاده می کند. البته بخاطر داشته باشید که الگوریتم های موتور جستجو قادرند مشخص کنند که آیا بک لینک برای وب سایت پیوند شده شما ضروری است یا خیر.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا