نکات مربوط به بازاریابی محتوا برای سئو

برای همه شرکت ها و رهبران بازاریابی دیجیتال ، کار بر روی رشته های مهمی مانند SEO و بازاریابی محتوا به یک چالش تبدیل شده است. روند ترافیک راهنمایی و رانندگی بسیار مهم است و نیاز به تلاشهای پایدار دارد که منجر به موفقیت شود. ترکیب کاملی از برنامه ریزی و تبلیغ محتوا ، مهم پیروزی یک کمپین است. در حالی که بحث در مورد بازاریابی سئو v / s رو به زوال است ، باید در اینجا مجدداً تأکید شود که این اسطوره است که این دو سیستم ممکن است در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و می توانند برای دستیابی به هرگونه فعالیت بازاریابی ، به اوج خود برسند.

با همکاری SEO و بازاریابی محتوا برای موفقیت در یک برنامه بازاریابی خوب طراحی شده ، جای تعجب نیست که هیچ کس نتواند حضور خود را بدون دیگری تکمیل کند. بازاریابی محتوا واسطه ای برای SEO است تا خواسته های خود را برآورده سازد و بدین ترتیب یکدیگر را در هر مرحله از پروژه تکمیل کند. هیچ برنامه بازاریابی کامل و بدون استفاده از سئو اختصاصی وجود ندارد و هیچ فعالیت SEO نمی تواند بدون بازاریابی محتوا انجام شود.

با ترکیب برنامه سئو در استراتژی بازاریابی محتوا ، می توانید فرمول کوتاه و مختصر استخراج کنید تا به موفقیت مطلوب برسید.

• شناخت و تأمین نیازهای مشتریان بالقوه

• به مشتریان بالقوه دلیل و پاداش برای اقدامات فوری مانند ارائه نرخ ویژه را بدهید

• حتی بعد از جذب سایت شما با استفاده از لیست های ارسال ، با خریدار / سرب ارتباط برقرار کنید

راه های ورود به فرآیند سئو و بازاریابی محتوا

• ایجاد محتوای با کیفیت اصلی

نیازها برای تنظیم خودتان با محتوای جذاب است که به شما در افزایش ترافیک کمک می کند. با این حال ، اگر شما با محتوای اصلی و جذاب مشغول کار هستید که شما را از رقبا جدا می کند ، موتورهای جستجوگر چیزی را برای ایندکس کردن در اختیار شما قرار می دهد که در جای دیگر یافت نمی شود. همچنین به اهداف بازاریابی محتوای شما کمک می کند ، زیرا محتوا و کیفیت اصلی احتمالاً مخاطب هدف شما را جذب می کنند.

مطالب پربازدید کاربران

• پیوندهای محتوای همیشه سبز و SEO

در اینجا کلمه “همیشه سبز” به معنای نوع محتوا است که می تواند مخاطب مورد نظر شما را به سمت وبلاگ شخصی شما سوق دهد و به اندازه کافی برای جلب مخاطب هدف شما موثر است. این مقاله مفید با راهنمایی و بینش ، ارزش انواع پیوندها و معیارهای نامزدی را که گوگل جستجو می کند ، جلب می کند ، و به احتمال زیاد در یک دوره زمانی طولانی تر نیز در رتبه بندی های جستجو عملکرد خوبی خواهد داشت.

کلمه کلیدی را جستجو کنید

تحقیقات کلمات کلیدی برای بازاریابی محتوا و سئو برای همکاری خوب و دستیابی به ترافیک بهتر و نتایج بهتر ضروری است. اول از همه ، کیفیت باید در محتوایی باشد که شما تولید می کنید ، اما همچنین باید اطمینان داشته باشید که محتوایی که برای ساختن زمان خود صرف کرده اید ، قرار گرفتن در معرض آن را سزاوار می کند. برای انجام این کار ، محتوای شما باید با شرایط جستجوی افرادی که استفاده می کنند مطابقت داشته و به طور مؤثر به این سؤالات جستجو پاسخ دهد.

• جستجوی کلید واژه را کنترل کنید

هنگامی که لیستی از اصطلاحات و اصطلاحاتی را که می خواهید با تلاش های خود برای هدف گذاری داشته باشید ، مشاهده و سنجش تلاش هایتان مهم است. آیا محتوای شما به علامت رسیده است؟ آیا این سایتها را تحت تأثیر قرار می دهد؟ انتظار یک نتیجه را در طول شب نداشته باشید ؛ ممکن است قبل از مشاهده هرگونه تغییر در جستجو ، مدتی طول بکشد و ممکن است برای برخی از کلمات کلیدی بسیار رقابتی باشد.

هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد ، اما یک استراتژی به خوبی اجرا شده با محتوای متمرکز در طولانی مدت پرداخت خواهد شد. افزودن این نکته حائز اهمیت است ، در حالی که محتوا می تواند در دستیابی به اهداف سئو نقش اصلی را ایفا کند ؛ نباید بردگی در این اهداف باشد.

• پیوند ایجاد کنید

بهترین نتایج با پرداخت در قالب محتوا برای بدست آوردن مزایای دریافت لینک از یک منبع دیگر باید کار کند. بهترین محتوای همیشه سبز قادر به جذب لینک است. فقط مطمئن باشید که آن را به طور موثر توزیع کنید تا بتواند توجه بزرگترین مخاطبان یا تأثیرگذار را جلب کند. هیچ علم بزرگی برای این کار وجود ندارد ؛ شما فقط باید محتوا ایجاد کنید که مردم بخواهند به آن پیوند دهند و بدانند که چگونه کار می کند.

• پیوند داخلی به نیاز به بهبود در صفحه

این یک روش واضح برای استفاده از مطالب برای کمک به اهداف سئو و همچنین بهبود تجربه کاربر است. پیوند داخلی می تواند به Google کمک کند تا سایت شما را به طور مؤثر خزنده کند ، به صفحات کمک می کند تا برای اصطلاحات خاص جستجو رتبه خوبی کسب کنند و همچنین کاربران را به سمت مطالب مرتبط با مقاله ای که می خوانند هدایت کند.

به اندازه کافی ساده است که باید عملی شود و باید هنگام نوشتن و ویرایش مطالب جزئی از تفکر باشد.

با استفاده از این استراتژی می توانید حضور آنلاین خود را بهبود بخشیده و در سایت های موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. سپس می توانید هرگونه رقابتی را ضرب و شتم کرده و مخاطبان خود را افزایش دهید و از این طریق اقدامات سودآور مشتری را در تجارت خود بهبود بخشید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا