نکات مربوط به بازاریابی مقاله – بازاریابی مقاله برای SEO

دو مزیت متمایز وب سایت شما با ارسال مقاله وجود دارد. یکی ترافیک مستقیم و دیگری ارتباط با بک لینک است. به همین دلیل ، بازاریابی سئو مقاله یک استراتژی بسیار مؤثر است. نه تنها رتبه موتورهای جستجوگر شما را افزایش می دهد ، به سایت یا صفحات شما موقعیت بالاتری در نتایج می دهد ، بلکه شما را به یک منبع ارزشمند از ترافیک هدفمند مستقیم تبدیل می کند.

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

SEO مخفف عبارت Optimization Engine Search است. در اصل باعث می شود سایت شما از عنکبوت موتورهای جستجو جذاب به نظر برسد. این امر باعث می شود تا آنها در پاسخ به پرس و جو جستجو ، اهمیت بیشتری را در وب سایت شما قرار دهند. تسلط بر این امر ترافیک زیادی به شما می بخشد. مقالات درست نوشته شده ابزاری بسیار مهم در زرادخانه سئو است. افزایش ترافیک مستقیم ، علاوه بر بک لینک های غنی از کلمات کلیدی و آوردن مطالب بازاریابی به شما کمک می کند تا سایت شما بهترین انتخاب برای یک مرورگر باشد که به دنبال آنچه شما ارائه می دهید ، باشد.

موتورهای جستجو برای ارائه آنچه کاربر به دنبال آن هستند ، کار می کنند و مقالاتی که می نویسید به آنها نشان می دهد که شما بهترین مکان برای ارسال این مشتری هستید. اگر با ارائه یک صفحه وب مفید با اطلاعات و همچنین مقاله ای عالی ، آنچه را که می خواهید به آنها ارائه می دهید ، پس در حال حاضر در مسیر پیروزی و کسب امتیاز مورد نیاز از مقالات غنی سئو هستید.

کلمه کلیدی هدف:

اولین چیزی که هنگام جستجوی مقاله برای بازاریابی SEO می توانید در نظر بگیرید کلمه کلیدی شماست. این کلید واژه مهم است زیرا یکی از راه هایی که نشان می دهد نوشتار ، پیوند شما و وب سایت شما مربوط به یک مکان خاص است. جستجوی کلمات کلیدی به طور واضح یک مهارت بسیار مهم است که هر بازاریاب مقاله باید در تلاش برای تسلط آن باشد. این یک مبحث عظیم است و کمکهای آنلاین زیادی به صورت آنلاین وجود دارد. در واقع ، شما در حال تلاش برای حدس زدن که یک بازدید کننده بالقوه می تواند به عنوان یک جستجوی جستجو بنویسد ، اگر به دنبال ارائه چه پیشنهادی بودند.

برخی از اصطلاحاتی را که فکر می کنید ممکن است برای شما مفید باشد ذکر کنید. اگر به دنبال سایت خود هستید ، تایپ کنید و به دنبال آن بروید و از آنجا بروید. هنگامی که ایده های خود را بر روی کاغذ به دست آورد ، می توانید برای کشف دو عامل مهم در مورد هر یک حرکت کنید. این تعداد واقعی جستجو برای این اصطلاح و تعداد وب سایت هایی است که با شما رقابت می کنند. شماره دوم مهم است زیرا هرچه بالاتر باشد ، بدست آوردن آن ده نتیجه مهم اول دشوارتر است.

مقاله:

پس از به دست آوردن کلید واژه ، اکنون باید مقاله خود را بنویسید. از آنجا که ما در مورد بازاریابی مقاله برای اهداف SEO صحبت می کنیم ، باید اطمینان حاصل کنید که عبارت کلیدی که شما مشخص کردید در عنوان شما و همچنین پاراگراف اول و آخر است. اگر یک متن پیوندی برای لینک مستقیم به سایت شما باشد ، ایده خوبی است. همه اینها به تعیین مناسب بودن نوشتار شما کمک می کند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا