نکات و ترفندهای SEO کوچک

قبل از شروع نکات و ترفندها ، در اینجا نکات اساسی در مورد سئو برای صاحبان مشاغل کوچک آورده شده است.

SEO یا SEO ، یک استراتژی توسعه وب یا طراحی وب است که معمولاً شامل یک فعالیت تبلیغاتی پس از طراحی با هدف تقویت شناخت موتور جستجو برای یک سایت است. هدف این است که یک وب سایت تجاری کوچک در صفحه اول یا در نزدیکی صفحه در Google ، Yahoo ، MSN و سایر موتورهای جستجوگر اصلی ظاهر شود. نتیجه ، به ویژه قرار دادن شماره یک در صفحه اول ، می تواند افزایش ترافیک وب سایت شما با هدف نهایی تبدیل بازدید کنندگان به خرید مشتریان باشد.

سئو همچنین ممکن است به معنای یک شخص یا SEO باشد که یک کارمند مستقیم یا پیمانکار خارجی است که مسئول تغییر کد برنامه نویسی وب سایت کسب و کار کوچک شما ، محتوای سایت و فعالیت های تبلیغاتی برای دستیابی به صفحه اول شما با موتورهای جستجو است. مانند هر حرفه ای ، سطح عملکرد ممکن است از یک حرفه دیگر متفاوت باشد.

صاحبان مشاغل کوچک و آجر اغلب یک وب سایت جدید راه اندازی می کنند و انتظار دارند این سایت مسئولیت بازاریابی محصولات یا خدمات خود را بر عهده بگیرد. این می تواند یک اشتباه باشد. دیگران فقط می خواهند با نشان دادن پیشرفت با دامنه www که محتوای بیشتری ارائه می دهد نسبت به هماهنگی با کارت ویزیت یا بروشور ، تصویر خود را بهبود بخشند.

گروه اول می خواهند ترافیک را به سایت خود هدایت کنند ، اما معدود صاحبان مشاغل کوچک واقعاً سئو یا سئو را درک می کنند ، بنابراین برخی قربانی افرادی می شوند که خدمات سئو را با هزینه ای ارائه می دهند. برای گروه دوم ، فقط برقراری ارتباط با اینترنت از طریق وب سایت هرگز انتظارات آنها را تغییر نمی دهد و آنها می دانند که موفقیت به ارتباط مستقیم مشتری و بازاریابی بستگی دارد. گروه سوم شبیه به این گروه آخر است ، اما آنها انتظار دارند که فقط داشتن یک وب سایت جادویی ثروت های فوری را به ارمغان بیاورد.

اگر اکنون حدس نمی زنید ، هیچ ترفندی برای بهبود موتور جستجو وجود ندارد. نکات مربوط به موفقیت SEO باید مبتنی بر فناوری های اثبات شده با نتایج مثبت بلند مدت باشد. ترفندهایی که سعی در دستکاری نتایج با ابزار فریبکارانه دارند ممکن است در کوتاه مدت موفق شوند ، اما در نهایت شکست خواهند خورد.

الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو مانند Google PageRank محرمانه هستند. بهترین کار این است که با ردیابی هر بروزرسانی سه ماهه ، حدس بزنید که چگونه و چرا تغییر می کنند. بیشتر ناظران PageRank یا به طور خلاصه روابط عمومی ، سعی می کنند آنچه گوگل را مهم می داند کشف کنند و سپس استراتژی خود را برای بهبود رتبه خود در نتایج جستجو دستکاری کنند. این می تواند یک اشتباه باشد. اگر استراتژی تعدیل به معنای دستکاری در مورد آنچه که برخی اعتقاد دارند مهم است ، آنها اغلب با استفاده از سودهای کوتاه مدت به ابزار فریبکارانه متوسل می شوند.

من بارها نوشته‌ام که اعمال فریبکارانه آتش سوزی خواهد کرد. مجازات خواهید شد اگر روابط عمومی را دنبال می کنید ، یا توصیه های متخصصان سئو را دنبال می کنید ، جمله “محتوا پادشاه است” را شنیده اید. موضع من این است که راز سئو این است که ابتدا وب سایت ها را برای بازدید کنندگان طراحی کنید ، سپس به محتوای اصلی اغلب با کیفیت بالا اضافه کنید تا توجه مردم و موتورهای جستجو را جلب کنید.

“محتوا پادشاه است” باید به “کیفیت اصلی محتوای اصلی تغییر کند” تغییر یابد. اگر بازدیدكنندگان به اندازه كافی ادامه ندهند كه تبدیل آنها به مشتری پرداخت شود ، ترافیك معنی ندارد. من فکر می کنم اصلاح الگوریتم در سال 2007 و تغییر در روابط عمومی برای بسیاری از سایت ها بیشتر از اصلاح موقت است. علاوه بر این ، من فکر نمی کنم که Google صاحبان وب سایت هایی که محتوای اصلی با کیفیت بالا را ارائه می دهند را مجازات کند. در عوض ، من فکر می کنم میلیون ها وب سایت که برای فریب موتورهای جستجو راه اندازی و ویرایش شده اند ، کشف شده و مجازات می شوند ، و مقیاس روابط عمومی 2007 برای صاحبان سایت های با کیفیت برای پر کردن این خلاء و تعریف مجدد دامنه PageRank خاموش شده است.

صاحبان وب سایت های مشاغل کوچک باید بهترین استراتژی های سئو را درک کنند. در اینجا نکاتی درباره سئو که در سال 2007 در وب سایت من ارسال کردم آورده شده است. اولین دوره اصلی فهرست من برای SEO است که از شباهت های بین موتورهای جستجو و رستوران ها استفاده می کند. این لیست به دنبال شیوه هایی است که باید از همان مقاله در وب سایت من اجتناب شود.

شیوه های مثبت SEO را در نظر بگیرید:

1. کلمات کلیدی در عنوان صفحه

2. کلمات کلیدی در برچسب های H

3. طول عمر دامنه WWW خود را

4- اندازه وب سایت شما

5. پیوندهای برگشتی (پیوندهای به صفحات شما)

6. کلمات کلیدی در پیوندهای متنی

7. با کیفیت بالا ، محتوای اصلی

فیشینگ یا روشهای SEO منفی که باید از آنها دوری کنید:

1. این فقط تبلیغات وابسته ندارد. شما به محتوای اصلی نیاز دارید

2. شما بیش از یک صفحه بهینه سازی ندارید. سئو کمکی نخواهد کرد و ممکن است بازدید کنندگان شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

3. شما نمودارهای پیوند ، ورودی یا خروجی ندارید. شیوه های فریبنده آتش سوزی خواهد کرد.

4- از یک محتوای یکسان در دو دامنه جداگانه (سایتهای آینه) برخوردار نباشید.

5- آنها هیچ محتوای دزدی ندارند. این غیرقانونی است و موتورهای جستجو می توانند این موضوع را کشف کنند.

6. با زبان ناپسند ، مانند توهین ، نفرت یا محتوای نژاد پرستی صحبت نکنید.

در پایان ، به ارزیابی استراتژی وب سایت کسب و کار کوچک خود برای SEO بپردازید. از بهترین روشها بهره ببرید و از روشهای منفی یا فریبکارانه خودداری کنید و می توانید موفق شوید. بیشتر کارآفرینان مشاغل کوچک در یک بازار محلی خدمت می کنند ، بنابراین رتبه بندی صفحات شما در مقایسه با جهان می تواند به معنای عدم رتبه بندی بسیار بالای صفحه باشد. با رعایت نکاتی که در اینجا ذکر شده است ، ممکن است شما کافی باشید تا از رقبای محلی خود پیشی بگیرید و احتمالاً این همه مهم است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا