دنیای وب

هدف واقعی بازاریابی محتوا چیست؟

منظورم از استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟

ابتدا باید هدف را بدانید. هدف چیست؟ هدف جذب هدف های هدفمند است. زبان رایج اینترنتی برای این امر ترافیک رانندگی است. اما ترافیک رانندگی مرا به یاد وسترن های قدیمی می اندازد که هنگام کودکی می دیدم. در دشتها 1000 رأس دام وجود دارد و گاوچرانها از هر طرف سوار می شوند و آنها را از طریق یک باز بسیار کوچک در یک قلم در جایی مجبور می کنند. و فکر نمی کنم تصویر خیلی دور از حد معمول باشد ،؟ اگر ایده شما این است که تکنیک هایی را پیدا کنید که توده ها را در صفحه فشار وارد کنید ، آنها در واقع فقط گاو مجازی هستند.

انتظارات شما به وضوح بسیار بیشتر است آنها افراد واقعی و دارای مشکلات واقعی هستند. آنها می خواهند به شما کمک کنند.

این بدان معنی است که شما می خواهید آنها را به جای هدایت آنها جذب کنید. به عبارت دیگر ، این کاری خواهد بود که آنها می خواهند انجام دهند – نه کاری که احساس می کنند باید انجام دهند.

به نظر شما چه چیزی باعث جذابیت مشتری بالقوه شما می شود؟ پاسخ کوتاه این است که تخصص شماست. آنها می خواهند بدانند که شما می توانید مشکلات آنها را به طور مؤثرتر از هر کس دیگری در جهان حل کنید. در حقیقت ، این همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند. آنها به دنبال یک متخصص هستند. این بدان معناست که اگر می خواهید آنها شما را انتخاب کنند ، نه تنها باید یک متخصص باشید بلکه باید به عنوان آن شخص شناخته شوید.

من می خواهم اطمینان حاصل کنم که شما این تمایز را درک کرده اید زیرا بسیار مهم است.

شکی نیست که شما در حال حاضر یک متخصص هستید. شما ممکن است بهترین جهان باشید. اما اگر هیچ کس نمی داند شما هستید ، از فردی که نیستید مؤثرتر هستید. شما باید متخصص باشید اما باید مطمئن باشید که آنها نیز این را می دانند.

در واقع ، آنها باید احساس کنند که شما متخصص مورد نظر خود هستید.

بگذارید برای شما مثالی بزنم:

یک پایه استاندارد برای داستان نویسی وجود دارد. او می گوید: نمایش ، نگو. اخبار یعنی آنچه او می گوید. شما فقط به من حقیقت می دهید.

یکی از مشهورترین نمونه های چگونگی انجام این کار در این جمله است. شبی تاریک و طوفانی بود. این کلیشه ها در بین افرادی است که داستان می نویسند. قبلاً آن را در کتابها دیده ام. بدیهی است که این جمله یا چیزی بود که کتاب خیالی بی تجربه در آنجا استفاده می کرد. و آنقدر محبوب شد که ما همیشه به آن اشاره می کنیم. مثل این است که بگوییم وقتی مردم را به صورت آنلاین آموزش می دهیم ، می گوییم ، اگر می خواهید سگ خود را تربیت کنید ، این یک چیز است. این یک مثال بسیار متداول در هنگام آموزش بازاریابی آنلاین است. البته به سختی کسی می خواهد سگ خود را آموزش دهد. نویسندگان پریا می دانند که شروع کتاب خود به عنوان یک شب تاریک و بادی ممکن است ایده خوبی نباشد.

در مورد آن فکر کنید او بیانیه ای را می خواند ، “این یک شب تاریک و طوفانی بود.” این جمله این سؤال را ایجاد می کند. از کجا می دانم که یک شب تاریک و طوفانی بود؟

جواب ، شما فقط به من گفتید از طرف دیگر ، آنچه را که اتفاق می افتد به شکلی که احساس می کنید نشان می دهد. نتیجه گیری کنید. لازم نیست به شما بگویم زیرا این احساسات را به خود جلب کرده است. بنابراین ، به عنوان مثال ، به جای اینکه بگویید شب تاریک و باد بود ، می توانید بگویید یک شب بدون ماه است ، در حالی که روی مچ پا های خود در آب بودید ، کلاه شما منفجر شد و باران صورت شما را مانند برف آویزان کرد. این امر نشان می دهد. وقتی این مطلب را خواندید ، باعث می شود که بخواهید در نزدیکی شومینه خود بنشینید ، یا پتو را کمی محکم تر روی خود بکشید.

من مطمئن هستم که وب سایتهایی را مشاهده کرده اید که به شما گفته شده صاحب سایت چقدر شگفت انگیز و شگفت انگیز است. همه آنها می گویند که به مشتری اهمیت می دهند ، آنها نسبت به کاری که انجام می دهند علاقه مند هستند ، که در آنجا هستند که به شما خدمت کنند ، به بالاترین استانداردها پایبند هستند ، به کیفیت می کوشند و هرچه باقی مانده است. اما تمام آنچه آنها انجام می دهند این است که به شما بگویند. هیچ یک از ما دوست نداریم چیزی بگویم.

شناخته شده است که بهترین راه برای این که کسی بتواند آنچه را که می خواهید انجام دهد این است که آنها فکر کنند که ایده آنها بوده است. یکی از راه های انجام این کار نشان دادن حقایق به آنها و سپس اجازه دادن به آنها می تواند به نتیجه گیری های خود برسند. این دقیقاً همان کاری است که شما انجام می دهید ، و دقیقاً اینگونه است که تجربه شما با مشتریان بالقوه ظاهر می شود.

شما می توانید این کار را با انجام کارهایی انجام دهید که متخصصان انجام می دهند. سپس ، هنگامی که مشتریان بالقوه شما کارهای شما را می بینند ، نتیجه می گیرند که شما متخصصی هستید که ادعا می کنید.

اما آنها هرگز این را باور نمی کنند اگر فقط به آنها بگویم.

استراتژی بازاریابی محتوایی شما به مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما متخصص هستید ، کمک می کند تا بتوانند نتیجه را برای خودشان ترسیم کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا