دنیای وب

هنر ایجاد لیست های سرب آنلاین از طریق ایمیل مارکتینگ

این روزها ، میانگین تعداد ایمیل های تبلیغاتی که شخص دریافت می کند حدود 10-20 ایمیل است. با گفتن این جمله ، واقعاً یافتن روش هایی برای چگونگی پیام شما از گروه بسیار مهم است. شما باید “قدرت توقف” داشته باشید تا کاربر هنگام بررسی نامه جدید فقط در نامه شما پیمایش نکند.

اگر یک کارآفرین وارد بازاریابی ایمیلی شود ، در واقع یک اصل برای زندگی وجود دارد: مشتریان بالقوه به اندازه محتوای ایمیل شما هستند. بنابراین ، در اینجا چند نکته در مورد نحوه ساخت خلاقانه و مثر ایمیل هایی که برای مشتریان بالقوه ارسال می کنید آورده شده است.

یک موضوع قابل اجرا ایجاد کنید.

اگرچه خلاقیت در بازاریابی از طریق ایمیل از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما بهتر است بدانید چه زمانی احساس فوریت را در خوانندگان شما ایجاد می کند. هنگامی که فراخوان برای اقدام خود را در عنوان موضوع قرار می دهید ، نه تنها وسیله ای برای پیوند دادن به پیام در ایمیل خود ارائه می دهید ، بلکه به مشتریان بالقوه نیز ایده ای مختصر و ساده از آنچه می توانند هنگام باز کردن ایمیل انتظار داشته باشند ، می دهید.

نسل سرب آنلاین از طریق ایمیل 60٪ عکس. اگر مشاهده کنید که بیشتر ایمیل های تبلیغاتی که در صندوق ورودی خود دریافت می کنید حاوی تصاویر هستند ، زیرا مانند هر ماده تبلیغاتی دیگر ، آنها به ارسال موثرتر پیام کمک می کنند. با این حال ، بیش از تصاویر ، شما باید حتی با شکل هایی که استفاده می کنید هدفمند باشید. طبق نظر بیشتر طراحان ، مربع ها و مستطیل ها بیشتر در صورت استفاده از ما در تلاشند تا خواننده را وادار به انجام عملی خاص (به عنوان مثال کمک به ما برای دریافت اشتراک بیشتر ، بازدید از وب سایت یا ارائه بازخورد) کنید. از طرف دیگر ، حلقه ها و بیضی ها وقتی می خواهیم داستانی را تعریف کنیم ، استفاده می شوند.

منظم و مختصر بودن به شما کمک می کند. علاوه بر نکته قبلی ، ما از تصاویر استفاده می کنیم زیرا بیشتر مردم خواندن متن کامل متن را دوست ندارند ، بنابراین یادگیری علم اختصار مهم است. اختصار همچنین یک مزیت است زیرا اطمینان می دهد پیام هایی که ارسال می کنیم مستقیم بوده و کمتر به هم ریخته اند. علاوه بر این ، رمزگذاری ایمیل ها نیز ایده خوبی است ، زیرا این امر باعث می شود که طرح حفظ شود و تصاویر همیشه نمایش داده می شوند. این کمک می کند تا ایمیل های شما منظم به نظر برسند.

ABC های بازاریابی ایمیلی را به خاطر بسپارید. اگر به بازاریابی تلفنی علاقه مند هستید ، از قبل اصل ABC را می دانید. این به این معنی است که “همیشه بسته باشید”. این بدان معنی است که ما باید خود را تا آنجا که می توانیم یک فرصت قابل فروش را فراهم کنیم ، حتی اگر این مسئله به درخواست بازخورد آنها در پایان هر ایمیل باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا