طراحی و سئو وب سایت

هوش مصنوعی در Salesforce

به گفته جان مک کارتی ، پدر هوش هنری ، هوش “علم و طراحی ماشین های هوشمند ، به ویژه برنامه های رایانه ای هوشمند” است. هوش مصنوعی روشی برای هوشمند سازی یک ربات یا نرم افزار است ، دقیقاً مانند تفکر یک انسان باهوش. . هوش مصنوعی (AI) ایده داشتن دستگاهی است که “مانند یک انسان فکر می کند”. هوش تأثیر بسزایی در زندگی شما داشته است. چه آن را بدانید و چه ندانید ، این سبک زندگی شما را تحت تأثیر قرار داده و می تواند در سال های آینده رشد خوبی داشته باشد. در اینجا چند نمونه از هوش مصنوعی آورده شده است که قبلاً در زندگی روزمره خود استفاده می کنید: دستیار شخصی سیری – یک دستیار شخصی دیجیتال برای سیستم عامل های مختلف (ویندوز ، اندروید و iOS) هر زمان که درخواست صوتی دارید به این موارد اضافه کنید • وسایل نقلیه هوشمند – اتومبیل های Google Pors & Tesla «خلبان» دو نمونه از هوشمندی هستند • پیشنهاد یا پیش بینی – خرده فروشی هایی مانند آمازون ، بلیط برای شما پیشنهاد می دهند ، بلیط می فرستند ، تخفیف می گذارند ، تبلیغات هدفمند را بر اساس قبلی انجام می دهند خریدهایی که توسط الگوریتم پیش بینی شده است • نکات مربوط به موسیقی و ویدئو – موسیقی و فیلم های Pandora و Netflix پیشنهادات را بر اساس علایق و قضاوت قبلی خود ارائه دهید. سایر نمونه های ساده تأثیر AI در زندگی روزمره ما عبارتند از: – فیس بوک نمایه ای را ارائه می دهد که از طریق تشخیص چهره به آن دسترسی دارد.
– آمازون محصولات را از طریق الگوریتم های یادگیری ماشین ارائه می دهد.
– بهترین مسیرهای Waze (GPS و برنامه نقشه) ، با لمس یک دکمه.
مارک بنیوف می گوید ، Spotify موسیقی مورد علاقه من را می داند و او یک لیست پخش ویژه برای من ایجاد کرده است ، هوش مصنوعی بر دنیای شرکت ها تأثیر می گذارد ، کارمندان را باهوش تر ، باهوش تر و سازنده تر می کند. این از داده ها یاد خواهد گرفت. و سرانجام ، آنها مشتریانی می خواهند که حتی اگر آن را ندانند ، می توانند بازی را در صنعت CRM تغییر دهند. Salesforce قبلاً تولید کرده و از سال 2014 یادگیری ماشینی با RelatedIQ ، Metamind و Tempo را آغاز کرده است. مجازی سازی (AI) برای کارکنان فروش. در مورد ربات های از راه دور که می خواهند ما را بکشند ، یا ماشین های شیطانی که از مردم به عنوان باتری در کارخانه های غول پیکر استفاده می کنند. در اینجا ما در مورد فیلم های تبلیغاتی تابستان صحبت نمی کنیم ، اما ما در مورد کارکنان هوش مصنوعی صحبت می کنیم که از اطلاعات پیشرفته روزانه تا روزانه در برنامه شما استفاده می کنند تا تجربه روزانه شما را هوشمندتر کنند. بنابراین هوش مصنوعی چیست؟ ربات ها قاتل نیستند. این فناوری قاتل است.
هوش مصنوعی (AI) مفهوم وجود ماشینی است که “مانند یک انسان فکر می کند” – به عبارت دیگر ، عملکردهایی مانند استدلال ، هماهنگی ، یادگیری و دانش زبان را انجام می دهد. تولید کننده انرژی مصنوعی: Salesforce انیشتین
Salesforce در ایجاد بسترهای نرم افزاری برای حل مشکلات مشتری در فروش ، خدمات ، بازاریابی و فناوری اطلاعات به روشی کاملاً جدید با استفاده از Salesforce Einstein متمرکز شده است. فروش انیشتین مبتنی بر بستر Salesforce است.این امکان را به افراد می دهد تا از دکمه ها یا کدها برای ساخت نرم افزاری استفاده کنند که از هوش مصنوعی استفاده می کند. با Salesforce اینشتین ، می توانیم به این نوع س questionsالات پاسخ دهیم: – آیا واقعاً می خواهید مشتریان مناسب را ملاقات کنید؟ آیا خدمات شخصی خود را ارائه می دهید؟
– آیا مطمئن هستید که مشتریان شما از طریق کانال های مناسب خدمات دریافت می کنند؟
– آیا منصفانه است که بگوییم کالای مناسب را در زمان مناسب به خریدار مناسب ارائه می دهید؟
آیا منصفانه است که بگوییم شما از کانال های مناسب برای فروش محصولات خود در زمان مناسب با بهترین تجهیزات استفاده می کنید؟ استینشتاین دانشمند اطلاعات Salesforce اینشتین مانند این است که یک دانشمند داده داشته باشد تا هوش مصنوعی را در همه روابط مشتری ایجاد کند. تمام داده های خود – داده های CRM ، ایمیل ، تقویم ، اجتماعی ، ERP و اینترنت اشیا – را بیاموزید و درباره آنچه می خواهید انجام دهید پیش بینی و توصیه کنید. هوش مصنوعی قادر به تبدیل CRM به مدیر فروش انیشتین است که می تواند زمان بیشتری را صرف بازدید از مشتریان کند تا اینکه با ادغام داده ها در CRM.
– افراد فروش می توانند نیازهای مشتری و زمان نیاز آنها را بهتر درک کنند.
– فروشندگان می توانند در هنگام انتظار مرحله بعدی برای هر مشتری ، سریعتر مبادلات را ببندند.
– ارائه دهنده خدمات مشتری حتی قبل از درخواست می تواند راه حلی برای مشتری ارائه دهد.
– نمایندگی های خدمات می توانند فروش به موقع را به مشتریان بالقوه ارائه دهند.
– کاربران بازاریابی قادرند در زمان مناسب به مشتریان مناسب برسند.
– کاربران بازاریابی می دانند چه کسی ممکن است بهترین مخاطب آنها برای هر کمپین باشد.
– قادر به شناسایی موثر نیازهای مشتری با ارائه محتوای مربوطه برای هر مشتری است. انیمیشن های Salesforce به همه امکان می دهند راه های جدید را کشف کنند ، نتایج را پیش بینی کنند و به تصمیم گیری کمک کنند. در مورد مراحل بعدی پیشنهاداتی ارائه دهید و بیشتر اقدامات خود را ساختار دهید تا بتوانید بیشتر از اینكه وارد سیستم شوید ، وقت خود را صرف ایجاد روابط قوی با مشتری كنید. AI چه چیزی ارائه می دهد که من هنوز نمی فهمم؟ پیش بینی – تعداد پیش بینی به تعداد هر معامله اشاره دارد که عددی است که می تواند به یک دوره تبدیل شود. دلیل این یادداشت را می گیرید ، به عنوان مثال ، منبع ، صنعت یا سایر عوامل قوی ترین شاخص هایی هستند که منجر به تغییر می شوند یا نه. از پیش بینی های AI می توان برای پیش بینی قیمت دارایی های آینده مانند نمونه کارها سهام یا مقدار زیادی برای سرمایه گذاری استفاده کرد. اگر مدیر فروش هستید ، AI می تواند رزروهای سه ماهه را پیش سفارش دهد و اگر تیم شما سهمیه دارد از قبل به شما اطلاع می دهد. نکات و هشدارها خریداران آنلاین نکات خرید خرده فروشی را ارائه می دهند ، اما همچنین می توانند توصیه های جدی برای سایر محصولات یا دسته های خدمات ، از نرم افزارهای تجاری گرفته تا نکات ارائه دهند.-در نظر گرفتن مالیات برای ظروف حمل و نقل. و هوش مصنوعی می تواند چیز دیگری غیر از محصول را ارائه دهد – به عنوان مثال ، ارسال نامه سفید از طریق ایمیل که امیدوارید احتمال فسخ قرارداد را بهبود بخشد.هرکسی در سازمان می تواند از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده ها ، پیش بینی و برنامه ریزی مراحل بعدی و ساختار کار و تصمیمات خود استفاده کند. با هوش مصنوعی کامل اینشتین برای CRM: • فروش با دانستن اینکه مشتری چه کاری انجام می دهد قبل از اینکه مشتری دفعه بعدی و فراتر از انتظارات مشتری را پیش بینی کند.
• این سرویس می تواند با انتظار برای تصادف و رفع مشکل قبل از بروز مشکل ، سرویس فعال ارائه دهد.
بازاریابی می تواند پیشرفتی ایجاد کند و مانند تجربه مشتری منحصر به فرد در تجربه مشتری است
IT می تواند هوش را در هر جایی متصل کرده و یک نرم افزار هوشمند برای کارمندان و مشتریان ایجاد کند. ایده این است که یک کامپیوتر برای مطالعه با داده ها با حداقل برنامه نویسی داشته باشید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا