دنیای وب

وب 2.0 برای تجارت

اهرم معمولاً به عنوان استفاده از پول قرض گرفته شده برای سرمایه گذاری و بازگشت آن سرمایه گذاری توصیف می شود. با این حال، در سال 2011، اهرم برای کسب و کار شما توسط فیس بوک و توییتر تعریف شده است.

سرمایه گذاری در نفوذ رسانه های اجتماعی چیزی است که همه چیز در مورد آن است.

استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار، ابزارهای وب را تحت تأثیر قرار می دهد تا بازده سرمایه گذاری پیش بینی شده شما افزایش یابد. در مورد وب 2.0، سرمایه گذاری اصلی شما زمان است. رسانه های اجتماعی قدرت برتر شما در تحقق و حفظ مزیت رقابتی در کسب و کار شما هستند. بدون استفاده سریع از این اقدامات، شما نمی توانید بر موج موفقیت بازاریابی تجربه شده توسط کسانی که در زمان آنلاین زمان می گذرانند، سوار شوید.

در اینجا 6 روش برتر من برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما آورده شده است.

1. نظرسنجی از مشتریان در فیس بوک این ممکن است خیلی ساده و غیر ضروری به نظر برسد. با این وجود، نظرسنجی 3 مزیت قدرتمند برای کسب و کار شما فراهم می کند. ابتدا، بازار هدف خود را خواهید داشت که به شما بگوید چه چیزی فکر می کند، چه می خواهد و چه نیازی دارد. دوم، از طریق ارتباط ساده با مشتریان خود ارتباط برقرار خواهید کرد. سوم، نظرسنجی باعث ترافیک (عمل!) در صفحه شما می شود. Google عملی را در سایت شما دوست دارد! بر این اساس، رتبه سئو سایت شما با عشق گوگل افزایش می یابد و به کسب و کار شما فرصت بهتری برای حفظ دید بالا در زمانی که مصرف کننده در جستجوی آنچه شما است، می دهد.

2. حضور داشته باشید و فعال در چندین سایت رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین، نمایه گوگل و سایت های دیگر مانند Squidoo و HubPages. کلمه کلیدی: تعامل. استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما در مورد ایجاد روابط با مشتریان ما و جذب طرفداران وفادار از طریق بازاریابی جذب است.

3. خود را بسازید شما، شرکت نام تجاری. این احمقانه به نظر می رسد، اما امروز محصول شما در مورد محصول، خدمات یا تبلیغات شما نیست، بلکه به شما مربوط می شود، شرکتی که هستید و اینکه آیا مورد اعتماد، دوست داشتن و استقبال مشتریان بالقوه خود هستید یا خیر. استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی شگفت انگیز You, Inc.

4. پیوند عشق را نشان دهید. چه چیزی! عشق لینک زمانی است که شما لینک سایت دیگران را به اشتراک می گذارید و بدون انتظار چیزی تبلیغ می کنید. وقتی وبلاگ، مقاله، تصویر یا نظری را دوست دارید، آن را به صفحه فیس بوک خود بفرستید یا آن را توییت کنید! در همین راستا، توییت‌های توییتر را که فکر می‌کنید به مخاطبان شما کمک می‌کنند، دوباره توییت کنید. حتی اطلاعات رقابت خود را به اشتراک بگذارید! جای زیادی برای رفت و آمد وجود دارد پس خسیس نباشید. اگر شخص دیگری اطلاعاتی دارد که به زندگی بالقوه شما ارزش می‌افزاید، آن را در اختیار او قرار دهید.

5. مشغول کردن. قبلاً به این موضوع اشاره کردم و ارزش یک عدد را دارد. هرگز قبلاً نمی توانستید فقط در یک روز با دوستان و مشتریان جدیدی از سراسر جهان آشنا شوید. آنلاین شوید و مشارکت کنید. این به این معنی نیست که 24 ساعته و 7 روز هفته از “موارد شما” و “افکار شما” پرتاب کنید – شما آنقدر باحال نیستید که همه بخواهند همیشه درباره شما بخوانند. درگیر آنچه دیگران در مورد زندگی یا محصولات خود می گویند. سوال بپرسید و برای دریافت پاسخ به سایت های رسانه های اجتماعی خود بازگردید. مردم را معلق نگذارید، واقعی باشید و اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که علایق شما و افراد علاقه مند به شما را دارند. این اساس بازاریابی جذب است – تجارت با افرادی که می خواهید با آنها معاشرت کنید و استفاده از رسانه های اجتماعی برای تجارت خود چیزی جز قدرت مغناطیس نیست.

6. محتوای خود را در آن قرار دهید ویدئو. این ابزار کسب و کار رسانه های اجتماعی است قدرتمند و به رشد خود در قدرت ادامه خواهد داد. در دنیایی که تندخوانی، کاهش دامنه توجه و افزایش چندوظیفگی تبدیل شده است، اجازه دهید با آن روبرو شویم، حتی هنجارهای شما، مشتریان و مشتریان احتمالی شما نیاز دارند که مانند یک برنامه تلویزیونی کوتاه (بسیار کوتاه!) ارائه شود. بنابراین محتوای خود را در ویدیو در یک بسته جالب و مختصر دریافت کنید و به خاطر خدا آن را در کانال YouTube خود قرار دهید! هه! برای اینکه بدانید، اینها تنها 6 ایده خوب در مجموعه وسیعی از مفاهیم موجود برای تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما هستند. با گزینه‌های بسیار زیادی که می‌توانید از آن برای نشان دادن نام خود در مقابل مشتریان خود استفاده کنید، فکر کردن درباره شروع کار بسیار طاقت‌فرسا است، چه رسد به «انجام دادن». اما، تلاش در پایان کاملاً ارزش آن را خواهد داشت.

وعده.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا