وضعیت آگاهی – 5 موردی که باید بدانید

وقتی برای اولین بار در بازاریابی اینترنتی شروع می کنید ، یکی از دشوارترین کارهایی که می توانید انجام دهید تعریف بازار طاقچه ای است که هدف شما قرار می گیرد.

من می دانم که وقتی من برای اولین بار کار را شروع کردم ، از اینکه نمی دانم کدام منطقه را برای هدف بمباران شدن توسط بسیاری از بازارهای مختلف طاقچه که اطرافم سرم در مورد احتمال انتخاب فقط یک یا دو است ، تغییر می کنم.

با توجه به این موضوع ، من قصد دارم نگاهی به برخی از انواع مختلف بازارهای طاقچه ها که در دسترس شماست و همچنین موارد دیگری که باید در نظر داشته باشید ، با این هدف که کمی نور بر روی موضوع ببندید و امیدوارم در نتیجه باعث شود کل روند انتخاب بازار طاقچه ها برای شما کمی ساده تر شود.

1. بازارهای سنتی طاقچه ها را تجربه کنید

بازارهای سنتی طاقچه ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند

سلامتی و تندرستی

مطالب پربازدید کاربران

ثروت بساز

• سبک زندگی

هر یک از این بازارها خیلی طولانی تر از اینترنت وجود دارد و همیشه مورد نیاز خواهد بود. در حقیقت ، این بازارها از قبل از شروع بازاریابی خودشان وجود داشته است.

به عنوان مثال ، مردم همیشه به دنبال بهبود سلامتی خود هستند ، این سلامتی ممکن است به طور کلی باشد یا با یک وضعیت بهداشتی که باید برای زندگی با آنها از جمله دیابت ، فشار خون بالا ، درد کمر ، آسم یا روده تحریک پذیر مقابله کند ، مقابله کند و نام آنها را معدود کنید.

شاید شما بیشتر به جنبه های تناسب اندام علاقه دارید و مجدداً دامنه این بازار بسیار زیاد است و تقاضای زیادی دارد. مردم همیشه به دنبال راه هایی برای ورزش در خانه یا کوتاه کردن وقت خود در ورزشگاه به روش های مختلف هستند تا در کمترین زمان بیشترین نتیجه را کسب کنند. بسیاری از سالن های بدنسازی به دنبال راه هایی برای افزایش وزن یا ایجاد ماهیچه هستند.

این امر من را به خوبی سوق می دهد که احتمالاً بزرگترین منطقه تحت پرچم سلامتی و تناسب اندام است و این کاهش وزن است. تخمین زده می شود بازار جهانی کاهش وزن 220 میلیون پوند ارزش داشته باشد ، به طوری که تخمین زده می شود 29 میلیون انگلیسی در سال گذشته تنها وزن خود را کاهش دهند و با افزایش چاقی این بازار در اندازه رشد می کند. با توجه به این نکته ، همیشه بازاری در آنجا وجود دارد که تشنه اطلاعات در این زمینه خواهد بود.

در همین روش ، مردم همواره به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند ، ممکن است بازنشسته شوند و چیزی بخواهند که زمان خود را پر کند و حقوق بازنشستگی آنها را افزایش دهد ، یا ممکن است به دنبال سرگرمی باشند که بتواند کمی اضافی پول برای تکمیل دستمزد خود ایجاد کند. آنها می توانند آرزوهای خود را برای ترک 9 تا 5 رنج و شروع به تنهایی داشته باشند. مانند سلامتی و تناسب اندام ، ایجاد ثروت یک بازار عظیم با امکانات فراوان است.

به همین ترتیب ، شیوه زندگی منطقه ای است که افراد می خواهند به طور مداوم آن را بهبود بخشند ، این موضوع دوباره موضوعات گسترده ای را در بر می گیرد و سیگار کشیدن یا نوشیدن نیز می تواند با شعار سلامتی و تناسب اندام متوقف شود ، اما به دلیل بهبود وضعیت خواب و مدیریت استرس ، به شیوه زندگی ادامه می یابد. همچنین می توانید به تکنیک های آرامش و مدیتیشن و همچنین رابطه بسیار محبوب و مناسب نگاهی بیندازید. بنابراین همانطور که مشاهده می کنید ، بسیاری از افراد همیشه به دنبال راه حل هایی در این بازار هستند.

در پایان ، اگر قصد ورود به بازاریابی آنلاین را دارید ، یا حتی اگر قبلاً در حال کار هستید و می خواهید به کاوش یک طاقچه جدید بپردازید ، بازارهایی که ذکر کردید مکان مناسبی برای شروع آنهاست ، اینها بازارهای بزرگی است که شما می توانید از آن سود ببرید.

2. حل مشکلات مردم

هر فرد در بازاریابی اینترنتی دانش زیادی را با خود به همراه می آورد ، و اگر فکر می کنید این برای شما مناسب نیست پس اشتباه می کنید. همه ما چیزهایی داریم که به آنها اشتیاق داریم و یا از آنها آگاه هستیم ، که ممکن است سرگرمی باشد که سالهاست انجام می دهید یا شاید شما در حال انجام کارهایی هستید که دانش خود را به دست آورده اید که می تواند برای افراد کمتری شروع شود – از اطلاعات داخل و ترفندها گرفته تا تجارت و غیره. می توانید از آنچه می دانید یا دوست دارید استفاده کنید. در حل مشکلات سایر افراد حتی اگر همه پاسخ ها را ندارید ، با دسترسی به اینترنت ، همه متخصصان در مورد موضوع انتخاب شده خود را در نوک انگشتان خود خواهید داشت – فقط آن را Google کنید! و اگر مشکلی را حل کردید به کسی کمک می کنید. اگر به کسی کمک می کنید ، می توانید برای وقت و تلاش خود هزینه دریافت کنید.

هر روز مردم در سراسر جهان در هر موضوعی در آفتاب به دنبال پاسخ به مشکلاتی که ممکن است با آنها روبرو شوند ، می شوند. من را باور نمی کنید؟ googling را امتحان کنید “چگونه نان را بالا ببریم” و بیش از 5.6 میلیون نتیجه خواهید گرفت ، یا سعی کنید “چگونه نوسان گلف را بهبود ببخشید” و بیش از 1.25 میلیون نتیجه برگردانده شده ، یا چیزی مرموز تر مانند “چگونه جلوی پارس سگ را بگیرید و بیش از 770،000 نتیجه بگیرید” را امتحان کنید. آنچه من در اینجا می خواهم بگویم این است که فارغ از آنچه با آن آشنا هستید ، کسی در این زمینه به دنبال پاسخگویی به مشکلات است.

اگر می توانید برای افرادی که به دنبال دسترسی به جواب می باشند ، راه حلی ارائه دهید ، می توانید برای انجام این کار هزینه دریافت کنید.

یكی از ساده ترین راه ها برای تهیه این كتاب تولید كتاب الکترونیکی و داشتن وب سایت هایی مانند Amazon Kindle برای ارسال مستقیم است. https://kdp.amazon.com اکنون تحویل کتاب الکترونیکی خود به بازار آسانتر از همیشه است. اگر نسخه صوتی یا تصویری را نیز اضافه کنید ، جذابیت گسترده شما را بهبود می بخشد.

تحقیقات خود را به درستی انجام دهید و به راحتی رایج ترین مشکلات در زمینه انتخاب شده خود را پیدا خواهید کرد. یک راه بسیار خوب برای یافتن مشکلاتی که مردم برای حل آن نیاز دارند ، مراجعه مستقیم به خود بازار است. یکی از بهترین مکان های جستجو ، انجمن های آنلاین اختصاص داده شده به موضوع شما است. بسیاری از افراد را در اینجا می توانید برای یافتن پاسخ برای بسیاری از مشکلات پیدا کنید. مکان هایی مانند پاسخ های Yahoo نیز راهی عالی برای کشف مسائلی است که مردم با آن روبرو هستند. اگر آن را دوست دارید ، همیشه می توانید در مکان انتخابی خود افراد را پاک و پاک کنید.

این نه تنها یک راه عالی برای فهمیدن مشکلاتی که مردم برای حل آن نیاز دارند ، بلکه برای شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اساساً مردم به شما می گویند که به چه کالایی نیاز دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آنها بدهید.

3. تحقیق خود را انجام دهید

جستجوی مکان انتخابی شما بسیار مهم است. این مهم است زیرا به شما می گوید بازار چه فکری می کند و از همه مهم تر آنچه می خواهید. همچنین به شما می گوید که آیا تقاضا به اندازه کافی بزرگ است که لیاقت وقت و تلاش خود را برای ایجاد کالاهای مورد نیاز این بازار خاص داشته باشید.

با مراجعه مستقیم به بازار می توانید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید ، راه حل هایی که آنها سعی کرده اند و آنچه کار کرده و چه کار نکرده است ، کشف کنید ، دید بهتری از آنچه مردم می خواهند دریافت کنید و در موقعیت بهتری قرار دارید تا یک راه حل را به روشی هدفمند ارائه دهید.

اگر در حال حاضر لیستی دارید ، عالی است ، از طریق ایمیل یک پرسشنامه کوتاه برای آنها ارسال کنید و از آنها بخواهید که درباره آنها چه چیزی می خواهند بدانند ، چه مشکلی دارند (کوتاه مدت و بلند مدت) و چه نوع اطلاعاتی به آنها نیاز دارند.

یکی از راه های عالی برای یافتن بازار طاقچه با ابزار Google Keyword است https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal می توانید دریابید که چند نفر در جستجوی یک کلمه یا عبارت خاص هستند ، این یک ابزار ارزشمند برای بررسی اینکه آیا تقاضا برای جایی که فکر می کنید وجود دارد یا خیر. اگر در هر ماه 10،000 جستجو یا بیشتر و رقابت بسیار اندک از سوی تبلیغ کنندگان وجود داشته باشد ، ممکن است خود را آماده و در انتظار استفاده از آن بدانید.

4. جستجو را ادامه دهید

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی مهم است که دائما در جستجوی ایده های جدید باشید و به جستجوی رسانه ها و بازارهای جدیدی بپردازید که می توانید از آنها بهره مند شوید و این نه تنها باعث افزایش منابع درآمدی شما می شود بلکه اطمینان حاصل می کند که اگر یک منطقه شروع به محو شدن کند ، تمام تخم های خود را در یک سبد قرار نمی دهید. با گفتن این موضوع ، فقط یک مکان را کنار نگذارید زیرا شما یک محصول موفق به دست آوردید. اگر یک محصول موفق شد ، امکان فروش بیشتر وجود دارد ، در همان مکان نگه دارید تا زمانی که 4 یا 5 کالای خوب را بدست آورید ، همه شما را درآمد کسب می کنند.

فراموش نکنید که رابطه مداوم با خریداران موجود برقرار کنید ، حداقل یک بار در ماه ایمیل بفرستید و پیشنهادات ، تبلیغات و محصولات دیگری را که فکر می کنید علاقه مند هستید ، ارسال کنید. به یاد داشته باشید فروش آسانتر به کسی که قبلاً مشتری بوده است از فروش و فروش آن به یک شخص کاملاً غریبه آسانتر و ارزانتر است.

شما در مکانهایی احاطه شده اید که می توانید برای بازارهای جدید طاقچه الهام بگیرید. سعی کنید به بخش مجله فروشگاه محلی خود بروید و به مجلات مختلف ارائه شده و مباحثی که آن را پوشش می دهد نگاه کنید ، به احتمال زیاد در صورت وجود یک مجله برای آن ، آنها به احتمال زیاد خریداران بالقوه کافی را برای داشتن یک بازار با ارزش خواهند داشت.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، می توانید با استفاده از ابزار Keyword Tool در تبلیغات Google نیز الهام بگیرید.

5- عمیق تر

منظور من از این کار صرفاً یافتن مناطق مورد علاقه خاص تر در جایی است که شما انتخاب کرده اید. به عنوان مثال ، مکان شما ممکن است بازار زیبایی باشد ، بنابراین خاص ترین مناطق این بازار ممکن است مو یا ناخن باشد ، یا آنها جوان تر به نظر برسند و یا حتی آرایش کنند.

به عنوان مثال ، با استفاده از لوازم آرایش می توانید این موارد را در مواردی مانند استفاده از رژ لب ، پایه و اساس انواع مختلف پوست یا استفاده از آرایش چشم ببندید.

فرض کنید تصمیم گرفتید محصولاتی در مورد آرایش چشم بسازید ، اگر در این زمینه تا حدودی متخصص هستید ، پس این عالی است ، آنچه را که می دانید به یک فیلم آموزشی الکترونیکی یا فیلم آموزش گام به گام تبدیل کنید. اگر نه ، نگران نباشید ، می توانید در این زمینه با کارشناسان ملاقات کنید ، شاید مصاحبه را ضبط کنید و محصول خود را از این طریق تهیه کنید.

با عمیق تر و دقیق تر ، شما واقعاً می توانید از مکان انتخابی خود نهایت استفاده را ببرید و چون بسیار خاص هستید ، می توانید دنیایی کامل از امکانات را برای خود باز کنید. به یاد داشته باشید که مردم دوست دارند از متخصصان یاد بگیرند ، بنابراین توجه به جزئیات جبران خواهد شد.

همچنین ایده خوبی است که در بازار طاقچه خود به پهلو فکر کنید و در مورد سایر محصولات یا خدماتی که ممکن است مردم علاقه مند باشند فکر کنید. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، اگر مردم از شما خریداری کنند ، محصولات دیگری را که فکر می کنید علاقه مند هستید یا پیشنهاد می کنند کالای دیگری با قیمت بالاتر را نیز به شما پیشنهاد دهند ، پیشنهاد دهید.

سرانجام ، توجه داشته باشید که چه مواردی مؤثر است و چه نکاتی را به شما یادآوری می کند ، بنابراین می توانید در آینده چگونگی استفاده از آنچه در آینده استفاده می شود را در نظر بگیرید و آیا می توانید مواردی را که کار نمی کنند را برطرف کنید یا اگر می خواهید از شر آنها خلاص شوید و رویکرد دیگری را امتحان کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا