وقت آن است که در بهبود جستجوی صوتی خود جدی بگیرید

چگونه یک استراتژی SEO موثر برای سایت تجاری خود ایجاد کنید

هفته گذشته ، من در مورد معنی فن آوری جستجوی صوتی برای تجارت شما صحبت کردم. این یک موضوع مهم است که تصمیم گرفتم این هفته قسمت دوم مربوط به SEO را بنویسم.

از دستیار Google گرفته تا سیری ، مردم بیش از هر زمان دیگری برای جستجو آنلاین صحبت می کنند.

با توجه به موقعیت جهانی ، بیش از 40 درصد از بزرگسالان در سال 2016 از جستجوی گفتاری روزانه استفاده می کردند. ComScore تخمین می زند که تا سال 2020 بیش از 50 درصد از جستجوها به صورت صوتی انجام می شوند.

این معنی می دهد: صحبت کردن با یک سؤال بسیار ساده تر از نوشتن آن است. این امکان را به شما می دهد تا هنگام رانندگی ، پخت و پز یا پیاده روی چند وظیفه ای داشته باشید.

این یک مضراب یا چیزی نیست که باید از آن چشم پوشی کنید – اگر می خواهید پیش بروید و از رقابت جلوتر بروید ، وقت آن است که این کار را انجام دهید.

مطالب پربازدید کاربران

در اینجا باید به چه مواردی توجه کرد:

همه چیز در مورد مکان ، مکان ، مکان

در وبلاگ هفته گذشته ، من به اهمیت استفاده از کلمات کلیدی محلی برای جذب بازدید کننده و مشتری توجه کردم. استفاده از این کلمات کلیدی هدفمند محلی بخش بزرگی از هر استراتژی SEO برای وب سایت شما است.

جستجوی صوتی موبایل سه برابر بیشتر از محلی است. اکنون افراد در حال جستجوی مکانهای اطراف هستند ، بنابراین هرچه دقیق تر و دقیق تر بتوانند کلمات کلیدی را شناسایی کنند ، احتمال پیدا کردن شما بیشتر است.

از سایت خود با استفاده از کلمات کلیدی در هر زمان ممکن استفاده کنید و فراموش نکنید که صفحه Google My Business و Yelp خود را با اطلاعات فعلی خود به روز کنید – این نتایج همچنین نه تنها محتوای وب شما نشان داده می شود.

طبیعی تر باشید

آنچه شخصی در نوار جستجو می نویسد با جستجوی گفتاری متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر می خواستم هتلی را در نزدیکی فرودگاه تورنتو بیابم ، چیزی را مانند “هتل های نزدیک فرودگاه تورنتو” در نوار جستجو تایپ می کردم.

با این حال ، اگر من در مورد تحقیق خودم صحبت می کردم این بود که “چه هتل هایی به فرودگاه تورنتو نزدیک هستند؟”

Google در جستجوی یک زبان طبیعی است ، بنابراین باید در مورد انواع سؤالاتی که ممکن است افراد از آنها بپرسند شامل کلمات کلیدی مورد نظر شما شود ، طوفان مغزی کنید.

عبارات کلمات کلیدی را برای مکالمه با دم بلند در محتوا خود وارد کنید تا آنجا که ممکن است.

برخی از راه های عالی برای ایجاد محتوای طبیعی عبارتند از:

• صفحات در مورد ، سؤالات و پاسخ ها

وبلاگ نویسی و مقالات

• به بخش سؤالات و پاسخهای مربوط به شغل من در Google پاسخ دهید

• حداکثر اطلاعات ممکن به Google My Business و Yelp ، از جمله ساعات کار ، محصولات یا خدمات ارائه شده ، گزینه های پارکینگ ، تحویل ، حمل و نقل و غیره ارائه دهید.

به نقل از حق بیمه هدف و همچنین از مردم بپرسید

Google Home و Google Assistant هنگام پاسخ دادن به سؤالات ، قطعه های حق بیمه را می خوانند ، بنابراین می خواهید به صدر برسید!

قطعه های برجسته نتایج جستجوی انتخاب شده در کادر بالا نتایج Google رایگان است.

گوگل می خواهد بهترین پاسخ را در اختیار کاربران قرار دهد ، بنابراین ضروری است که به سؤالات پاسخ دهید و وب سایت خود را بطور مرتب با نسخه جدید و جذاب به روز کنید.

تحقیقات نشان می دهد که پاسخ ها در قالب لیست ها در قطعه های مشخص موفق بوده اند. هرچه جواب های مکالمه بیشتری در وب سایت و پرونده های شخصی شما به صورت آنلاین وجود داشته باشد ، احتمال حضور در این مکان مورد نظر بیشتر می شود.

همین مسئله در مورد “درخواست از مردم” نیز صدق می کند. ممکن است هنگام نوشتن یا صحبت کردن یک سؤال ، این پیام بازشو را دیده باشید. مثال زیر را بررسی کنید – من پرسیدم ، بهترین بوتیک های شهر نیویورک کجا هستند؟

در زیر چند نتیجه اول ، اغلب بخشی وجود دارد “پرسیدن از مردم نیز”. هر یک از این لیستهای کشویی با استفاده از وب سایت بهینه سازی شده و یا محتوای وبلاگ به یک سؤال مرتبط پاسخ می دهد.

یک کپی برای سطح خواندن کلاس نهم ایجاد کنید

مهم نیست که تجارت شما چه چیزی را ارائه می دهد ، هرگز ایده خوبی نیست که نسخه ای کاملاً فنی یا پر از اصطلاحات زبان بنویسید. این به نفع کاربر یا سئو شما نیست.

تحقیقات نشان می دهد که محتوای نوشتاری در سطح خواندن کلاس نهم – یا کمتر – اغلب به عنوان نتیجه صوتی ظاهر می شود. می توانید از ابزاری مانند Flesch-Kincaid Grade Level استفاده کنید تا میزان محتوای خود را تعیین کنید و متناسب با آن تنظیم کنید.

این به معنای مخفی کردن سایت شما نیست – این در مورد پاسخ دادن به سؤالات به طور خلاصه و واضح است به جای پر کردن صفحات وب خود به زبانی غیر ضروری که فقط محققان و موتورهای جستجو را گیج می کند.

تمرکز خود را بر افزودن این استراتژی ها در تلاش های بازاریابی خود برای افزایش ترافیک ، پیشرو و فروش بگذارید زیرا استفاده از این فناوری مهیج همچنان رو به رشد است. هرچه بیشتر بر بهبود جستجوی صوتی تمرکز کنید ، نتایج بلند مدت بهتری خواهید داشت.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا