صنعت و تجارت

پایداری زیست محیطی در گلف و جهانگردی در باشگاه La Manga در اسپانیا

در میان تپه های کم ارتفاع که دریای مدیترانه را از دریای Mar Menor جدا می کند ، La Manga Club یک مجموعه ورزشی و تفریحی بی نظیر است که فقط 20 دقیقه با فرودگاه مورسیا و یک ساعت با آلیکانته فاصله دارد.

بسیاری از مسافران تعطیلات هنگام تعطیلات خانوادگی خود در اسپانیا ، نگران رد پای کربن خود هستند. بازدیدکنندگان از باشگاه La Manga در اسپانیا می توانند اطمینان داشته باشند که این هتل پنج ستاره مجموعه ای از سیاست های زیست محیطی را برای کاهش مصرف انرژی و مصرف آب خود در نظر گرفته است. این اقامتگاه به عنوان یکی از تفریحگاه های برتر ورزشی و سبک زندگی در اروپا برای حدود 40 سال ، اکنون با سیاست های دوستانه محیط زیست خود در این زمینه پیشتاز است. با اجرای یک طرح مدیریت زیست محیطی ، La Manga موفق شده است رد پای کربن خود را به حداقل برساند در حالی که هنوز استاندارد بالایی را که ارائه می دهد حفظ کند. همه بخشهای این استراحتگاه همکاری نزدیکی دارند تا هتل را تا آنجا که ممکن است دوستدار محیط زیست باشد.

کلوپ La Manga از نظر انرژی خورشیدی بسیار خوب تأمین می شود زیرا منطقه بیش از 300 روز در سال آفتاب دارد. اکنون بین 30 تا 40 درصد از انرژی مورد نیاز برای آب گرم و گرم شدن استخر در هتل های پنج ستاره هتل مانگا کلاب پرینسیپ فیلیپه اکنون با انرژی خورشیدی تأمین می شود که منبع قدرت باشگاه گلف نیز می باشد. برنامه هایی برای گسترش استفاده از انرژی خورشیدی در کل استراحتگاه وجود دارد.

اقدامات ساده ، از جمله ورود هوادها بر روی شیرآلات ، کنترل جریان و تایمرها ، امکان استفاده از آب در هتل و اقامتگاه های خود پذیرایی روستای لوماس را با 60 درصد کاهش داده است. هفتاد درصد آب مورد استفاده در نگهداری سه زمین گلف قهرمانی La Manga Clubs ، هشت زمین ورزشی استاندارد بین المللی و باغ های متعدد آن ، آب بازیافتی است که توسط تصفیه خانه فاضلاب تأمین می شود.

با مساحت حدود 1400 هکتار ، La Manga Club یک هتل پنج ستاره شگفت انگیز ، آپارتمان های لوکس تعطیلات و امکانات ورزشی گسترده ، از جمله سه زمین گلف قهرمانی ، یک مرکز تنیس زمین بیست و هشت زمین و هشت زمین ورزشی چمن ارائه می دهد. این استراحتگاه همچنین بسیاری از امکانات تفریحی را در خود جای داده است ، از جمله هتل La Manga Club Spa با 13 اتاق درمان مجلل ، مرکز تناسب اندام جامع و استخر سرپوشیده ، بیش از بیست رستوران و بار و امکانات اجتماعات و ضیافت.

باشگاه La Manga میزبان بسیاری از رویدادهای مهم ورزشی از جمله مسابقات تنیس دیویس و فدرال جام ، مسابقات قهرمانی گلف اسپانیا و میزبان دائمی تیم های بین المللی فوتبال ، راگبی و کریکت است که برای استفاده از کلاس درجه یک در سال به این مرکز متوسل می شوند امکانات آموزشی.

این استراحتگاه از حامیان سرسخت گلف زنان است و در حال حاضر شریک رسمی تفریحی خارج از کشور انجمن گلف زنان انگلیس است و دومین سال خود را در یک توافق نامه سه ساله برای میزبانی مدرسه انتخابی تورهای بانوان اروپا برگزار می کند. La La Manga Club همچنین محل مسابقات بانوان مورسیا اوپن است و به طور مرتب میزبان مسابقات و تیم های برتر آماتور زنان است.

اگر در تعطیلات مستقیم خود به اسپانیا به دنبال یک استراحتگاه عالی با امکانات عالی ورزشی و اوقات فراغت هستید ، دیگر نباید به دنبال کلبه La Manga باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا