پرفروش‌ترین گوشی ایران در سال 1400 چه بوده است؟

سال 1400 با همه خوبی ها و بدی هایش به پایان رسید. امسال برخی از برندهای گوشی در بازار داخلی موفق تر از سایر برندها بودند و توانستند از آمار فروش پیشی بگیرند.

بر اساس گزارش رسمی انجمن واردکنندگان دستگاه های تلفن همراه ایران، در سال گذشته 16 میلیون و 400 هزار دستگاه تلفن همراه به صورت قانونی وارد کشور شده و 16 میلیون و 700 هزار دستگاه نیز فروخته شده است. بیشترین فروش مربوط به ژوئن 1400 بود که تنها رکورد فروش 1800000 دستگاه را به جای گذاشت که به نوبه خود جالب توجه است.

اما از نظر سهم بازار، همانطور که می توانید حدس بزنید، سامسونگ با 48 درصد یا نیمی از سهم بازار موبایل کشور، بیشترین سهم را دارد. تعداد گوشی هایی که سامسونگ توانسته در یک میلیون و 400 دستگاه به مصرف کنندگان ایرانی بفروشد، 8 میلیون و 700 هزار دستگاه بوده که نشان از موفقیت ضعیف سامسونگ در بازار کشور دارد. در رده بعدی، همانطور که حدس می زنید، شیائومی قرار دارد که تقریبا می توان گفت پیشتاز بازار گوشی های میان رده است.

اما به پرفروش ترین گوشی از سال 1400 رسیدیم، به نظر شما کدام گوشی از کدام برند توانسته این عنوان را کسب کند؟ ویدیوی ما را ببینید و اگر دوست داشتید برای ما بنویسید که گوشی شما چیست و طرفدار کدام برند هستید.

پرفروش ترین گوشی سال 1400 را از هیلی بیلی خریداری کنید

هیلی بیلی مگ استعداد این بستری برای کشف، کسب و ارتقای استعدادها برای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ایجاد انواع ویدیو برای هیلی بیلی در «استاندارد محتوا و تصاویر حرفه ای» را دارند. افراد درگیر در پروژه استعدادها مستقیماً از هیلی بیلی با ساختن ویدیو برای هیلی بیلی درآمد کسب می کنند.

هیلی بیلی دسترسی به محصول را برای افرادی که توانایی ساخت فیلم های حرفه ای را دارند به راحتی فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، توانایی، انگیزه و اشتیاق برای ساختن ویدیو دارید، به هیلی بیلی مگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره هیلی بیلی مگ تلنت

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا