طراحی و سئو وب سایت

پشتیبانی بازاریابی – آمیخته بازاریابی

آمیخته بازاریابی (همچنین به عنوان P’s شناخته می شود) سیستمی برای ایجاد چشم انداز استراتژیک برای محصول شما است. در مبادله سردرگمی وجود دارد. تولید – محصول
قیمت
محل
ایستادن
مردم
گام
شواهد فیزیکی ساخت محصول شما از طریق مخلوط بازاریابی قطعاً موفقیت آمیز است ، اما این به نحوه استفاده از آن و نحوه اعمال قوانین در عمل بستگی دارد. بازاریابی یک علم است ، منظور من این است که هیچ قانون سخت و سریع برای موفقیت وجود ندارد. نیست – با این حال ، مانند موسیقی ، یک سیستم زیر است. امروزه موسیقی در حدود یک سوم و ششم ساخته می شود و سایر ساخته ها نادرست در نظر گرفته می شوند ، اما مردم همیشه محدودیت ها را فشار می دهند. برنامه بازاریابی یکسان است – برای موفقیت باید با یک ترکیب بازاریابی کار کنید ، اما می توانید بازاریابی خود را ایجاد کنید و 7P را به روش های دیگر ترجمه کنید. تاریخچه ترکیب تجاری توسط نیل بوردون در سال 1953 نوشته شده و توسط Is اصلاح شده است. ساختار اصلی شامل محصولات 4P ، قیمت ، مکان و تبلیغات بود ، در حالی که بعداً افراد ، روندها و شواهد فیزیکی اضافه شدند. چرا ما به یک استراتژی نیاز داریم؟ بعضی از افراد ممکن است فکر کنند “بیایید محصولات را بفروشیم” یا “از قفسه پرواز کنیم” – اینها همه عباراتی است که قبلاً شنیده ام. غالباً افرادی که اینگونه فکر می کنند تکالیف خود را انجام نداده اند و به این فکر نمی کنند که چه کسی محصول را خریداری می کند ، قیمت آن چقدر است یا روند بدست آوردن محصول. اگرچه ممکن است در نهایت با “کالایی برای فروش خود” روبرو شوند ، اما باز هم باید به مردم بگویند که این محصول وجود دارد. گزینه های زیادی وجود دارد که می تواند در تمام ترکیباتی که یک شرکت می تواند هنگام طراحی یک طراحی انجام دهد ، مورد بحث قرار گیرد. استفاده تجاری. باید ترکیبی از فروش در هر مسیر به بازار وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، یک شرکت مبلمان ممکن است مستقیماً به مشتری بفروشد اما عمده فروشی آن را به شرکتهای دیگر نیز بفروشد. استراتژی بازاریابی برای محصول بسیار متفاوت است. تا زمانی که محصول کاملاً ثابت شده باشد ، یعنی مبلمان ، قیمت ، تبلیغات ، مکان ، افراد ، مراحل و شواهد فیزیکی متفاوت است. محصول Direct to Consumer (B2C) – همان محصولی که معمولاً در گذشته ای جهانی خریداری می شود
قیمت – از آنجا که قیمت بالایی دارید ، تخفیف عمومی نخواهید داشت ، اگرچه ممکن است فروش ویژه ای داشته باشد.
مکان – خرید در یک فروشگاه با مشتریانی که به شما مراجعه می کنند
تبلیغات – از طریق روزنامه ها ، بروشورها ، پوسترها ، تبلیغات یا حتی در تلویزیون
افراد – تیمی از فروشندگانی که تصمیم به خرید برای کاربر نهایی دارند
مرحله – فروش به مشتریان
اثبات فیزیکی – با نگاهی به فروشگاه ، نحوه تمیز کردن ، آیا می توان آن را تمیز کرد و غیره در غیر این صورت ، استراتژی بازاریابی برای عمده فروشان دقیقاً یکسان نخواهد بود. عمده فروش – B2B همان خرید معمولاً چند قطعه است.
قیمت – از آنجا که یک شرکت همزمان بسیاری از کالاها را خریداری می کند ، می تواند قیمت ارزان تری داشته باشد و قیمت تخفیفی را ارائه دهد (به شما کمک می کند کتاب بیشتری بفروشید).
مکان: شما اغلب مجبورید برای مشتریان خود مبلمان بیاورید.تبلیغات: برای حفظ مشتری و سازماندهی خریدهای برگشتی ، به یک تیم فروش یا تیم فروش نیاز است.
همه – تیمی از فروشندگان B2B ، رانندگان حمل و نقل و ارتباطات شرکتی در کار آنها نقش دارند.
مرحله – مشتری به دنبال کمک می رود و فروش نمی گذارد ، یک اتصال شبکه وجود دارد و یک تیم پشتیبانی واسطه مورد نیاز است. فروشنده سهام شما را می فروشد و انتظار دارد با مشتریان تعامل داشته باشد.
مشتریان نگران مدارک فیزیکی با کمکی که از شرکت خانگی دریافت می کنند و رویه ها و استانداردهای تعیین شده توسط کارکنان فروشگاه مبلمان. دل نمونه ای از شرکتی است که بازار را متحول کرد ، جایگاه خاصی پیدا کرد و از آن استفاده کرد. دل فقط کامپیوتر را به صورت آنلاین می فروشد ، این به معنای کاهش ماماها و جمع آوری پول برای کاربران نهایی است. آنها در کنار سایر استراتژی ها / بخش ها ، مدل جدیدی از بازاریابی رایانه ای را ایجاد کرده و سهم زیادی از بازار را به دست آورده اند. همچنین باید بگویم که Dell در بسیاری از زمینه ها ، از جمله محصولات ، استراتژی بازاریابی خود را تغییر داده است – آنها به جای فروش مارک های دیگر ، رایانه های شخصی خود را می سازند. دل ترکیب بازاریابی را برای آنها انجام داد. آنها ساختار قیمت گذاری را تغییر داده اند تا ارزان تر از رقبا باشد ، کیفیت خوب است ، آنها تبلیغات زیادی انجام می دهند و یک مارک کاملاً تاسیس شده دارند ، این روند به این معنی است که شما یک امتیاز می گیرید تا خود را در این روند قرار دهید. . من برای قلب کار نمی کنم و آنها یکی از مشتریان من نیستند. چیزی که من همیشه نمی شنوم این است که تیم فروش آنها بیش از حد “فشار آور” است و مردم رایانه های خود را در جای دیگر می خرند. این را باید از طریق تحقیقات آنها در بازار دانست و همه چیز ممکن است در آینده تغییر کند.
اهمیت ترکیب شرکت های موفق مبتنی بر یک برنامه بازاریابی قوی است که با یک ترکیب بازاریابی آغاز می شود. همیشه مشتریان خود را مانند افرادی بدانید که محصولات شما را خریداری ، استفاده و اشتراک می کنند.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا