پنج ابزار بازاریابی تجارت الکترونیکی که باید بدانید

تعداد بیشتری از افراد از اینترنت برای خرید استفاده می کنند ، به ویژه با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند و مرور محصولات مبتنی بر موبایل. به همین دلیل ، عاقلانه است که تقریباً هر نوع خرده‌فروشی به فکر داشتن یک فروشگاه تجارت الکترونیکی باشید تا به فروش محصولات بیشتر کمک کند.

اما بیشتر از فروش محصولات در وب ، این محصولات به طور موثری در اختیار مشتریان بالقوه قرار می گیرند. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات با هر کلیک (PPC) کانال های بازاریابی ایده آل برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی هستند. هر دو جستجوگرها و عملکرد هر کلیک مهم هستند زیرا باعث افزایش قرار گرفتن در معرض تبلیغات در برخی محصولات سایت تجارت الکترونیکی در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP) می شوند. هرچه وب سایت تجارت الکترونیکی بیشتر در اینترنت نمایان شود ، ترافیک و فروش بالقوه تر می تواند یک وب سایت ایجاد کند.

ابزارهای SEO و PPC بسیاری برای بهینه سازی فعالیتهای بازاریابی تجارت الکترونیکی شما وجود دارد. بسیاری از این ابزارها رایگان هستند ، بنابراین هنگام ایجاد یا بهبود استراتژی های بازاریابی اینترنتی ، آنها را در خاطر داشته باشید.

SEO بارگیرنده SEO

SEO Digger یک ابزار آنلاین رایگان است که برای کمک به بهبود وب سایت های Google استفاده می شود. برای استفاده از این ابزار مفید SEO ، فقط به وب سایت (seo-digger.com) مراجعه کنید ، URL خود را وارد کرده و روی “جستجو” کلیک کنید. این ابزار به شما 20 رتبه برتر گوگل برای وب سایت شما می دهد.

این ابزار مفید است زیرا به شما کمک می کند تعیین کنید وب سایت شما به وضوح در Google مشخص شده است یا خیر. این ابزار همچنین عالی است زیرا به شما امکان می دهد برخی از بالاترین رتبه های خود را بدون نیاز به خرید یک برنامه چکر رتبه بندی بررسی کنید. علاوه بر این ، SEO Digger به شما امکان می دهد بهترین کلمات کلیدی را برای رقبای خود بدانید ، به شما امکان می دهد یک استراتژی موثر SEO را تهیه کنید.

ابزار پیش نمایش Google AdWords

یکی دیگر از ابزارهای مفید طراحی شده برای تبلیغات پرداخت هر کلیک ، Google AdPreview است. Google AdWords محبوب ترین پلت فرم برای تبلیغات جستجوی پرداخت شده است ، و این ابزار به شما کمک می کند تا برنامه های خود را تنظیم و بهینه کنید. AdPreview تبلیغات متنی شما را نشان می دهد ، زیرا در نتایج Google ظاهر می شود.

این ابزار این کار را بدون اعمال برداشت برای حساب شما انجام می دهد ، بدین معنی که پیش نمایش نرخ کلیک شما (CTR) را کاهش نمی دهد. Google AdPreview به شما امکان می دهد سایتی را تبلیغ کنید که در آن تبلیغ می کنید تا بتوانید تبلیغات را مشاهده کنید زیرا در یک سایت خاص برای کاربر ظاهر می شود. در اصل ، ابزار AdWords AdPreview می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که چقدر موقعیت تبلیغ شما نسبت به قیمت پیشنهاد موثر است.

افزونه Firefox برای کتاب Seo

یکی دیگر از ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو ، افزونه Firefox SEO Book است. افزونه Mozilla Firefox 22 استاندارد SEO متفاوتی را در استاندارد Google SERP نشان می دهد. اینها شامل پیوندهای ورودی ، سن دامنه ، رتبه Technorati ، رتبه الکسا ، Cached ، لیست DMOZ ، WhoIs ، Bloglines و PageRank می شود.

این داده ها برای تجزیه و تحلیل رقابتی بسیار ارزشمند هستند. بازاریابان آنلاین با استفاده از اطلاعاتی مانند پیوندهای ورودی و پیج رنک ، می توانند قدرت صفحات رقبای خود را نسبت به صفحاتشان ارزیابی کنند.

Google Groups

Google Groups (ابزارهای جستجوی Google) ابزاری بی نظیر از Google Labs است. خلاصه اینکه ، ابزار Groups به بازاریابان کمک می کند تا ایده های کلمات کلیدی و آمار سئو را دریافت کنند. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید و Google شرایط جستجوی مربوطه را برای شما ارائه می دهد. یک کلمه وجود دارد که ممکن است Google Groups بسته باشد ، اما بسیاری از متخصصان از این ابزار می خواهند که بماند زیرا کاربرد آن بسیار زیباتر از ابزار Keyword Google است.

ابزار تبدیل کلید واژه AdCenter

آخرین ابزار موجود در لیست ما که به بهبود SEO و PPC کمک می کند ابزار تبدیل کلید واژه AdCenter است. این ابزار منحصر به فرد به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی را درمورد اشتباهات اشتباه (و گاهی اشتباهات غلط) و غلط بندی ها پیدا کنید. این به شما کمک می کند تا وب سایت خود را بهبود ببخشید زیرا کاربران وب در صورت اشتباه یا غلط گیری در کلمات کلیدی خود شما را پیدا نمی کنند. این در میان تعدادی از ابزارهای AdCenter Ad Laber Microsoft Labs است.

خوب ، شما باید – پنج ابزار مفید برای بازاریابی تجارت الکترونیکی به صورت آنلاین. امیدواریم این ابزارها به شما در شناسایی فرصتها در استراتژیهای خود و بهبود تلاشهای کلی بازاریابی کمک کنند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا