دنیای وب

پنج استراتژی سئو ارگانیک

در بین تمام استراتژی های بازاریابی اینترنتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد ، بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک – یا بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک – یکی از قدیمی ترین روش های آزمایش شده در نبرد برای دستیابی به رتبه های برتر در نتایج جستجو است. موتور جستجوگرهای ارگانیک رتبه بندی وب سایت را بر اساس مطالب مرتبط که مربوط به اصطلاحات کلیدی کلیدی است که کاربران در جستجوی آن هستند ، می سازد.

برای دستیابی به رتبه های بالا در نتایج جستجوی ارگانیک ، انواع استراتژی جستجوگرها و سئو سایت های خارج از سایت وجود دارد که با هم کار می کنند تا به ایجاد قدرت و اطمینان در موتورهای جستجو در عبارات کلیدی خاص کمک کنند.

در زیر می توانید پنج استراتژی اساسی جستجوگرها را که از استراتژی سئو ارگانیک برای مشتریان استفاده می کنند ، بخوانید.

  1. انجام یک جستجوی کلمه کلیدی جامع: جستجوی کلمات کلیدی فرایند تشخیص مفیدترین عبارات کلیدی است که کاربران اینترنت در جستجوی آنها هستند و می خواهند آنها را به کمپین SEO رایگان هدایت کنند. قبل از شروع به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خود ، باید تعیین کنید که مخاطبان مورد نظر شما کیست و آیا کاربران اینترنت را در مقیاس محلی ، منطقه ای ، ملی یا جهانی هدف قرار می دهید. اگر به راحتی جستجوگران محلی را هدف قرار می دهید ، می خواهید عبارات کلمات کلیدی را پیدا کنید که از اصلاحگرهای خاص جغرافیایی برای اهداف کلمات کلیدی خود استفاده می کنند (یعنی کرایه اتومبیل در آتلانتا یا کرایه ماشین آتلانتا.) ابزارهای مفیدی وجود دارد که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را جستجو کنید تا عباراتی را پیدا کنید که کاربران اینترنت آن را جستجو می کنند. یکی از بهترین ابزارهای Google AdWords Keyword Tool ، یک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رایگان است که کلمات کلیدی را بر اساس حجم جستجو و لبه رقابتی آنها لیست می کند.
  2. او دارای نوشتن سئو قوی است: هنگامی که مفیدترین کلمات کلیدی را برای فعالیت SEO سازمانی خود پیدا کردید ، به یک نویسنده کپی سئو حرفه ای نیاز دارید تا محتوای وب بهینه شده را برای وب سایت خود تهیه کنید که از این کلمات کلیدی به روشی استراتژیک برای موتورهای جستجو ارگانیک سودمند استفاده کند. هر صفحه وب سایت شما باید به عبارت یا موضوع کلمه کلیدی اختصاص یابد و عبارت یا کلمه کلیدی در محتوای وب در هر صفحه باید در برچسب های هدر (H1 ، H2 ، H3 و غیره) به صورت استراتژیک استفاده شود. . استفاده از برچسب های قوی در عبارات کلمات کلیدی به موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا بدانند که این کلمه کلیدی نسبت به سایرین در صفحه وب شما اهمیت بیشتری دارد. به دست آوردن یک مقاله نوشتن بهینه سازی SEO بهینه شده ، یک مؤلفه اصلی موفقیت کلی استراتژی SEO آلی است.
  3. برچسب های شناسایی خود را بهبود بخشیدتگ های متا برچسب های آموزنده ای هستند که در مورد صفحه وب شما به موتورهای جستجو می گویند. سه برچسب اصلی متا وجود دارد که می توانید برای مزایای سئو ارگانیک بهینه سازی کنید. اولین برچسب برچسب عنوان است. برچسب عنوان که در بالای هر صفحه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر می شود ، باید عبارت کلمه کلیدی هدفمند را در قسمت جلوی برچسب عنوان قرار دهد. این همچنین در مورد تگ متا ، که دومین متا تگ مهم است که می توانید بهبود دهید نیز صدق می کند. برچسب توضیحات متا یک بلوک کوتاه از 170-200 کاراکتر است که به طور مستقیم در زیر URL صفحه در SERP ظاهر می شود. گنجاندن و هدف قرار دادن تنوع کلمه کلیدی در این کلمه کلیدی بهترین روش برای بهینه سازی صفحه وب شما برای موتورهای جستجوی ارگانیک است. آخرین برچسب متا مورد بحث من برچسب کلمات متا است که برای موتورهای جستجو ارگانیک کم و بیش اهمیت پیدا می کند. این برچسب اغلب توسط شرکت های بهینه سازی موتور جستجو که برچسب را با هر کلمه کلیدی زیر آفتاب پر کرده اند ، سوء استفاده می شود. اکنون Google از این برچسب استفاده نمی کند تا در نظر بگیرد که صفحه برای رتبه بندی کلمات کلیدی خاص چقدر مناسب است. با این حال ، من هنوز هم از آن استفاده می کنم ، زیرا شبیه به نقطه گذاری “من” در برچسب های متا شماست. برچسب را بیش از حد پر نکنید ، اما عبارت کلمه کلیدی و چند تغییر کلمه کلیدی از نزدیک را در برچسب وارد کنید.
  4. از ساختارهای URL دوستانه موتور جستجو استفاده کنید: URL های سایت شما باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را به خاطر بسپارند. آدرس های اینترنتی سئو با اضافه کردن همان عبارات هدف کلمه کلیدی در رشته URL ، از نسخه وب بهبود یافته و برچسب ها پشتیبانی می کنند. اگر صفحه وب شما حاوی همان کلمات کلیدی با برچسب های متا ، نسخه متنی و URL شماست ، همه اینها ترکیب می شوند تا صفحه وب شما از نزدیک با عبارت کلمه کلیدی مرتبط باشد.
  5. یک استراتژی بازاریابی محتوا را شروع کنید: پس از بهینه سازی وب سایت شما برای SEO ارگانیک ، قدم بعدی که شما باید بردارید شروع یک کمپین بازاریابی محتوا است که به ایجاد پیوند به وب سایت شما کمک می کند. ایجاد پیوند به صفحات وب شما اقتدار صفحه وب شما را بر روی یک موضوع خاص ایجاد می کند تا مورد بحث قرار گیرد. بهترین راه برای بدست آوردن این پیوندها از طریق وبلاگ نویسی و نوشتن مقاله و همچنین توزیع مطالب دیگر در وب سایت های دیگر مانند فیلم ها و انتشارات مطبوعاتی است که به ساخت اثر انگشت شما در اینترنت کمک کرده و به بازگشت لینک ها به سایت شما کمک می کند. استراتژی بازاریابی محتوای خارج از سایت یک کمک اساسی برای دستیابی به موفقیت طولانی مدت SEO سازمانی است.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا