پنج نکته و ابزار برای بازاریابی آنلاین برای صاحبان مشاغل کوچک

چالش یافتن اینترنت

صاحبان مشاغل در تلاشند تا منابع مالی ، ساعات کار طولانی ، بازاریابی و زندگی شخصی خود را با چالش های بسیاری روبرو کنند. صاحبان مشاغل غالباً در تلاش برای توسعه مشاغل خود در شرکت های موفق ، باید کلاه های زیادی بپوشند. یک ماده مهم برای موفقیت ، بازاریابی خوب در اینترنت یا اینترنت است. در اینجا نکاتی مفید برای بازاریابانی وجود دارد که به دنبال افزایش حضور آنلاین خود هستند. این فقط یک لیست اساسی برای کمک به شما در بدست آوردن توپ در انتخاب تجارت خود است.

  1. لیست کردن در دایرکتوری های محلی: هیچ دلیلی وجود ندارد که شغل شما ممکن است در دایرکتوری های رایگان مانند Google Places و DMOZ (دایرکتوری تجاری) قرار نگیرد. صدها راهنمای تجاری محلی برای کمک به مشاغل شما وجود دارد. همه دایرکتوریها مساوی نیستند ، اما GetListed.org را بررسی کنید تا به شما کمک کند در دایرکتوری هایی را که باید در آنها مشاهده کنید ، مشاهده کنید.
  2. شروع یک وبلاگ: به نظر می رسد هر متخصص بازاریابی این مسئله را تحت فشار قرار می دهد ، اما وبلاگ ها می توانند از جهات مختلف به وب سایت شما کمک کنند. در مرحله اول ، می تواند با ارائه مطالب باکیفیت که می توانند از طریق بوک مارک های اجتماعی و توییتر به اشتراک بگذارند ، در برقراری ارتباط با مشتریان به شما کمک کند. ثانیاً ، اگر وبلاگ در سایت شما میزبان باشد ، می توانید از محتوای باکیفیت استفاده کنید ، این به ساخت وب سایت شما کمک می کند بهینه سازی موتور جستجو. اگر میزبان وبلاگ خود در وب سایت دیگری هستید ، حتماً پست ها را به وب سایت خود پیوند دهید تا به آنها در یافتن آنلاین کمک کنید.
  3. Google AdWords Experience: Google با تبلیغات CPC خدمات عالی ارائه می دهد. این برای صاحبان وب سایت مناسب است اما در SERP ها ظاهر نمی شوند. قبل از استفاده از AdWords ، اطمینان حاصل کنید که آن را خوانده اید تا بتوانید بازده سرمایه گذاری خود را با دقت ردیابی کنید.
  4. استفاده از رسانه های اجتماعی: منابع زیادی در وب سایت هایی مانند Mashable وجود دارد که نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی را برای تجارت خود به شما یاد می دهد. همه اشکال رسانه های اجتماعی برای صنعت شما مناسب نیستند ، بنابراین تکالیف خود را انجام دهید تا ببینید چه چیزی برای شرکت شما بهتر است. محبوب ترین سایت ها توییتر ، فیس بوک ، لینکدین و یوتیوب هستند. این ابزارها به شما امکان می دهند تا با مشتریان خود تعامل مؤثر داشته باشید.
  5. Observer Notes: مطمئن شوید که هستید گوش کنید به آنچه مشتریان شما می گویند. سؤال بپرسید ، نظرسنجی انجام دهید و آمار سایت را زیر نظر بگیرید (Google Analytics رایگان است). ببینید چگونه می توانید به مشتریان خود ارزش افزوده بدهید و آنها به نفع آنها بر می گردند. یکی از مهمترین موارد برای یک تجارت سالم ممکن است گوش دادن به نیازهای مشتری و اقدام به آن دانش باشد.

اینها فقط چند ایده برای شروع کار در مسیر درست کار خود است. تعداد زیادی ابزار و خدمات رایگان دیگر وجود دارد که صاحبان مشاغل باید از آنها استفاده کنند ، بنابراین ادامه دهید و اکتشاف کنید. همچنین با ارائه دهنده راه حل فناوری اطلاعات خود صحبت کنید تا دریابید که چگونه می توانند به شما در تنظیم وبلاگ در سایت خود کمک کنند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا