طراحی و سئو وب سایت

چالش های بازاریابی در 9 فیلم و نحوه حل آنها

راهنمای موفقیت در بازاریابی ویدیویی
من پیشنهاد کردم که استراتژی بازاریابی فیلم باید در پست های قبلی وبلاگ گنجانده شود. من اهمیت تبلیغ برای مخاطبان شما را به اشتراک گذاشتم ، و نحوه ساخت فیلم های جذاب به شما کمک می کند تا آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید ، SEO خود را بهبود بخشید و فروش خود را افزایش دهید.
در واقع ، یک نظرسنجی توسط گوگل نشان می دهد که 55٪ از مصرف کنندگان برای تصمیم گیری در خرید از فیلم استفاده می کنند. براساس این نظرسنجی ، خرده فروشان سالانه 66 درصد موثرتر هستند. و یک مطالعه توسط Wyzowl نشان می دهد که حدود هشت از هر ده کاربر پس از تماشای یک فیلم مارک دار ، یک نرم افزار یا نرم افزار خریداری کرده اند.
اما در حالی که من تمرکز زیادی بر مزایای بازاریابی ویدئویی داشتم ، آنچه را که من پوشش ندادم برخی از چالش های صاحبان مشاغل کوچک است.
بنابراین در وبلاگ این هفته ، من 9 چالش بازاریابی ویدئویی را برجسته می کنم و برای هر یک راه حل ارائه می دهم.
1. هیچ هدفی ندارد.
تعیین اهداف خود مهم است. اگر می خواهید بدانید چرا فیلم می سازید ، به مخاطب مورد نظر خود و ایده های دردناک او بازگردید. چه مشکلاتی را برای آنها حل خواهید کرد؟ چرا آنها باید برای کمک به شما اعتماد کنند؟
بعد ، به نوع کبدی که می خواهید به اشتراک بگذارید ، فکر کنید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

دستورالعمل در مورد چگونگی
پرسش و پاسخ
پشت صحنه
مناسبت ها
RESAKA
جعبه گشایی (اگر محصول فیزیکی دارید)

همچنین تعیین نوع احساسی که می خواهید مخاطب شما ببیند خوب است: هیجان زده ، شاد ، الهام بخش. اگر به دنبال شوخ طبعی و قلب سبک هستید ، مطمئن شوید که ناراحت و ناراحت نیستید.
2. قبل از بازی فکر نکنید.
مهم این است که برنامه انتقال را جلوی دوربین (یا روی تلفن معمولاً تلفن دوربین) قرار دهید. زمان ساختن “بال” نیست. برخی از گلوله هایی را که می خواهید پوشش دهید یادداشت کنید – حتی می توانید هنگام نوشتن آنها را در جایی که می بینید آویزان کنید.
مانند اکثر موارد ، ورزش سرگرم کننده است. از اسکریپت چیزی نخوانید ، زیرا هرچه بیشتر ارتباط برقرار کرده و باور کنید مخاطبان شما با برند شما ارتباط بیشتری برقرار می کنند.
3- علاقه مخاطبان خود را جلب نکنید.
عنوان پست وبلاگ شما هر چقدر مهم است ، بینندگان شما را به روز نگه می دارد.
شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید. تصمیم بگیرید که چه س questionsالات دیگری می توانید بپرسید تا آنها را به خود جلب کند و آنها را بیشتر آگاه سازد.
4. سعی کنید مهربان باشید.
بیش از حد بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک بدون گفتن داستان و بدست آوردن اعتبار در مورد چرایی نیاز به خرید محصولات یا خدمات آنها دست می دهند.
بیاموزید که چگونه به زندگی مردم ارزش افزوده دهید.چه چیزی می توانید به آنها یاد دهید؟ چگونه می توانید آنها را الهام بخش یا سرگرم کنید؟ اگر کاری ارزشمند انجام ندهید ، به نتایجی که انتظار دارید نخواهید رسید.
~~~~~
بخوانید: چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی ویدئویی موثر ایجاد کرد
آیا ویدئو بخشی از استراتژی بازاریابی شماست؟ اگر نه ، باید انجام شود! چرا ، اکنون مصرف کنندگان در فروش فیلم راحت هستند و بسیاری دیگر اکنون در انتظار مارک هایی هستند که می شناسند و به آنها اعتماد دارند.
بازاریابی ویدئویی دارای مزایای زیادی از جمله تبلیغ محصول یا خدمات ، جذب مخاطب هدف و کمک به حفظ مشتری است.
اکنون زمان استفاده از این استراتژی بازاریابی است که غالباً نادیده گرفته شده است. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده سازی برای مراقبه انجام دهید.
اطلاعات بیشتر را در وب سایت ما بخوانید.
~~~~~
5. مارک شما شامل نمی شود.
من مطمئن هستم که تبلیغاتی را مشاهده کرده اید که به شما چسبیده اند ، اما آیا همیشه مارک ایجاد کننده تبلیغ را به یاد دارید؟ در حالی که پیام شما بخش بزرگی از آگاهی از برند است ، اما همه چیز نیست.
مهم است که در قسمت داخلی URL و آرم وب سایت خود را برچسب گذاری کنید تا به افراد یادآوری کنید که کی هستید و هنگام تصمیم به خرید ذهن خود را بالا نگه دارید.
6. فیلم های جستجوگرها را فراموش کنید.
این فقط محتوای نوشته شده نیست که از بهینه سازی موتور جستجو بهره می برد. اما سئو ویدئو همان سئوی سنتی نیست. در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد:

کلمات کلیدی را برای مخاطبان هدف خود وارد کنید.
کلمات کلیدی مورد نظر خود را بگویید (YouTube می تواند آنچه را که در تصاویر خود می گویید درک کند).
توصیفهای جالب متا را نه تنها برای افراد ، بلکه برای موتورهای جستجو (به ویژه یوتیوب و گوگل) بنویسید.

7. امیدوارم آنها را برطرف کنید و آنها می آیند.
اگر تصویر را در صفحه اصلی شخصی که برایش می فرستید قرار دهید و کاری نکنید تا مردم در آنجا بدانند ، قدرت زیادی نخواهید داشت. شما باید بازاریابی ویدئویی موثر را درک کنید ، از جمله:

تبلیغات پولی برای هدایت بازدید به وب سایت شما
سئو به طوری که افراد بتوانند آن را در موتورهای جستجو پیدا کنند
اشتراک گذاری در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله YouTube
در پست های وبلاگ ظاهر می شود
در آدرس ایمیل ظاهر می شود

شما باید سعی کنید مخاطب بگیرید. در اینجا برخی از مزایای بزرگ داشتن یک شرکت بازاریابی حرفه ای آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تا با چالش های بازاریابی ویدئویی روبرو شوید.
8. بدون CTA.
هدف نهایی شما این است که با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید ، خواه شما بخواهید چیزی مانند اشتراک گذاری محتوا یا ثبت نام در ایمیل شما خریداری کند.
منطقی است که به مخاطب خود بگویید چه کاری می خواهید انجام دهد (آن را به عنوان CTA کلامی تصور کنید!) و یک دکمه یا پیوند به او بدهید تا مرحله بعدی را دنبال کند.در غیر این صورت ، آنها سایت شما را ترک می کنند و به رقبای شما روی می آورند.
9. موفقیت شما بی اندازه است.
شما باید تصمیم بگیرید که الزامات شرکت شما چیست و از شخصیت خود پیروی کنید. به عنوان مثال ، وقتی کالایی را می دیدید که می فروشید ، چند نفر آن را خریداری کرده اند؟
اگر بسیاری از مردم دریافتند كه هیچ كسی رانندگی یا فروش نمی كند ، وقت آن است كه با دقت بیشتری به اطلاعات خود نگاهی بیندازید تا ببینید كجا و چه زمانی بازدید كنندگان را از دست داده اید. آزمایش A / B بین صفحات و متن را امتحان کنید و نحوه تعامل شما با کاربران خود را ببینید.
***
به جلو ، بازاریابی ویدئویی م asثر از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد زیرا افراد بیش از دیگران محتوای ویدیویی مصرف می کنند. اگرچه همیشه مشکلاتی وجود دارد ، مزایای تجارت کوچک شما بسیار زیاد است. وقت آن است که غواصی کنید و شروع به تیراندازی کنید!
برای موفقیت در تجارت ،
سوزان

.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا