آموزش زبان

چرا آیلتس مهم است؟

آزمون آیلتس از مهم ترین و معروف ترین آزمون های بین المللی در سطح جهان برای ارزیابی و تعیین سطح دانش زبانی انگلیسی می باشد. این آزمون مهم زبان انگلیسی بصورت ماهانه برگزار می شود و تعداد داوطلبان آن در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. برای آمادگی در این زمینه، ابتدا باید از معرفی بهترین منابع آیلتس جنرال و آکادمیک استفاده کرد. در این مطلب، به موضوع مهم دانلود و خرید جدیدترین و بهترین منابع آیلتس خودخوان 2022 برای گرفتن نمره 6.5، 7، بالای 7، و بالای 8 خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید!

ثبت نام ویژه: دوره‌ جامع آموزش آیلتس

شروع کنید!

آزمون آیلتس چیست؟!

International English Language Testing System یا همان آزمون بین المللی IELTS، یکی از آزمون های معتبر زبان انگلیسی است که در سر تا سر جهان برگزار می شود. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا، و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می شود. آیلتس هر چهار مهارت اصلی شنیداری، گفتاری، خوانداری، و نوشتاری را مورد ارزیابی قرار می دهد و نمره بندی آن از 0 تا 9 می باشد.

چرا دانلود و خرید منابع آزمون آیلتس مهم است؟!

آیلتس آزمونی بسیار مهم است و ممکن است از طریق همین آزمون سرنوشت زندگی شما دستخوش تغییراتی شود. پس اگر شما مایل باشید تا این تغییر، یک تغییر مثبتی باشد، باید از جدیدترین و بروز منابع آیلتس استفاده کنید. استفاده از منابع آیلتس و مطالعه مکرر و درست آنها باعث می شود تا نتیجه خوبی در این آزمون بگیرید.

بهترین منابع آیلتس 2020 چه ویژگی هایی دارند؟!

در سال های اخیر به دلیل افزایش تقاضا برای مهاجرت، تعداد شرکت کنندگان آیلتس بسیار بالاتر رفته است. نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورها نیز متقاضی ثبت نام در این آزمون مهم بشدت افزایش داشته است. در نتیجه این آمار و ارقام، انتشارات مختلف هر کدام با استفاده از متدهای خود شروع به تهیه و تولید منابع آیلتس نموده اند. اما سوال اینجاست که آیا می توان به همه اینها اعتماد کرد؟!

پاسخ چیست؟ اینِ منابع آیلتس!

پاسخ قطعا “خیر” است! برای خرید منابع آیلتس 2022، شما تنها باید به سراغ انتشاراتی بروید که معتبرترین و باکیفیت ترین منابع را تهیه و تولید می کند.از سمت دیگر، با بالارفتن هزینه های چاپ کتاب و ناشرین، دیگر نمی توان روی منابع کمتر شناخته شده یا نامعتبر ریسک کرد. در ادامه به معتبرترین ناشرین در حوزه منابع آیلتس پرداخته ایم:

  • Cambridge
  • OXFORD
  • Barron’s

این سه ناشر شناخته شده ترین کتاب ها را برای آمادگی آیلتس در اختیار همگان قرار می دهند!

معرفی منابع آیلتس

در این قسمت از مطلب، قصد داریم تا شما را با بهترین منابع آیلتس آکادمیک و جنرال آشنا کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید به قله های موفقیت در زمینه آیلتس برسید! معرفی بهترین کتاب برای آیلتس. کلیک کنید!

The Official Cambridge Guide to IELTS

این کتاب یکی از بهترین منابع آیلتس 2022 به شمار می رود که توسط سه نویسنده با تجربه دانشگاه کمبریج نوشته شده است. این کتاب به همه چهار مهارت اشاره می کند و تکنیک هایی را بیان می کند که در هیچ کتاب دیگری نمی توانید آنها را پیدا کنید.

تقسیم بندی این کتاب بدین صورت می باشد: 8 درس مربوط به مهارت Listening یا همان شنیداری، 8 درس مربوط به مهارت Reading یا همان خوانداری (برای هر دو نوع آزمون جنرال و آکادمیک)، 8 درس مربوط به مهارت Writing یا همان نوشتاری (برای هر دو نوع آزمون جنرال و آکادمیک) و 4 درس نیز برای مهارت Speaking یا همان گفتاری. فصل آخر این کتاب شامل 17 ویدیوی مربوط به مهارت گفتاری است.

در پایان نیز، 8 آزمون آزمایشی آیلتس در این کتاب گنجانده شده است که راهنماهای کاملی نیز دارد.

Official IELTS Practice Materials

این مجموعه کتاب ها نیز جزو گزینه های خرید منابع آیلتس 2022 قرار می گیرند! مجموعه ای دو سطحی که برای زبان آموزانی مناسب است که در حال آمادگی برای شرکت در آیلتس می باشند. این کتاب ها شامل تست هایی از همه چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی می باشد که به شما کمک می کند تا به بهترین نحو با آیلتس روبرو بشوید. این کتاب جزو بهترین منابع آیلتس خودخوان محسوب می شود.

Intermediate Grammar is Use

یکی از بهترین و جدیدترین منابع آیلتس جنرال و آکادمیک که می توان با استفاده از آن نمره بالای 6.5، 7 و یا 8 گرفت، همین کتاب گرامر می باشد. شما برای آنکه بتوانید به بهترین نحو ممکن از پس غول آیلتس بربیایید، ابتدا باید عنصر اصلی زبان انگلیسی را که همان گرامر است، تقویت کنید. این کتاب به شما در این مسیر کمک می کند! با استفاده از Grammar in Use که یکی از جدیدترین منابع آیلتس به شمار می رود، از صفر تا صد گرامر خود را بسازید و از یادگیری بی نهایت لذت ببرید!

Inside Reading

می توان به جرات گفت که معرفی منابع آیلتس در سال 2022 بدون حضور این سری کتاب ها اصلا امکان پذیر نیست. برای آنکه بتوانید مهارت ریدینگ خود را در آزمون آیلتس به رخ ممتحن بکشید، این کتاب ها را نیاز خواهید داشت! این کتاب ها دارای تمرینات بسیار زیادی اند که البته باید گفت بر اساس لهجه بریتانیایی طراحی شده اند.

ناشر این کتاب انتشارات معتبر آکسفورد می باشد. مجموعه کتاب های Inside Reading شامل متونی از تمامی موضوعات مختلف می باشد تا شما را به بهترین نحو ممکن برای آزمون مهم و تاثیرگذار آیلتس آماده کند! پس همین الان به سراغ دانلود یا خرید یکی از بهترین منابع آیلتس برای گرفتن نمره بالای 6.5، 7 و یا 8 بروید!

Inside Writing

در این قسمت از معرفی منابع آیلتس، به یک مجموعه کتاب دیگر می رسیم که به مهارت نوشتاری شما کمک می کند! از آنجایی که دیگر برای همه افراد واضح و روشن است، قسمت Writing آیلتس از چالش برانگیزترین بخش هاست. در همین زمینه، انتشارات آکسفورد این مجموعه کتاب را برای تقویت این مهارت مخصوصا در زمینه آزمون آیلتس تهیه و تولید کرده است.

ساختار کلی این کتاب نیز همانند مجموعه کتاب های Inside Reading می باشد.

ثبت نام ویژه: دوره‌ جامع آموزش آیلتس

شروع کنید!

بهترین منابع آیلتس تمام شدند؛ چکار کنیم؟!

سوال اینجاست که آیا تنها با استفاده و دانلود منابع آیلتس 2022 برای نمره بالای 6.5، 7 و یا 8 می توان برای این آزمون آماده شد؟ در حقیقت، برخی در دنیای امروز به دنبال بهترین منابع آیلتس خودخوان یا همان خودآموز می گردند. اما باید گفت که در حال حاضر این روش امکان جواب نخواهد داد؛ زیرا آیلتس مسئله ای نیست که بتوان بدون راهنما و یا استاد از پس آن برآمد.

بهترین گزینه آماده شدن چیست؟ (کلاس آنلاین)

با توجه به آنچه گفته شد و طبق تحقیقات عمیق، می توان گفت که کلاس های آنلاین زبان انگلیسی بهترین گزینه برای آمادگی برای آیلتس می باشند: همواره در دسترس اند، زمان و مکان بی اهمیت است، تایم کلاس به دلخواه زبان آموز می باشد، و ده ها ویژگی مثبت دیگر.

در نتیجه، شرکت در کلاس های آنلاین، کلید موفقیت شما برای گرفتن نمره 7 به بالا خواهد بود. شما می توانید همین الان در کلاس های آنلاین لینگوجو که بصورت حرفه ای روی آزمون بین المللی آیلتس تمرکز کرده اند، شرکت کنید!

تخفیف ویژه: ثبت نام کلاس آنلاین زبان انگلیسی

شروع کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا