دنیای وب

چرا افراد باید برای لیست پستی شما ثبت نام کنند؟ مشوق های جذاب ایجاد کنید

متأسفانه ، ساختمان سازی لیست توسط بسیاری از بازاریابان به عنوان آنچه بازاریاب و نه مشترک در نظر گرفته است ، دیده می شود. این روش اشتباه برای نزدیک شدن به بازاریابی است. کسانی که واقعاً تلاش زیادی می کنند تا مشترکان / مشتریان خود را تأمین کنند ، معمولاً در بازاریابی اینترنتی موفق ترین هستند. حال ، خواه در حال ساخت لیست باشید یا فقط در مورد آن فکر کنید ، مطمئن شوید که انگیزه شما در مکان مناسب است – و انگیزه قانع کننده ای برای رشد سریع لیست خود ارائه می دهید!

ما اخیراً در وبلاگ درباره ساختن لیستی و مواردی که باید در خبرنامه شما بگنجانیم صحبت کردیم. در این مقاله ، ما در مورد چگونگی جذب افراد بیشتر برای عضویت در لیست شما بحث خواهیم کرد! ما تبدیل را افزایش می دهیم و یاد می گیریم مشترکین با کیفیت بالا دریافت کنیم. اما اول …

دلایل شما برای تنظیم لیست ایمیل چیست؟

یک تکه کاغذ بردارید ، و تمام دلایلی که چرا (یا قبلاً شروع به ایجاد لیست) کرده اید را یادداشت کنید. چند نفر در مورد شما هستند (اهداف شما برای کسب درآمد و غیره) و چند مشترک بالقوه دارید؟ تمام دلایلی را که برای شما صدق می کند خط بزنید. در حال حاضر ، ما فقط روی مشترک شما تمرکز خواهیم کرد.

مشخص کنید که چه کسی شرکت کننده ایده آل است. کسی که به دنبال محصول یا خدمات شما است چه چیزی نیاز دارد؟ آنها چه کسانی هستند و مشکل / نیاز آنها چیست؟ چگونه محصول یا خدمات شما می تواند از مشترک بهره مند شود یا به او کمک کند؟ هنگامی که خود را جای مشترک خود می گذارید و به آن فکر می کنید ، معمولاً می توانید با پیام ها و سخنرانی های خود تأثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

کیفیت مشترکین در لیست شما مستقیماً به نحوه وسوسه شدن شما برای اشتراك و دلایل اشتراك آنها ارتباط دارد. وقتی انگیزه شما برای بازدید کننده ارزشمند باشد و مربوط به مخاطب هدف شما باشد ، از نرخ تبدیل بالاتر و خوانندگان وفادار لذت خواهید برد – به شرطی که پیام های پیگیری شما ارتباط نزدیکی با انگیزه شما داشته باشند!

چه کاری می توانید انجام دهید تا بازدید کننده ای مجبور شود در لیست ایمیل شما ثبت نام کند؟

مردم عاشق هدایای رایگان هستند ، مخصوصاً وقتی محصول یا خدمات راه حل واقعی را ارائه می دهد. برخی از مشوق هایی که معمولاً برای ثبت نام در لیست ایمیل از افراد استفاده می شود ، شامل موارد زیر است:

  • کوپن یا ویژه
  • آزمایشات رایگان
  • کتاب الکترونیکی یا گزارش کوتاه
  • اخبار
  • شرکت در یک مسابقه با جایزه
  • برنامه یا برنامه رایگان
  • رنگ ، حالت جعبه انتخاب کردن ، کپی کردن و غیره

مطمئناً انگیزه شما مهمترین جنبه ایجاد لیست شما خواهد بود ، اما جایی که جعبه انتخاب را قرار دهید ، رنگها و کپی آن تفاوت زیادی در میزان ثبت نام شما دارد! حتما جعبه اشتراک خود را در یک قسمت کاملاً قابل مشاهده ، در بالای صفحه قرار دهید – و یکی را در هر صفحه وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید تا بیشترین تأثیر را داشته باشید!

سعی کنید نسخه خود را متنوع کنید تا ببینید چه چیزی به نظر می رسد بهتر است. همچنین می توانید تقسیم دو انگیزه (یا بیشتر) را همراه با نسخه دیگری در نظر بگیرید که بهترین موفقیت در بازاریابی اینترنتی را می توان درمورد آزمایش ، دستکاری و کشف اینکه چه چیزی مفید است ، بررسی کرد!

هر کسی می تواند لیستی ایجاد کند ، اگرچه ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد. مشترک را به جای درآمد خود در اولویت اول خود قرار دهید و واقعاً در ذهن او باشید. شرط می بندم هنگامی که مشکل / نیازهای آنها را برآورده می کنید ، تفاوت فاحشی در پاسخ آنها مشاهده خواهید کرد! ساختن لیست مبارک (و موفقیت آمیز).

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا