طراحی و سئو وب سایت

چرا بازاریابی اجتماعی چنین بخش بزرگی از خدمات جستجوگرها است

استراتژی قدیمی بازاریابی آنلاین با بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) جایگزین شده است که مربوط به سئو است. امروزه این روش بازاریابی وب سایت به عنوان بخشی از موفقیت وب سایت در موتورهای جستجو به عنوان بخشی مهم از خدمات جستجوگرها در نظر گرفته می شود.
خدمات SEO و SMM چگونه با هم کار می کنند
بهینه سازی موتور جستجو بر اساس پیوندهایی است که از درون با ایده های مناسب و استفاده از کلمات کلیدی مناسب می آیند. بهترین راه برای افزودن محتوا به وب سایت از طریق وبلاگ نویسی ، ایجاد جامعه ، اظهار نظر و انجمن است. و همه این ایده ها در SMM وجود دارد.
وبلاگ نویسی در سایت های خبری مانند Stumbleupon ، Digg یک کمپین لینک دهی م effectiveثر است. باز هم ، موفقیت شما در این راه سوال برانگیز است زیرا انگیزه ای از موتورهای جستجو وجود ندارد. این نشان می دهد که SEO و SMM ارتباط تنگاتنگی دارند.
به دلیل نتایج شگفت انگیز این روش بازاریابی اینترنتی در بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی اجتماعی کاربردهای زیادی در خدمات جستجوگرها دارد. عوامل مهم دیگری نیز وجود دارند که فواید این روش ها را ثابت می کنند. برخی در اینجا مورد بحث قرار گرفته است.
1) پیوندهای ورودی خوبی دریافت کنید
این یک واقعیت مشهور است که ممکن است پذیرش این سایت ها منجر به لینک های ورودی به بسیاری از سایت ها شود. و پیوندهای ورودی ، طبق الگوریتم های موتور جستجو ، یکی از بزرگترین دلایل قرار دادن موتورهای جستجو در سایت شما هستند. بنابراین مخفی نیست که SMM می تواند روشی هوشمندانه برای افزایش رتبه وب سایت شما باشد. و بهترین چیز در مورد دریافت پیوند با ارسال به این سایت ها ، پیوندهای بیولوژیکی ، خریداری نشده و بدون پاسخ است.
2) SMM به عنوان ابزاری مناسب برای مدیریت بدهی
بسیاری از این سایت ها که دارای رتبه های بالایی در SERP هستند ، محبوب هستند. و ، ارائه دهندگان سئو باید بسیار دقیق باشند تا به وب سایت های معروف پیوند دهند زیرا این وب سایت ها سخت کار می کنند. دریافت پیوند به چنین وب سایتهای پرطرفداری منبع خوبی از اطلاعات توسط موتورهای جستجو یا بازدید کنندگان است.
3) پذیرایی از طریق سایت های رسانه های اجتماعی
وظیفه اصلی یک سرویس SEO ایجاد قابلیت مشاهده وب سایت برای کلمات کلیدی خاص است. به طور کلی ، یک وب سایت جدید برای رتبه بندی در SERP ها و دستیابی به قابلیت مشاهده زمان می برد. از طرف دیگر ، آن سایت هایی که رتبه خوبی در موتورهای جستجو دارند می توانند به شما کمک کنند تا در مدت زمان کمتری به نتایج دلخواه برسید.
باید در نظر داشته باشیم که ارسال یک وبلاگ یا فیلم در چنین سایت خبری نمی تواند به طور مستقیم به کسب رتبه های بالاتر کمک کند ، اما در واقع زمان جدیدی است ، حتی برای وب سایت های جدید ، به نقطه نظر در آنجا برسند.
4) موتورهای جستجو اغلب در شبکه های اجتماعی جستجو می کنند
موتورهای جستجو دوباره مطالب جدید را جستجو می کنند. بنابراین ، پیوندهای این سایت ها می توانند موتورهای جستجو را به سمت سایت شما سوق دهند.در حقیقت ، SMM می تواند تأثیرات مثبت و منفی بر فعالیت SEO شما بگذارد. به عنوان مثال ، تکنیک های حریف شما از تکنیک های مشابهی در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و ایجاد شهرت بد برای دیگران در آن رسانه ها برای هر کس آسان است. بنابراین ، باید در انتخاب خدمات جستجوگرها برای فعالیت های اینترنتی خود بسیار محتاط باشید.
نکته قابل توجه در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی این است که کلیه عملکردهای اساسی SEO – دریافت لینک ، دریافت ترافیک و بهبود دید را انجام می دهد. .

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا