چرا بازاریابی دیجیتالی برای تجارت Gold Coast شما ضروری است

بازاریابی دیجیتال ، همچنین به عنوان بازاریابی اینترنتی یا اینترنتی شناخته می شود ، به اولین روش برای تبلیغ مشاغل شما به مشتریان بالقوه تبدیل شده است. اگر مشاغل كوچك یا متوسطی دارید كه در ساحل گلد واقع شده اید ، پاداش سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال بسیار زیاد است. در یک بررسی آنلاین اخیر ، 75٪ از دارندگان مشاغل کوچک اظهار داشتند که بازاریابی اینترنتی در جذب مشتری جدید اثبات شده است. مطالعه دیگر نشان داد که 30٪ از شرکتهای کوچک با حضور در اینترنت بیش از 25٪ از درآمد خود را بصورت آنلاین بدست آورده اند. به عنوان مالک یک شرکت بازرگانی Gold Coast ، اولویت های شما کسب مشتری بیشتر ، رشد کسب و کار شما ، گسترش دسترسی شما و در نهایت ایجاد سود است. اگر به درستی انجام شود ، بازاریابی دیجیتال این امکان را برای شما فراهم می کند که در هر یک از این اهداف ، چهار هدف را بدست آورید. امروزه همه افراد به صورت آنلاین کالایی را خریداری و جستجو می کنند. طبق آمار Statista ، در سال 2014 حدود 1.32 میلیارد نفر کالا و خدمات را بصورت آنلاین خریداری کردند. پیش بینی می شود این تعداد در سال 2021 تقریباً دو برابر شود. بنابراین ، به عنوان یک صاحب مشاغل ، اگر کالاها و خدمات خود را به صورت آنلاین بازاریابی نکنید ، یک بار کامیون خود را از دست خواهید داد.

SEO – بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی دیجیتال و رشد تجارت

با شنیدن اصطلاح “بازاریابی دیجیتال” که در یک مکالمه یا مقاله تبلیغ شده است ، می شنوید ، مخفف “SEO” خیلی دور نیست. دلیل این امر این است که این دو اصطلاح به هم نزدیک هستند ، شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید یکی را بدون دیگری تصرف کنید بدون شک SEO یکی از بزرگترین اشکال بازاریابی دیجیتال است. در حقیقت ، یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی که فاقد سئو باشد ، ممکن است به نتایج مطلوب نرسد.

سئو دقیقا چیست؟

فرض کنید بل ، یک مرد معمولی با شغل 9 تا 5 ، به برق نیاز دارد. فکر می کنید او بعد از یک روز پر مشغله به دنبال یک نفر سرگردان می شود؟ مطمئناً در این روز و سن نیست! او تلفن هوشمند خود را انتخاب و از طریق موتور جستجوگر (گوگل ، بایدو ، بینگ یا یاهو) به جستجوی برق در منطقه خود می پردازد. براساس ژورنال موتور جستجو ، 93٪ از تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شوند و 47٪ از مردم بر روی یکی از سه لیست اول کلیک می کنند. یک محقق دیگر می گوید که 92٪ از این محققان آنلاین شرکتهایی را که در صفحه اول نتایج جستجوی محلی قرار دارند ، انتخاب می کنند. این آمار دروغ نیست. در جستجوی برق ، بیل به احتمال زیاد اولین صفحه نتایج جستجوی خود را در گوگل از دست می دهد. این بدان معنی است که اگر می خواهید در دنیای تجارت رقابتی موفق شوید ، باید: الف. وب سایت خود را در صفحه اول موتورهای جستجو قرار دهید ، و b. در صورت امکان ، به عنوان یکی از سه لیست اول رتبه بالایی را کسب کنید. فرصت انجام این کار همان چیزی است که SEO به شما ارائه می دهد. همانطور که از این نام پیداست ، SEO فرایند بهینه سازی وب سایت شما برای بدست آوردن رتبه بالا در لیست های ارگانیک موتورهای جستجو ، به ویژه Google است. برای اینکه سایت شما در گوگل رتبه خوبی داشته باشد ، محتوای آن باید مرتبط باشد و شما باید از یک شهرت کامل و مطمئن برخوردار باشید.

محتوای شما باید حاوی کلمات کلیدی مهمی باشد که مشتریان در جستجوی آن هستند. این باید به شکلی نوشته شود که مشتریان بالقوه را درگیر و جذب کند. برای اینکه SEO بتواند به نتایج مطلوب برسد ، باید از محتوای با کیفیت بالا نیز با بک لینک های باکیفیت پشتیبانی شود. ساختن پیوندها به همان اندازه از بین بردن محتوای جذاب بسیار مهم است. حضور وب سایت های دیگر مرتبط با وب سایت شما شما را به عنوان منبع قابل اعتماد اطلاعات ترسیم می کند و لمس متمایز از اعتبار به محتوای شما می افزاید. محققان آنلاین این تصور را می گیرند که شما واقعاً با صنعت آشنا هستید و می توانید مشکلات آنها را برطرف کنید.

SEO محلی می تواند تجارت شما را در Gold Coast تغییر دهد

ایجاد حضور آنلاین خود در سرتاسر جهان با سئو بسیار عالی است ، اما به عنوان یک تجارت محلی در ساحل گلد ، مخاطب هدف شما احتمالاً افراد خوشحال ساکن منطقه شما خواهد بود. در این حالت ، به جای SEO ارگانیک ، SEO محلی ابزاری بهتر برای بازاریابی آنلاین است. SEO محلی به سادگی SEO در مقیاس محلی است. می توانید وب سایت خود را برای به دست آوردن رتبه های بالا برای جستجوی محلی در Google بهینه کنید. برای این کار ، محتوای شما باید شامل کلمات کلیدی محلی باشد که برای جذب تعداد زیادی از مشتریان Gold Coast طراحی شده است. جزئیات سایت و آدرس شما باید بخش اساسی در بهبود مطالب و سایت شما باشد. بیل ، مطالعه موردی ما ، یک برقدار محلی را جستجو کرده است و Hubspot می گوید که او تنها یکی از 46٪ کاربران شگفت انگیز گوگل است که به دنبال یک تجارت محلی برای تأمین نیازهای خود هستند. علاوه بر این ، 72٪ از این کاربران در نهایت یا با این شرکتها تماس گرفته و یا براساس اطلاعاتی که به صورت آنلاین دریافت کرده اند ، از آنها بازدید می کنند. وقتی صحبت از SEO محلی می شود ، لیست کردن مشاغلتان به صورت محلی در Google My Business نیز نقش مهمی دارد. این امر باعث می شود افراد بتوانند شما را پیدا کرده و وب سایت کسب و کار خود را پیدا کنند. در حقیقت ، یک مطالعه جدید نشان داد که 86٪ از افراد در جستجوی یک مکان تجاری در Google Maps هستند. علاوه بر این ، بررسیهای مشتریهای خوشحال شده که یا در وب سایت شما یا در Google Maps نمایش داده می شوند ، به جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک می کند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا