چرا به API Tracking Ranking Google نیاز دارید؟

این که آیا شما صاحب یک سایت SEO هستید یا یک شغل سئو را اداره می کنید ، امکان ردیابی مشتریان و اطلاع رسانی آنها از رتبه بندی گوگل در مورد کلمات کلیدی خاص آنها ، بخشی اساسی از خدمات شما خواهد بود.

البته شما همیشه می توانید یک جستجوی دستی را در گوگل انجام دهید و سپس نتایج را اسکن کنید تا جایی که وب سایت مشتری در گوگل SERP ها رتبه بندی می شود ، اما هیچ کس نمی خواهد این کار را انجام دهد و این جایی است که API برای ردیابی رتبه Google در بازی قرار دارد.

اگر به API Ranking Tracking دسترسی دارید ، می توانید داده های رتبه بندی وب سایت ها و کلمات کلیدی را در برنامه های خود و وب سایت های خود بگنجانید و KPI های مورد نیاز خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. API Checker Google SERP همچنین ایده های لازم برای بهینه سازی فعالیتهای SEO خود را به شما می دهد تا بهترین نتیجه را بگیرید.

چه کسی به داده های SEO نیاز دارد؟

تقاضا برای داده های SEO دقیق و فعلی تقریبا بی حد است. آژانس های جستجوگرها باید بر عملکرد کمپین های سئو خود نظارت داشته باشند ، سایت های تجارت الکترونیکی باید وضعیت محصولات خود و مکان محصولات رقبا را رصد کنند و بازاریابان وابسته باید بتوانند مکان سایت های خود را ردیابی کنند ، در حقیقت هر کسی که مایل باشد آنلاین شود. دریابید که سایتهای آنها در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بندی شده اند.

API چیست؟

در این سناریو ، API بخشی از یک کد شخص ثالث است که یک برنامه یا وب سایت می تواند پارامترهایی را عبور داده و داده ها را از آن دریافت کند. به عنوان مثال ، API تأیید رتبه بندی Google ، کلمات کلیدی وارد شده به وب سایت را به دست می آورد و رتبه فعلی گوگل را برای این کلمه کلیدی نمایش می دهد.

API ردیابی Google Ranking چه کاری انجام می دهد؟

معمولاً بهترین API ها برای ردیابی سئو دارای تعدادی API مختلف هستند که می توانند در برنامه ها و وب سایت ها استفاده شوند. در اینجا برخی از انواع اصلی API ردیابی سئو وجود دارد.

رتبه پیگیری API

API Ranking Tracking ، رتبه بندی به روز شده یک کلمه کلیدی خاص برای یک سایت خاص را نشان می دهد.

SERP API

APP SERP بالاتر از نتایج موتور جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص نمایش داده می شود

API داده کلید واژه

API داده های کلمات کلیدی آمار کلمات کلیدی را نشان می دهد که شما باید در نمودار Google AdWords به صورت دستی جستجو کنید ، مانند حجم جستجو ، میانگین هزینه برای هر کلیک ، و سالن رقابت برای این کلمه کلیدی.

API رقیب

API رقیب تمام داده های مربوط به موقعیت یک رقیب ، از جمله حجم ترافیک ، منابع ترافیکی ، میانگین زمان سایت ، بازدید از صفحه برای هر جلسه و نرخ گزاف گویی را پیدا می کند.

API Metrics URL

API Metrics URL آمار پویا در مورد URL ارائه می دهد ، مانند Domain Authority (DA) ، صفحه Authority (PA) ، Trust Flow (TF) و Citation Flow (CF).

چرا به API Tracking Ranking Google نیاز دارید؟

API ردیابی سئو فرصتی را برای شرکت های سئو و آژانس های سئو فراهم می کند تا ارزش خدمات خود را بیافزایند. آنها می توانند از توابع API برای برنامه ریزی کمپین های SEO خود استفاده کنند ، خدمات گزارش دهی مارک را به مشتریان خود ارائه دهند ، یا به سادگی سرویس داده داده SEO را به وب سایت خود اضافه کنند تا بازدید کننده بیشتری را به خود جلب کند.

استفاده از API ها برای تهیه داده های SEO نیز مقرون به صرفه است. بهترین API ها برای کارهایی مانند Goggle Tracking برای استفاده به صورت پرداخت هزینه در دسترس شما هستند ، به این معنی که هیچ هزینه پیشرو و هزینه اشتراک تلف نشده نیست.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا