اپلیکیشن و نرم‌افزاربرترین های کسب و کار

چرا تلگرام زنگ نمیزنه + آموزش رفع خطا

دلایل عدم دریافت پیامک فعالسازی تلگرام چیست

دلایلی مختلفی وجود دارد که ممکن است شما پیامک تلگرام را دریافت نکنید و نتوانید وارد خود شوید. اصلی ترین دلیل در حال حاضر بلاک شدن شماره ها از طرف اوپراتورها است، اما در ادامه این مقاله تمامی دلایل را با راه کارهای کاملا کاربردی برای شما نوشته  ایم کافیه قدم به قدم با مراحلی که بیان میکنیم کار را پیش ببرید تا مشکل کاملا برطرف شود ، همچنین اگر نیاز به مشاوره تلفنی داشته باشید میتوانید از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور با شماره 9099071540 و همچنین با موبایل با شماره با ما در تماس باشید.

آیا اوپراتورهای سیم کارت پیامک فعالسازی تلگرام را مسدود کرده اند؟

برای تبلیغات گسترده تلگرام لطفا کلیک کنید .این موضوع مطرح است که بعد از اعمال فیلترینگ تلگرام اوپراتورهای مختلف ، امکان دریافت پیامک فعالسازی تلگرام را مسدود کرده اند ، در حال حاضر نیز ما با چنین مشکلی رو به رو هستیم که اکثر اوپراتورها جلو امکان دریافت کد تلگرام را گرفته اند، بنابراین قبل از هر چیزی میتوانید با یک خط دیگر از اوپراتور دیگری بررسی کنید ، که آیا این مشکل برطرف میشود یا خیر ؟

فعالسازی تلگرام از طریق پیام به خود تلگرام

همچنین یکی دیگر از راه هایی که میتوانید در چنین صورتی که اوپراتور مربوطه دسترسی به دریافت پیامک را از شما گرفته است، وارد تلگرام شوید این است که بر روی دیوایس دیگری تلگرام خود را فعال داشته باشید
در چنین حالتی میتوانید ارسال کد تلگرام را از طریق خود تلگرام انجام دهید ،زمانی که پیامک فعالسازی تلگرام ارسال میشود، اگر شما بر روی دیوایس دیگری اکانت تلگرام خود را داشته باشید، مثلا بر روی یک وب ، یا روی یک کامپیوتر و یا گوشی دیگری ، در چنین حالتی پیامک ورود به تلگرام داخل اکانت فعال شما از طرف خود این نرم افزار ارسال میشود و به راحتی میتوانید ورود به تلگرام را از طریق کد داخلی تلگرام انجام دهید.

خدمات رایانه کمک : اگر با هر مشکلی در زمینه تلگرام مواجه شدین کافیه با تلفن 9099071540 از طریق تلفن های ثابت و شماره از طریق موبایل تماس بگیرید

برای تبلیغات گسترده اینستاگرام لطفا کلیک کنید.تلگرام برای فعالسازی نیاز به یک کد 5 رقمی دارد که به سیم کارت شما ارسال می‌شود و با اون کد شما می‌توانید در ابتدا یا مجدد وارد این پیامرسان شوید.
طبق شایعاتی که بعد فیلترینگ شده است که اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل اس ام اس کد تایید تلگرام را مسدود کردند اما در حال حاضر اصلا مشکلی بابت دریافت پیامک وجود ندارد و نیامدن پیامک کد بخاطر شماست!

انجام ترابرد یکی از دلایل کد ندادن تلگرام است

اینطور که بررسی کرده ایم شماره تلفن های که ترابرد انجام داده اند ، جزو بیشترین افرادی بودند که نمیتوانستند اس ام اس فعال سازی تلگرام را دریافت کنند

اگر نمیدانید ترابرد به چه معنیست باید بگوییم به این معنی که شما با حفظ شماره خود از یک اوپراتور خط خود را به اوپراتوری دیگری انتقال میدهید، از آنجایی که تعداد بسیاری از افرادی که ترابرد شماره همراه خود را انجام داده اند موفق به دریافت کد ورود تلگرام نشدند بنابراین اگر اینکار را انجام داده اید پیشنهاد میکنیم با پشتیبان سیم کارت خود تماس بگیرید و یا اگر اطلاعات بسیار مهمی در تلگرام خود دارید که ترجیح میدهید آنها به هیچ عنوان از دست نروند حتما از انجام ترابرد شماره صرف نظر کنید.

دیلیت اکانت تلگرام بیش از حد

قبلا در رابطه با دیلیت اکانت تلگرام به صورت مفصل با هم صحبت کرده ایم ، میدانید که اگر بیش از حد اینکار را انجام دهید شماره شما از طرف تلگرام مسدود میشود بنابراین نمیتوانید پیامک فعال کردن تلگرام را دریافت کنید! بنابراین از حذف مکرر اکانت تلگرام خودداری کنید.

عدم ارسال کد تلگرام به دلیل اختلال در سرور

اختلالات سروری یکی از رایج ترین مشکلات برنامه های پیام رسان می باشد . و یکی از نیز همین اختلالات موقت است. معمولا چنین اختلالی بعد از یک یا دو ساعت برطرف میشود ، اگر سرور تلگرام با مشکلی رو به رو شود ، و یا حتی اوپراتور شما برای لحظاتی با اختلال مواجه شود ، این مشکل معمولا طی مدت زمان کوتاهی برطرف میشود و اگر چند ساعت دیگر برای دریافت کد فعالسازی تلگرام تلاش کنید میتوانید کد را دریافت کنید ، البته  یکی از نکاتی که لازم است در نظر داشته باشید این است که خط تماس شما آنتن داشته باشد برای اطمینان به یکی از اطرافیانتان بگویید برای شما پیامی ارسال کند تا از صحت آنتن دهی خط خود مطمئن شوید.

تلاش برای ورود به تلگرام بیش از حد

اگر شما در زمان کوتاه چندین بار برای ورود به تلگرام تلاش کنید ، این مورد باعث میشود که به مدت 24 ساعت شماره شما از طرف تلگرام مسدود میشود و امکان دریافت کد از طرف تلگرام برای شما فراهم نیست بنابراین هرگز برای ورود به تلگرام چندین بار پشت سر هم در زمان کوتاه تلاش نکنید ، کمی صبر کنید تا مشکل برطرف شود.

حافظه گوشی بیش از حد پر است

همانطور که میدانید زمانی که حافظه گوشی بیش  از حد پر باشد امکان دریافت پیامک بر روی گوشی وجود ندارد برای حل این مشکل به سراغ گالری خود بروید و اگر فیلمی دارید که آن را نمیخواهید حذف کنید، و یا پیامک های تبلیغاتی و اطلاعات اضافه روی گوشی خود را حذف کنید، پس از انجام اینکار یکبار گوشی خود را ری استارت کنید و مجدد برای ورود به تلگرام و دریافت پیامک فعالسازی این اپلیکیشن تلاش کنید.

روشهای دریافت کد پنج رقمی تلگرام telegram

در بخش بالا ما با دلایل عدم دریافت پیامک فعالسازی تلگرام آشنا شدیم حالا میخواهیم به سراغ روش هایی برویم که میتوانید این کد پنچ رقمی را از تلگرام دریافت کنید ، البته که در بالا ما در کنار دلایلی که بیان کردیم راه حل هر کدام را نیز به شما گفتیم اما در این بخش راه های دیگری را نیز در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید.

نکته ی اولی که لازم است قبل از این مراحل بدانید و انجام دهید این است که از اتصال خود به telegram مطمئن شوید، چرا که همانطور که میدانید این نرم افزار فیلتر است و برای اتصال به آن لازم است از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید ، بنابراین از نرم افزارهای مطمئن استفاده کنید تا اتصال پایداری داشته باشید.

همچنین به هیچ عنوان از نرم افزارهای مشابه تلگرام استفاده نکنید و حتما نرم افزار اصلی تلگرام را بر روی گوشی و یا کامپیوتر خود نصب کنید.

استفاده از قابلیت تماس تلفنی برای دریافت کد تلگرام

در آپدیت های جدید تلگرام این قابلیت را به نرم افزار خود اضافه کرده است که به جای اینکه پیامکی برای کد وریفای برای ما ارسال شود میتوانیم از تماس تلفنی برای دریافت کد telegram استفاده کنیم ، برای انجام اینکار مراحل زیر را دنبال کنید

ابتدا نسخه اصلی تلگرام را نصب کنید

حالا به تنظیمات گوشی و بخش مدیریت نرم افزارها میرویم و تلگرام را باز میکنیم

سپس به بخش اجازه دسترسی و یا permission میرویم ، در اینجا لازم است تمامی دسترسی ها را باز کنیم

 

خدمات رایانه کمک : ما از راه دور و از طریق تماس تلفنی مشکلات موبایلی و کامپیوتری شما را برطرف میکنیم ، برای تماس با رایانه کمک از طریق تلفن های ثابت 9099071540 و از طریق موبایل شماره را شماره گیری کنید.

نکته : سیم کارتی که میخواهید با آن تماس برقرار شود و تلگرام آن را فعال کنید بهتر است روی همین گوشی باشد که در حال نصب هستید تا بتوانید از فعالسازی خودکار تلفنی تلگرام استفاده کنید.

خب وقتی از دسترسی‌ها و سیم کارت مطمئن شدید حالا تلگرام و باز کنید و شمارتون و بزنید: (با دو حالت مواجه خواهید شد که ابتدا هردو حالت و بخونید)

حالت های دریافت کد تلگرام با تماس صوتی

زمانی که بخواهیم کد تلگرام را از طریق تماس صوتی دریافت کنیم با دو حالت رو به رو میشویم که در ادامه هر دو را بررسی میکنیم ، نکته ای که وجود دارد این است که این روش ها تست شده است و حتما جواب میده مگر اینکه نرم افزار تغییر آی پی که استفاده میکنید مطمئن نباشد و یا اینکه نرم افزار اصلی تلگرام را نصب نکرده اید و سرور تلگرام نمیتواند با این نرم افزار مشابه نصب شده بر روی گوشی شما ارتباط برقرار کند

حالت اول دریافت کد از طریق تماس

زمانی که گزینه تماس را انتخاب میکنید اگر با تصویری زیر مواجه شدین همانطور که در پایین این صفحه نوشته شده است شما اصلا لازم نیست تماس را پاسخ دهید ، در این حین سرور تلگرام با نرم افزار نصب شده بر روی سیستم شما ارتباط برقرار میکند و بعد از 8 الی 15 ثانیه شما وارد اکانت تلگرام خود میشوید.

 

حالت دوم دریافت کردن کد تلگرام با تماس

ممکن است به دلیل تکرار زیاد و یا هر دلیل دیگری سرور تلگرام نتواند با سیم کارت شما ارتباط برقرار کند در چنین مواقعی برای شما یک زمان 3 دقیقه ای در نظر گرفته میشود که میتوانید 3 دقیقه دیگر مجدد درخواست تماس داشته باشید، در برخی واقع ممکن است زمانی برای شما در نظر گرفته نشود و از شما درخواست شود که تلفن خود را پاسخ دهید در چنین حالتی تلفن را بردارید صدای آن را زیاد کنید و با دقت گوش دهید که شماره ای که خوانده میشود را بنویسید

 

دو مرتبه کد برای شما خوانده میشود صبر کند هر دوبار کد را گوش دهید تا بتوانید کد فعالسازی تلگرام را یادداشت کنید و در نهایت تماس را خاتمه دهید.

 

مواجه شدن با ارور too manay attempt

یکی از ارور هایی که مان دریافت پیامک فعالسازی تلگرام با آن رو به رو میشوید ارور too manay attempt است اگر با چنین اروری مواجه شدین راه کارهای لازم را در این مقاله برای شما نوشته ایم میتوانید از آنها استفاده کنید : حل

سوالات متداول

بلاک شدن شماره های تلگرام از طرف اوپراتور ها حقیقت دارد؟

در حال حاضر بله ، برخی از اوپراتور ها دسترسی دریافت پیامک تلگرام را بلاک کرده اند و اگر این نرم افزار را به هر دلیلی پاک کنید دیگر امکان نصب آن وجود ندارد مگر اینکه قبل از حذف یک نسخه از تلگرام خود را بر روی دیوایس دیگری فعال کنید تا از طریق دریافت پیامک فعال سازی داخلی تلگرام بتوانید مجدد به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

نتیجه گیری

بخش دیدگاه ها متعلق به شماست میتوانید سوالات مرتبط با مقاله را در بخش دیدگاه ها مطرح کنید ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ شما را ارسال خواهند کرد

منبع: drtelegram.com

فهرست مقاله

  • https://hillbilly ir/چرا-تلگرام-زنگ-نمیزنه-آموزش-رفع-خطا/
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا