چرا سئو محلی را “انجام” می دهیم؟ پاسخ: برای درک بیشتر ، هدایت بیشتر و مشاغل بیشتر!

SEO یا SEO می تواند به شرکتها کمک کند تا رتبه خود را در موتورهای اصلی جستجو مانند Yahoo ، Google و Bing بهبود دهند. SEO محلی فرایند ثبت نام مشاغل شما با بیشترین تعداد ممکن است محلی موتورهای جستجو تا حد امکان امکان پذیر باشد تا مشتریان بالقوه بتوانند شرکت شما را در یک منطقه جغرافیایی خاص پیدا کنند. اطمینان از ظاهر صحیح مشاغل شما در این صفحات جستجوی محلی برای شرکت شما که توسط این راهکارها پیدا شده است ، بسیار مهم است.

من یک نمونه اصلی از نحوه عملکرد SEO محلی را ارائه می دهم: اگر در شرکت های املاک و مستغلات در Google جستجو کنید ، Google ابتدا شرکتهایی را که ارائه دهنده این خدمات در منطقه محلی شما هستند ، لیست می کند ؛ به عبارت دیگر ، به طور خودکار جستجوی محلی. در حالی که مردم اغلب شروع به جستجوی اطلاعات خرید می کنند آنلاینآنها اغلب به دنبال انجام کار هستند بصورت آنلاین. هر آنچه را که به طور سنتی در صفحات زرد جستجو می کنید یک جستجوی محلی است.

اگر به دنبال بهبود رتبه بندی جستجوی محلی خود هستید ، تکنیک های متنوعی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما در ابتدا باید اهداف خود را برای سئو بررسی کنید. به طور خاص ، “اجرای” SEO محلی چه مزایایی برای تجارت شما دارد؟

SEO محلی:

  • دید سایت خود را از طریق موتورهای جستجوگر محبوب گسترش دهید.
  • بر اساس رتبه بندی جستجوی ارگانیک و محلی ، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
  • برای وب سایت خود اعتبار و اعتماد ایجاد کنید ؛ و
  • اقتدار وب سایت خود را افزایش دهید.

بنابراین ، چرا SEO محلی واقعاً چیزی؟ خوب ، همه اینها در تعداد:

  • 35٪ از جستجوهای اینترنتی محلی هستند.
  • 43٪ از کاربران موتورهای جستجو برای خریدن یک کالا محلی بدون اتصال به اینترنت ، به دنبال یک بازرگان محلی هستند.

به عبارت ساده تر ، اگر SEO محلی خود را بهینه نمی کنید ، تقریباً نیمی از کسانی که به صورت آنلاین جستجو می کنند – یا آنها ابتدا رقابت شما را پیدا می کنند!

از همه مهمتر این واقعیت است که بیشتر افراد برای انجام جستجوهای محلی از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. این راهی آسان و راحت است که خریداران بتوانند محصولات و خدمات را به سرعت پیدا کنند ، زیرا اکثر افراد تلفن های هوشمند خود را در هر مکانی که می توانند با خود حمل کنند.

باز هم ، آمار دروغ نیست:

  • 40٪ از استفاده محلی Google Maps.
  • 90٪ جستجوهای تلفن همراه توسط Google Maps پشتیبانی می شوند.
  • 95٪ از کاربران گوشی های هوشمند از طریق تلفن های خود به جستجوی محلی پرداختند.

انتظار می رود که جستجوهای تلفن همراه تا پایان سال 2013 از جستجوی دسک تاپ فراتر رود. طبق گفته های گوگل ، کاربران 2/3 تلفن های هوشمند حداقل یک بار در روز به اینترنت دسترسی دارند. (گوگل تلفن های هوشمند را “رفقای اصلی خرید” می نامد). اما شاید مهمترین اطلاعات این باشد که 94٪ از کاربران گوشی های هوشمند به جستجوی اطلاعات محلی پرداخته اند و 90٪ از این کاربران اقدامات مشخص را در نتیجه انجام داده اند – به دنبال آن از طریق تلفن یا ایمیل ، به وب سایت یا فروشگاه آجری مراجعه کرده و یا قبلاً محصولی را خریداری کرده اند. یا خدمات.

این همه معنی چیست؟ این بدان معناست که اگر به طور جدی در تلاش نیستید که SEO محلی خود را بهبود ببخشید ، از دست می دهید تا درآمد نهایی خود را بهبود بخشید. سوال در وب سایت شما این نیست که آیا سایت ما به روز می شود یا خیر بلکه ادغام وب سایت به روز شده با نرم افزار SEO محلی است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا