بازرگانی

چرا قالیچه های ایرانی در اروپا و سراسر جهان استفاده میشود؟

جایگاه فرش ایران در بین اروپایی ها

اروپایی ها و مردم سراسر جهان به دلیل طول عمر یک زندگی تکنولوژیکی ، سادگی دکوراسیون را می خواهند. فرش ایرانی بیشتر استفاده می کنندبه امروزه زندگی بشر به فناوری بستگی دارد و فناوری بخش بزرگی از زندگی ما است. برای راحتی بیشتر خانه ها و فرار از زندگی صنعتی ، مردم خانه های خود را به شیوه ای ساده و ساده ترتیب می دهند تا در خانه آرامش خاطر و آسایش داشته باشند.به

از آنجا که کشور ما ، ایران ، در سراسر جهان و حتی در سطح ملی فرش تولید و عرضه می کند ، معمولاً اروپایی ها و مردم سراسر جهان برای خرید فرش دستباف یا ماشینی به ایران یا مغازه های ایرانی می آیند. اروپایی ها طراحی ساده و مینیمالیستی را ترجیح می دهند و نیازی نیست که با فرش های شلوغ اشتباه گرفته شود. کشورهای آسیایی و عربی علاقه خاصی به طراحی فرش ایرانی دارند.

فرش های ایرانی با طرح های ساده که اروپایی ها ترجیح می دهند فیروزه ای ، گلیمی ، گبه ای و فرش های قدیمی با اشکال کوچک و منحصر به فرد هستند. NSامروزه فرش های پشمی در ایران و خارج از کشور بسیار متداول شده اند ، زیرا در عین حال ، رنگ آنها با رنگ آنها متفاوت است و بنابراین قرار دادن آنها بر روی مبلمان خانه راحت تر است.به

نوعی فرش ایرانی آنچه اروپایی ها اغلب دوست دارند:

در فرهنگ اروپایی ، آنها ترجیح می دهند فرش هایی بسازند که با ابعاد محیطی و کمی کوچکتر باشد تا فضای بیشتری روی زمین ایجاد شود. اگر آنها نمی خواهند خانه بزرگ خود را به روش سنتی بفروشند ، از مواد فرش ماشینی یا فرش دستباف استفاده می کنند. اروپایی ها اغلب بر این باورند که کل کف نباید با فرش پوشانده شود.

در گذشته ، ایرانیان تمام نقاط زمین را با قالیچه یا فرش می پوشاندند ، اما با گذشت زمان ، با الگوبرداری از تزئینات غربی ، این روش چیدمان منسوخ شد و در حال حاضر هیچکس خانه های خود را نمی فروشد. همه روستاها به جز روستاها هنوز در قدیم زندگی می کنند. مسیر. نمونه ای از فرش ایرانی که اروپایی ها باید از آن استفاده کنند فرش دستباف است. این فرش ها بسیار جالب هستند و به هنر احترام می گذارند و همه آنها یک اثر هنری هستند.

گزینه بعدی گبه است ، اگرچه از آن برای کف خانه خود استفاده نمی کنند ، اما آن را به عنوان نقاشی روی دیوار قرار می دهند. گبه ها دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد هستند و از جمله شاهکارهایی هستند که می توان آنها را بدون نقش و نگار بافته کرد. زنان مهاجر محیط اطراف خود را با طبیعت و حیوانات شکل داده و با ذهن خلاق خود تصاویر زیبایی خلق کرده اند. ترکیبی از رنگ ها و اشکال ساده متناسب با یکدیگر مورد پسند اروپایی ها است و آنها از این نوع طراحی در دکوراسیون و سازماندهی استفاده می کنند.

برنامه نویسی مدرن اروپایی

برخی از مردم تصور می کنند که هر چیزی که دارای سیستم است قدیمی است و می خواهند در دنیایی کاملاً جدید متولد ذهن خود زندگی کنند ، دنیایی که بسیار ساده و زیبا و همچنین آرامش بخش است. آنها سعی می کنند با مخلوط کردن رنگهای ملایم و رنگهای مختلف و ایجاد آرامش خوب در آن ، فضایی دلپذیر ایجاد کنند.

دکوراسیون مدرن به گونه ای است که موارد به سادگی و با نود رنگ انتخاب می شوند و علاوه بر آن پرده یا مبلمان را با رنگهای ملایم می سازند تا مکمل آنها شود و اشکال و الگوهای بیشمار پارچه ها ، کوسن ها را آزمایش می کند. و حتی این تصویر را روی دیوار پر کنید به فرش های مناسب برای این دکور فرش های فانتزی یا فرش های قدیمی هستند. این فرش ها در کنار طرح و رنگ ، به انتخاب دکوراسیون آزادی انتخاب رنگ را می دهند و در نهایت خانه ای بسیار شیک و مدرن ارائه می دهند.

نوعی فرش ایرانی

  • اولین مورد فرش ایرانی فرش نرم است که دارای توده سنگ بسیار طولانی است. این فرش ها ضخامت کمی دارند که پس از شستشوی معمولی می توان آنها را شل و آسیب دید. این فرشها به دلیل ماندگاری کم در محیطهای با ویسکوزیته پایین مناسب ترند و در عین حال چون پرزهای بلندی دارند ، بستر مناسبی برای رشد میکروبها و باکتریها در ذخیره مواد غذایی در این پرزها هستند. اما اروپایی ها از این نوع فرش برای ورودی ها و لابی ها استفاده می کنند.
  • نوع بعدی گلیم است. گلیم ها پر و ملافه ندارند. گلیم بسیار بادوام است و شستشوی آن راحت تر است. از این فرش ها در محیط آشپزخانه یا پله ها استفاده می شود. به دلیل کمبود خواب ، گلیم برای پذیرایی مناسب نیست.
  • مورد بعدی گبه است. گبه ها با طرح های سنتی بسیار ، شباهت زیادی به فرش های دستباف ایران دارند و در هر مکانی مناسب هستند. اما به دلیل استفاده از نخ BCF در گبه ، آنها فاقد کیفیت واقعی هستند و انتخاب خوبی برای آشپزخانه ، حیاط و بالکن یا مناطق شلوغ هستند.
  • گزینه بعدی و بهترین فرش قدیمی است که اکنون در بازار بسیار داغ است و تقریباً در هر خانه ای این نوع فرش وجود دارد. فرش های قدیمی ظاهری قدیمی دارند که ظاهری منحصر به فرد به خانه شما می بخشد. همچنین ، به دلیل استفاده از رنگهای زیاد ، حتی ناپدید شدن در طراحی این فرشها کار شما را در چیدن وسایل بسیار آسان می کند.

دیدن برای مشاهده محصولات شرکت نگین مشهد هلال و سفارش خود را بنویسید ، وب سایت ما را بررسی کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید

www.neginhelal.com

منبع :

منبع در سایت چرا قالیچه های ایرانی در اروپا و سراسر جهان استفاده میشود؟ | www.neginhelal.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا