چرا محتوا و جستجوگرها دست به دست هم می دهند

بازاریابی محتوا و سئو ، دو اصطلاح و مباحث متداول در بازاریابی دیجیتال هستند. گنگ ترین این است که چقدر مهم است که با هم کار کنیم و اهمیت آن. ابتدا بگذارید نگاهی به هریک از آنها بطور جداگانه بیندازیم.

SEO: برای بهینه سازی موتور جستجو کوتاه است. این شامل یک سری روشهایی است که برای بهبود دید جستجو ، طبقه بندی و همچنین ترافیک ورودی به صفحه ای از وب سایت انجام شده است. راه های انجام این کار با بهبود برچسب های متا ، برچسب عنوان ها ، ایجاد لینک ، بک لینک ، استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک و موارد دیگر می باشد. بیشتر بازدیدهای وب سایت با جستجو شروع می شود. از این رو مهم است که استراتژی ساخت برند شما شامل SEO باشد.

بازاریابی محتوا: ابتدا ، محتوا می تواند در قالب های مختلفی وجود داشته باشد – بلاگ ها ، گرافیک اطلاعات ، پادکست ها ، فیلم ها و موارد دیگر. صرف نظر از قالب ، شما باید محتوای ارزشمندی را جذب کرده ، به اشتراک بگذارید و با آنها ارتباط برقرار کنید. بازاریابی محتوا یک رویکرد بزرگتر است و SEO بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شماست.

آژانس بازاریابی دیجیتال باید به خاطر داشته باشد که برنامه ریزی یک استراتژی محتوا که به طور مؤثر SEO را به عنوان بخشی از آن ادغام می کند ، نه تنها برای مخاطب هدف بلکه برای گوگل و دیگران نیز کارایی دارد. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا تنگاتنگی با استراتژی محتوا و سئو ، موفقیت استراتژی بازاریابی ورودی و همچنین استراتژی برند را تضمین می کند:

1. سئو می پرسد. پاسخ به محتوا

اول ، ایجاد لینک – شاید مهمترین عامل در نظر گرفتن یک استراتژی سئو باشد. به سادگی ایجاد سایر پیوندها به وب سایت شما ایجاد پیوند نامیده می شود. چگونه کمک می کنید؟ این امر ترافیک ارجاع را هدایت می کند و قدرت و رتبه سایت را افزایش می دهد. هنگامی که تعدادی بک لینک قابل اعتماد به وب سایت شما ایجاد می شود ، موتورهای جستجوگر اصلی صفحات وب سایت شما را بالاتر می کنند. بک لینک های مؤثر با محتوای با کیفیت عالی ساخته می شوند. چه چیزی به عنوان محتوای باکیفیت شناخته می شود؟ مطالب مرتبط ، جالب ، جذاب و قانع کننده. هنگامی که محتوای شما قانع کننده است ، سایر سایت ها به احتمال زیاد به وب سایت شما پیوند می دهند. راهکار دیگر برای بهبود رتبه وب سایت شما ، ایجاد پست های مهمان است. این پست ها در سایت های خارجی با اقتدار بالا با CV ارسال می شوند و باید یک لینک برگشت به وب سایت شما باشند.

2. SEO را انجام می دهد. محتوا را دنبال کنید.

کلمات و اصطلاحات مهمی که به شما امکان می دهد محتوا و وب سایت شما را از طریق موتورهای جستجوگر مختلف (از جمله Google) پیدا کنند ، کلید واژه ها نامیده می شوند. آنها مهمترین مؤلفه سئو هستند. هر مشاغل یا سایتی کلمات کلیدی منحصر به فردی دارند که مختص تجارت یا حوزه خود هستند. استراتژی کلمات کلیدی شامل کلمات کلیدی و گروه های کلمات کلیدی در برچسب های عنوان ، URL ها و توضیحات متا می باشد تا افراد با جستجوی آنها بتوانند به راحتی مشاغل را پیدا کنند. علاوه بر این ، کلمات کلیدی شما باید به عنوان بخشی از صفحات فرود و پست های وبلاگ شما در استراتژی محتوا گنجانیده شوند. اساساً ، SEO کلمات کلیدی را برای تحویل و محتوای ارائه شده برنامه ریزی می کند.

3. سو برای همیشه. محتوا به ارائه خود ادامه می دهد.

SEO یک فرآیند یک زمانه دائمی نیست. ادامه دارد نیاز به نگهداری مداوم دارد. دلیل این امر است که گوگل دائماً خواستار محتوای جدید است. صفحات تازه به روز شده با محتوای با کیفیت بالاتر و نرخ بالاتر در SERP ها فهرست بندی می شوند (صفحه نتایج موتور جستجو). این دلیلی است که بیشتر بازاریابان B2B (تقریباً 72٪) دارند آژانس های بازاریابی دیجیتال بیشتر از یک سال پیش محتوا تولید کنید. تنها راه هدفمند کردن و جذب مخاطبان شما ارسال منظم مطالب قانع کننده است.

می توان تا جایی پیش رفت که می توان گفت SEO و محتوا دو طرف یک سکه هستند. یکی بدون دیگری خوب کار نمی کند. یافتن تعادل عملی بین دو بخش یک استراتژی ورودی مؤثر است. این میزان ترافیک بیشتر می شود ، وب سایت شما را بالاتر می کند و مخاطب هدف را مجبور می کند تا برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا