صنعت و تجارت

چرا کیفیت آب مهم است؟ زیرا بدن انسان 70٪ آب دارد

چرا کیفیت آب مهم است؟ زیرا بدن انسان 70٪ آب دارد

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا کیفیت آب اینقدر مهم است؟ من تعجب می کردم تا اینکه فهمیدم بدن ما 70٪ آب دارد.

وقتی به این فکر می کنید که آب خوب یا بد چقدر می تواند روی سلامتی شما داشته باشد ، می بینید که چرا نوشیدن آب آلوده می تواند اثرات مضر بر سلامتی شما داشته باشد.

من در مورد آلودگی صحبت نمی کنم ، همانطور که شما آن را در کشورهای توسعه نیافته پیدا می کنید ، جایی که قبل از فکر کردن به نوشیدن آب ، باید تمام آب آن جوشانده شود. من در مورد آب خطرناکی که در آمریکا داریم صحبت می کنیم که وقتی از شیر آب خارج می شود تمیز به نظر می رسد اما حاوی سموم مضر است.

آبی را که هنگام روشن کردن شیر آب دریافت می کنید می توان مسلم دانست ، بنابراین هرگز نپرسید که چرا کیفیت آب اینقدر مهم است. بسیاری از محققان دریافته اند که آب لوله کشی برای نوشیدن بی خطر نیست.

شورای دفاع از منابع ملی اظهار داشت که “گیاهان آب آشامیدنی قدیمی و منسوخ شده اند و منبع آب به طور فزاینده ای توسط مواد شیمیایی و میکروارگانیسم ها تهدید و آلوده می شود.”

با توجه به مقدار مواد شیمیایی که جامعه ما استفاده می کند ، جای تعجب نیست که منبع آب مملو از مواد خطرناک باشد. رواناب حاصل از چمنزارها با علف کش ها ، مزارع کشاورزی با رواناب کودها و سموم دفع آفات ، فاضلاب انسانی حاوی داروهای دارویی جذب نشده ، روغن حاصل از نشت روغن ، پسماندهای صنعتی و لیست می تواند ادامه داشته باشد ، اما من فکر می کنم این تصویر را گرفته اید.

در خلاصه گزارش EPA آمده است: “هر ساله سرب در آب آشامیدنی به 480،000 مورد اختلال یادگیری در کودکان و 560،000 مورد فشار خون بالا در مردان بزرگسال کمک می کند.”

زمان آن فرا رسیده است که همه ما این س askال را بپرسیم که چرا کیفیت آب مهم است و بدانیم که شرکت های آب مشکل را حل نمی کنند. ما باید قبل از نوشیدن ، پختن یا استحمام در آن ، با خرید فیلتر آب خانگی و تصفیه آب از خود محافظت کنیم.

از آنجا که بدن ما برای سالم ماندن و کار صحیح خود به آب بستگی دارد ، باید اطمینان حاصل کنیم که بهترین کار را با آنها ارائه می دهیم. از همین امروز تصفیه آب را شروع کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آب بد چگونه به بدن ما آسیب می زند و از چه واحد تصفیه آب برای سالم ماندن استفاده می کنم ، وب سایت من را که در بخش بیوگرافی زیر ذکر شده است ، بررسی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا