چه چیزی باعث می شود یک رتبه جستجوگر رتبه SERP خوب باشد؟

وقتی صحبت از سئو می شود ، رتبه بندی کار بسیار مهمی است. رتبه بندی خوب موتورهای جستجو به معنای دید بهتر است ، که به نوبه خود به معنای تبدیل و رشد بیشتر برای تجارت شما است. بنابراین ردیابی رتبه شما به عنوان یک تاجر جدی مهم است. هنگامی که با رتبه بندی خود آشنا هستید ، می توانید تغییرات و پیشرفت های لازم را برای بالا بردن یا نگه داشتن این ترتیب انجام دهید.

کارآزموده رتبه بندی می تواند در آگاهی از رتبه بندی خود در صفحات نتایج بسیار مفید باشد. اما با وجود بسیاری از ابزارهای موجود در حال حاضر ، چگونه می دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ در اینجا جنبه هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا مشخص کنید کدام یک از صندوق های رانندگی برای تجارت شما مفید خواهد بود.

1. گزارش دقت طبقه بندی نادرست می تواند صدمات زیادی به شما وارد کند زیرا آنها موقعیت واقعی را در زمین نمی گویند. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که فکر کنید که وقتی در واقع خوب عمل نمی کنید و برعکس ، با طبقه بندی خوب کار می کنید. از آنجایی که چک کردن رتبه بندی دستی ایده خوبی نیست ، بهتر است یک ابزار اسکن را انتخاب کنید که بتوانید برای صحت آن کاملاً به آن اعتماد کنید. در صورت امکان ویژگی های جستجوگر رتبه و اعتبار خود را کشف کنید ، بنابراین همیشه گزارش های دقیقی دریافت خواهید کرد.

2. بروزرسانی سریع – یک چکر درجه خوب می تواند داده های شما را به سرعت و هر زمان که نیاز به بررسی داشته باشد ، بکشد. شما نمی خواهید ساعت ها منتظر بمانید تا اطلاعات شما به روز شود تا وضعیت فعلی را بدست آورید. به روزرسانی های فوری تقریباً به شما در تصمیم گیری مهم در مورد استراتژی سئو خود کمک می کنند. قبل از تعهد بدانید که ابزار بررسی رتبه چقدر سریع است.

3. عملکرد ابر – جستجوگر مبتنی بر ابر قابل اطمینان تر است زیرا به این معنی است که می توانید گزارش های خود را از هر مکان و زمان مشخص بررسی کنید. همچنین به شما امکان می دهد داده های تاریخی را بدون انحراف داده ها ، به ویژه در مدت زمان طولانی ، به داده های تاریخی دسترسی و مقایسه کنید. بررسی کنید که هنگام انتخاب یک حساب کاربری ، هیچ محدودیتی در گزارش های خود ندارید.

4. گزارش های معتبر – در حالی که داشتن چک رتبه بندی به این معنی است که باید آن را بررسی کنید ، دریافت گزارش ها از طریق پست الکترونیکی می تواند بسیار مهم باشد. به عنوان مثال ، یک ردیاب کلاس که گزارش های هفتگی را ارسال می کند ، یادآوری بسیار خوبی برای شماست تا در رده بندی خود همگام باشید تا در مواقع لزوم تصمیم گیری کنید.

5. کنترل رقابت این کاری است که انجام آن دشوار است و یافتن آن دشوار است ، اما بسیار مهم است. با دانستن اینکه رقبای شما چه کاری انجام می دهند ، در کجای رتبه بندی قرار دارند و چه کاری انجام نمی دهند ، می توانید شما را در موقعیت بسیار خوبی برای بهبود رتبه بندی قرار دهید. اگر بتوانید ابزاری را پیدا کنید که به شما در نظارت بر رقبای منتخب خود کمک کند ، بهتر خواهید بود که پیشرفت های خود را انجام دهید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا