چگونه بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند تلاش های SEO را تقویت کند

رسانه های اجتماعی پتانسیل ایجاد پیشرفت های چشمگیر در تلاش های سئو را دارند. با این وجود ، درک این مسئله که فعالیت در کانالهای اجتماعی چگونه می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد ، مهم است. موتورهای جستجو از پیوندهای مشترک در فیس بوک ، یوتیوب ، توییتر و غیره به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کنند. نکته مهمی که باید در این مرحله به خاطر داشته باشید این است که رسانه های اجتماعی عامل مستقیمی در رتبه بندی نیستند.

تعداد فزاینده ای از مردم در حال برقراری ارتباط روزمره خود در اینترنت ، به ویژه رسانه های اجتماعی هستند که روشی عالی برای به اشتراک گذاری و کسب اطلاعات است. مردم عاشق مصرف مطالب جالب در رسانه های اجتماعی هستند. اگر محتوای شگفت انگیز ایجاد کرده و آن را در سیستم عامل های اجتماعی مربوطه به اشتراک بگذارید ، بیشتر محبوب است. در نتیجه ، رتبه های شما افزایش می یابد. در اینجا 3 راه برای کمک به رسانه های اجتماعی در تلاش SEO شما وجود دارد:

1. ایجاد لینک

اول از همه ، شما باید محتوای قابل اشتراک و اشتراکی را بر روی سیستم عامل های مربوط به صنعت خود ایجاد و منتشر کنید. هرچه در رسانه های اجتماعی بیشتر به اشتراک بگذارید ، احتمال آن وجود دارد که افراد محتوای شما را ببینند و پیوند دهند. چند سال پیش ، بازاریابان این امر را تصدیق کردند که سهام فیس بوک یک سیگنال رتبه بندی عالی است و بنابراین ، آنها بیشتر تمرکز خود را بر روی تولید بیشتر و بیشتر سهام متمرکز کردند. در حقیقت تعداد سهم موتورهای جستجو به عنوان یک عامل رتبه بندی غیرمستقیم نیست ، بلکه پیوندهایی است که پست های فیس بوک می تواند ایجاد کند. این بدان معناست که برای بدست آوردن پیوند از وب سایت های دیگر ، باید روی ایجاد و اشتراک محتوای با کیفیت بالا در فیس بوک ، پینترست ، توییتر و غیره تمرکز کنید.

2. ایجاد حضور و غیاب

در شرایط رقابتی کنونی ، نه تنها تولید محصولات عالی بلکه در بازار به شیوه ای کارآمد بسیار مهم است. شما به عنوان یک مدیر مشاغل باید فعال باشید و در هر کجای دنیا حضور داشته باشید و به مخاطبان خود برسید. شما نمی توانید مکان بهتری نسبت به فیس بوک پیدا کنید زیرا فرصتی برای ارتباط با 2 میلیارد کاربر فعال دارید. مخاطبان خود را از طریق بازاریابی در رسانه های اجتماعی بسازید و اعتماد مشتریان را جلب کنید. رسانه های اجتماعی به شما در تبلیغ برند شما کمک می کنند و آن را به مشتری های بالقوه ای که شما را پیدا نکرده اند ، نشان می دهید. هنگامی که از مخاطبان به سرعت در حال افزایش کلیک بیشتری در Google باشید ، رتبه بالاتری کسب خواهید کرد.

3. از YouTube استفاده کنید

ما می دانیم که YouTube دومین موتور جستجوی جستجو شده است که در آن افراد می توانند مطالب و راه حلهای بسیار خوبی برای مشکلات خود پیدا کنند. در صورت استفاده صحیح ، بازاریابی YouTube می تواند تأثیر مثبتی بر عملکرد سئو داشته باشد. اگر برای تبلیغ برند خود محتوای جذاب ایجاد می کنید ، ممکن است این امر به پیوندهای بیشتری منجر شود ، درست مانند Facebook. فیلم ها می توانند در جستجوی ارگانیک باشند. بهترین تکنیک ایجاد فیلم های چگونه به مخاطب شما در حل مشکلات است.

Google+ همچنین یک پلتفرم بسیار مفید است که تقریباً بلافاصله در آن قرار می گیرد. افرادی که به Google+ وارد سیستم می شوند ، نتایج شخصی شده را از Google دریافت می کنند.

برای ایجاد تفاوت واقعی در رتبه بندی فعلی SERP ها ، باید یک استراتژی بازاریابی بازاریابی اجتماعی با محوریت ایجاد محتوای عالی ایجاد کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا