طراحی و سئو وب سایت

چگونه برای وبلاگ خود بازاریابی کنید

اگر واقعاً می خواهید در وبلاگ خود موفق باشید، باید یک استراتژی بازاریابی وبلاگ ایجاد کنید. چگونه می توانید در مورد وبلاگ خود صحبت کنید و یک استراتژی تنظیم کنید؟

اهداف خود را تعیین کنید

به یاد داشته باشید که ابتدا باید اهدافی را تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید بینندگان خود را در 90 روز 1000 بازدید در روز افزایش دهید، این هدف خوبی است. اما، شما باید نحوه انجام آن را در آن هدف بگنجانید. مثلا، با تبلیغات، انتشار روزانه وبلاگ‌های مرتبط در این 90 روز و اشتراک‌گذاری آن‌ها در ایمیل و لیست تماس‌ها در رسانه‌های اجتماعی، بازدیدهای روزانه‌ام را در 90 روز به 1000 بازدید خواهم رساند.»

مخاطبان خود را بشناسید

اگر ندانید مخاطبانتان چه کسانی هستند، ایجاد محتوای مرتبط، دانستن راه‌حل‌هایی برای فروش به آن‌ها و نحوه دستیابی به مخاطبانتان دشوار خواهد بود. برای مطالعه مخاطبان خود وقت بگذارید و یک (یا چند نفر) ایجاد کنید تا بدانید برای چه کسی چیزی خلق کرده اید.

نقطه اصلی را تعریف کنید

وقتی با آن اطلاعات آماده شدید، شروع به نوشتن ایده در مورد موضوع کنید. ممکن است به پنج دسته یا کمتر بمانید که کبد از بین آنها زنده بماند. به این ترتیب، می توانید وبلاگ خود را محدود و نه خیلی گسترده نگه دارید و علاقه مخاطبان خود را حفظ کنید.

یک تقویم محتوا ایجاد کنید

اکنون که ایده ای از موضوع دارید، می خواهید یک تقویم محتوا ایجاد کنید تا وقتی آماده شدید بتوانید فقط به تقویم نگاه کنید و آن را ایجاد کنید. وقتی آماده نوشتن هستید، یا زمانی که ایده های خود را برای نویسنده خود ارسال می کنید، یا زمانی که به دنبال PLR هستید، نمی خواهید ناامید شوید.

یک فرآیند ارتقاء ایجاد کنید

شما نمی خواهید چیزی را نادیده بگیرید، بنابراین فهرستی از تمام کارهایی که برای تبلیغ هر پست وبلاگی که منتشر می کنید باید انجام دهید. به عنوان مثال: لیست های ایمیل، رسانه های اجتماعی، گروه ها، تبلیغات و غیره.

جالب هست

اگر به جایگاه و مخاطبان خود علاقه مند هستید، علاقه بیشتری به یادگیری در مورد موضوع و مخاطبان خود خواهید داشت. این بدان معناست که ایجاد محتوا (یا ایده های محتوا برای دیگران) برای شما آسان تر خواهد بود.

ناامید نشو

وبلاگ نویسی برای یک کسب و کار بخشی از فرآیند به دست آوردن مشتریان بلند مدت است. یک شبه نمی شود. برخی از افراد قبل از اینکه متوجه شوند باید به طور منظم به مدت یک سال وبلاگ بنویسند، اما اگر جایگاهی را برای مخاطبان خود انتخاب کنید و آنها را به طور مناسب هدف قرار دهید، این اتفاق خواهد افتاد. ناامید نشو.

کانال های مختلف بازاریابی را شناسایی کنید

اگر از کانال‌های بازاریابی مختلفی که دارید و مرتبط با جایگاه شما هستند (مانند همه شبکه‌های اجتماعی که باید به آنها بپیوندید، بازاریابی ایمیلی، فرصت‌های تبلیغاتی، اکشن زنده و غیره) اطلاعی ندارید، ممکن است در برداشتن کلمه مشکل داشته باشید. به دنبال آزادی خود باشید

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا