طراحی و سئو وب سایت

چگونه در بازاریابی ایمیلی مرتبط با ارتباطات برتری داشته باشیم

8 راه برای بهبود تبلیغات ایمیل
مطمئن هستم که قبلاً برای صفحه دیجیتال ثبت نام کرده اید. وقتی به آن فکر می کنید ، به یاد می آورید که چه عواملی باعث شده تا در ایمیل شرکت ثبت نام کنید؟
سه دلیل وجود دارد:
1. برای کسب اطلاعات در مورد فروش و تخفیف.
2. شاد شوید.
3. چیز ارزشمندی یاد بگیرید.
مبادلات ایمیل مبتنی بر ارتباطات مربوط به اشتراک پیام های ایمیل شما. پس از باز شدن ، هنوز باید قفل آنها را از داخل باز کنید.
بنابراین این هفته من می خواهم 8 روش برای بهبود ارتباطات ایمیل را به اشتراک بگذارم.
1. آنها را روی یک موضوع بزرگ قرار دهید.
وقتی مردم به جعبه های خود نگاه می کنند ، ممکن است یک سری موضوعات تبلیغاتی را مشاهده کنند. شما وقت و مکان زیادی ندارید تا بتوانید آنها را متقاعد کنید که تجارت شما را باز کنند.
شما می خواهید با ارائه توضیح مختصر و جالبی درباره انتظارات ، علاقه آنها را جلب کنید. “کوتاه و شیرین” کلید اصلی در اینجا است ، به خصوص از آنجا که حدود 42٪ از مردم یک رایانه لوحی را روی تلفن خود باز می کنند ، که به معنی صفحه نمایش کوچکتر است.
چه یک فروش عالی مجوز باشد یا یک پیشنهاد مورد نیاز ، با هر چیزی که ارائه می دهید احساس نگرانی و هیجان ایجاد می کند.
2- همیشه چیز ارزشمندی به مردم بدهید.
بله ، شما می خواهید مشترکان با پر کردن ایمیل با تبلیغات یا پیوند دادن به محصولات ، به مشتریانی که این کار را نمی کنند پرداخت کنند.
به دنبال داستان باشید نه سیستم عامل بازاریابی. با معرفی خود شروع کنید تا به خوانندگان خود کمک کنید تا شما ، موفقیت های شما یا خوشحالی اخیر شما را بشناسند.
3. محکم باشید.
اگر شما اغلب سه شنبه ای که در آن مشغول به كار هستید ایمیلی ارسال می كنید و سه ماه آن را فراموش می كنید و آن را در روز جمعه ارسال می كنید ، پیروان شما نمی دانند چه انتظاری باید داشته باشند و ممكن است فراموش كنند. شما کی هستید
و شما وقت ارزشمندی برای تبلیغات به مردم نخواهید داشت ، بنابراین احتمال اینکه آنها با رقبای شما مطابقت داشته باشند بیشتر است.
به تقویمی پایبند باشید که به مردم اجازه می دهد به صورت هفتگی یا ماهانه به قلب خود اعتماد کنند.
4- اسناد اجتماعی را اضافه کنید.
شواهد اجتماعی اصطلاحی است که رابرت سیالدینی در کتاب قدرت خاموش در سال 1984 ابداع کرده است. (چه کتاب خوبی!) به طور کلی ، تمایل انسان به تفسیر اعمال دیگران در شرایط است.
نمونه هایی از اثبات اجتماعی شامل تأیید افراد مشهور ، انتقاد آنلاین و به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی است. آیا می دانید 83٪ مردم تبلیغات را تماشا می کنند؟
بنابراین ، منطقه ای را در وبلاگ خود ایجاد کنید که بتوانید توضیحات مشتری یا ایده های خوب را با پیروان خود به اشتراک بگذارید.
*****
بخوانید: نحوه ایجاد یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل که مخاطبان شما را مجذوب خود کند
ارسال خبرنامه های مداوم برای پیروان شما به شما امکان می دهد با آنها رابطه ای “بدانید ، دوست داشته باشید و اعتماد کنید” ایجاد کنید که نام تجاری و بازار شما را بسیار افزایش می دهد.اما بسیاری از صاحبان مشاغل و کارآفرینان وقت خود را صرف ایجاد روابط و افزایش فروش می کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟
در این مقاله چند دلیل برای اینکه شما باید تجارت کوچک بازاریابی ایمیل خود را ایجاد کنید و چند نکته برای کمک به شما در افزایش میزان باز بودن خود به اشتراک می گذارم.
اطلاعات بیشتر را در وب سایت ما بخوانید.
*****
5. کبد ارزشمند را به اشتراک بگذارید.
مهم است که به خوانندگان خود دلیلی برای باز نگه داشتن ایمیل خود ارائه دهید. اگر مدام و بدون مشاوره و مشورت محصول خود را تبلیغ می کنید ، توجه و وفاداری او را حفظ نخواهید کرد.
وبلاگ نویسی می تواند ابزاری عالی برای بازاریابی ایمیلی با هم باشد. می توانید مقاله کامل را در یک مقاله از مجله قرار دهید یا چند خط از مقاله را در یک مجله داشته باشید و سپس به وبلاگ خود پیوند دهید.
هنگامی که افراد احساس می کنند توصیه یا روده شما ارزشمند است ، می توانند آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. فراموش نکنید که در پایین پست خود یادداشت کمی اضافه کنید و از خوانندگان خود بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر آن را با پیروان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
و به خاطر داشته باشید که افراد پیرامون پروتکل COVID-19 اکنون به دنبال اطمینان هستند. پیروان شما اگر به آنها مواردی مانند روشهای تمیزکاری مناسب و کارگران ماسک زده را بگویید ، وزن و آرامش خاطر خواهند یافت.
6. برای مردم تبلیغ کنید.
گفتم وبلاگ شما نباید زیاد کار کند ، اما این بدان معنی نیست که نباید از محصولات و خدمات خود بهره مند شوید.
یک راه خوب برای این کار داشتن یک قسمت تبلیغات اختصاصی برای ایمیل خود است تا مردم بدانند چگونه می توانند محتوای ارزشمند را با تبلیغات پیدا کنند. به این ترتیب ، اگر ناگهان در ایمیل خود چیزی را تبلیغ کنید ، تعجب نخواهید کرد و حتی اذیت نخواهید شد.
7. لیست جداگانه.
مشتری های شما یکسان نیستند. در واقع ، شما می توانید با تقسیم لیست مشترکین خود به گروه ها بر اساس مشخصات و رفتار ، میزان باز بودن و ارتباطات خود را بهبود بخشید.
به عنوان مثال ، اطلاعات مربوط به یک رویداد محلی را به اشتراک بگذارید ، بر یک منطقه خاص جغرافیایی تمرکز کنید یا گروهی را که بیش از یک نفر صرف تبلیغات با کیفیت بالاتر محصول کرده اند ، هدف قرار دهید.
8. ثبت نام را آسان کنید.
اگرچه نمی خواهید پیروان شما شما را ناامید کنند ، اما مهم است که قوانین ضد هرزنامه و CASL را دنبال کنید. اگرچه این لزوما ارتباط ایمیل را بهبود نمی بخشد ، اما این یک قانون است و اگر آن را رعایت نکنید می توانید هزینه زیادی پرداخت کنید.
***
من می دانم که به نظر می رسد این اطلاعات زیادی است ، اما تغییرات زیادی در بازاریابی ایمیل مبتنی بر Affiliate ایجاد شده است. اما اگر به طور موثر انجام شود ، می توانید از طریق Lead ، فروش و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی ارزش زیادی کسب کنید.
ایجاد یک کمپین ایمیل تعاملی کاملاً ارزش وقت و تلاش را دارد.به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، موارد زیادی در هیئت مدیره خود دارید ، بنابراین اگر متوجه شدید که بازاریابی ایمیل خود را بیش از حد بهبود می دهید ، برای کمک با ما تماس بگیرید.
برای موفقیت در تجارت ،
سوزان .

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا