دنیای وب

چگونه سفر در حال تغییر شکل دادن به صنعت مد است

پاسخ به سوال “سفر چگونه صنعت مد را تغییر شکل می دهد” ساده است!

وقتی یک جهانگردان آسیایی که از لحاظ اقتصادی – اجتماعی از وضعیت بالایی برخوردار است به ایالات متحده می رود و با لوازم جانبی مد روبرو است آنها بازار بین المللی را با خود به ارمغان می آورند. هنگامی که آنها توجه برندهای برتر مد را به خود جلب می کنند ، از طریق آن مارک ها نیازهای آنها را تأمین می کنند. همین مارک ها پس از مشاهده تأثیر افزایش گردشگری ، شروع به ایجاد کمپین های بازاریابی بی نظیری می کنند که خریداران بین المللی را در اختیار آنها قرار می دهد. آنها معاملات ویژه ، خریداران شخصی یا حتی مترجم زبان را برای کمک به رشد بازار در کشورشان در اختیار مردم قرار می دهند. بنابراین در این مقاله به طور مفصل در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد!

صنعت سفر و رسانه های اجتماعی صنعت مد را متحول می کند:

امروزه توانایی دسترسی به مخاطب مورد نظر خود به صورت آنلاین بیش از هر چیز دیگری مهم است!

اگر نام تجاری موفق به این کار نشد ، افت چشمگیری در فروش داشته باشید. این می تواند از طریق رسانه های اجتماعی ، بازاریابی دیجیتال یا تجارت الکترونیکی باشد ، اما انقلاب جدید در صنعت مد این است که محبوبیت برند شما در اینترنت چقدر است. مدل ها ، گریمورها ، تهیه کنندگان و صاحبان سبک بیشتر از استعدادشان برای تأثیر در شبکه های اجتماعی استخدام می شوند. هرچه تعداد دنبال کنندگان شما در اینستاگرام یا توییتر بیشتر باشد ، برند شما فروش بیشتری خواهد داشت. این فرمول جدیدی است که در حال تغییر شکل دادن به صنعت مد است.

مارک هایی که هنوز به سبک سنتی بازاریابی پایبند هستند ، ارتباط صنعت و فروش خود را از دست می دهند. از هر چهار خریدار ، سه مشتری پس از دیدن یا شنیدن آنلاین نام تجاری ، تمایل به خرید محصولات دارند. رسانه های اجتماعی در حال تغییر صنعت مد هستند زیرا اکنون افراد می خواهند آنچه را از طریق Snapchats یا Tweets آنلاین خریداری می کنند ، تجربه کنند. اگر مصرف کننده نام تجاری خود را به صورت آنلاین پیدا نکند ، به مارک بزرگ بعدی که در اینترنت است برود و به خواسته های خود پاسخ دهد.

امروزه وضعیت اجتماعی فرد به جای سفرهای جیمی که می پوشند یا کیفی که حمل می کنند ، با سفرها و تجربیات عجیب وی تعیین می شود. همه چیز در مورد ماجراهای مجلل در کشورهای خارجی است و نه مبلغی که برای ساعت و لباس خرج می کنید. وقفه ای در صنعت مد رخ داده است که نحوه انجام کارها را اکنون متحول کرده است. طراحان و مارک های مختلف در سراسر جهان در تلاشند خود را تنظیم کنند تا بتوانند خود را با روندهای جدید جمعیتی وفق دهند. اینگونه است که سفر صنعت مد را تغییر می دهد. گردشگران چینی نزدیک به 229 میلیارد دلار برای کالاهای گران قیمت در سال 2015 خرید کردند. اما با ترجیح موج جدید مقصد نسبت به کالاهای لوکس ، مارک ها شروع به انطباق در همان جهت می کنند. آنها اکنون با بازاریابی در مبارزات انتخاباتی خود به گونه ای تلاش می کنند تا به نقاط مختلف جهان برسند تا “تجربه” مورد نظر مردم را بدست آورند. اینها تنها برخی از راههای تغییر شکل دادن به صنعت مد در صنعت گران قیمت است!

مارک های جدید هتل صنعت مسافرتی را تغییر شکل می دهند:

امروزه با ظهور مسافران در هر صنعت ، این یک روند جدید برای شرکت های بزرگ هتلداری است که مارک های جدیدی را در تجارت هتل معرفی می کنند. آنها هتل های موجود را با نمونه کارهای جدید طبقه بندی می کنند. این یک استراتژی جدید تجاری شده است زیرا آنها طراحی های جذاب ، جزئیات پیچیده منو ، آثار هنری خیره کننده و تأکید بر فرهنگ های محلی را برای شما به ارمغان می آورند. این مارک های جدید هتل راهی جدید را برای تجربه اقامت در هتل شما ارائه می دهند. همه آنها ضمن حفظ سازگاری با کیفیت و خدمات نوید برتری می دهند. در اینجا لیستی از آن هتل ها آورده شده است که سعی کرده اند کیفیت قابل اعتماد و تجربیات انحصاری را با هم ترکیب کنند.

هتل های AC توسط ماریوت:

این گروهی از هتل ها هستند که روی طراحی تمرکز دارند و این هتل ها سالنهایی با نشاط و جوی را برای مهمانان خود ارائه می دهند. این کشور در فرانسه ، اسپانیا ، پرتغال ، ایتالیا و اخیراً نیواورلئان واقع شده است. این عمدتا برای مسافرانی که می خواهند در هتل های Cosmopolitan در شهرها اقامت کنند در نظر گرفته شده است.

سایبان توسط هیلتون:

این زیبایی ساختمان های تازه احداث شده و مرمت شده را در هم آمیخت. طراحی آنها به طور محلی تحت تأثیر قرار گرفته و از اهمیت تصفیه شده ای برخوردار است. آنها همچنین ثبت نام کردند تا در محله های پرل ناحیه اورگان ، پورتلند و ایتاکا کامونز واقع در ایالت نیویورک و مرکز شهر نشویل باشند. این مخصوص مسافرینی است که می خواهند اوقات خوشی را سپری کنند ، آبجو و فعالیت های آرامش بخشی را امتحان کنند.

Cordes هتل ها و استراحتگاه ها:

این مجموعه از هتل های لوکس با معماری و طراحی استثنایی برای گروه مهمان نوازی لانگهام است. آنها اخیراً در تابستان امسال در The Langham Place Mongkok ، هنگ کنگ افتتاح می شوند. آنها همچنین قصد دارند در چین ، نیویورک ، سانفرانسیسکو ، میامی ، سنگاپور ، دبی ، بانکوک ، بالی ، سریلانکا ، لس آنجلس ، لندن و اورلاندو افتتاح شوند. این برای مسافرانی است که برای کار تجاری سفر می کنند اما کمی تجمل نیز می خواهند!

مجموعه Curio توسط هیلتون:

این گروهی از هتل های پنج و چهار ستاره با ویژگی های منحصر به فرد در سراسر جهان است. هتل های وابسته از کوریو شامل مکان هایی مانند SLS لاس وگاس هستند. هایلند ، دالاس ؛ هتل فرانکلین ، چپل هیل ، کارولینای شمالی ؛ Providence Biltmore ، رود آیلند ؛ هتل هالیوود دیپلماس و آبگرم ، فلوریدا. بعدی در پورتلند ، اورگان خواهد بود. ساراسوتا ، فلوریدا؛ هوستون و دوحه ، قطر. این برای مسافران تجاری است که می خواهند لوکس هیلتون همراه با لوکس جدید منحصر به فرد باشد.

حتی هتل ها:

این هتل ها توسط گروه هتل های بین قاره ای با در نظر گرفتن سلامتی و سلامتی قرار گرفته اند. آنها در داخل اتاق شما تشک های یوگا ، غذاهای ارگانیک و تازه و غیره ارائه می دهند. موقعیت مکانی آنها در حال حاضر در Rockville ، Maryland و Norwalk ، Connecticut است ، اما به زودی در مناطق Midtown East ، Midtown West و بروکلین در نیویورک افتتاح خواهد شد. این هتل ها برای افراد ممتاز IHG است که ترجیح می دهند در یک مکان ساکت بمانند و انتظار تجمل و راحتی استاندارد را دارند.

هتل های فارغ التحصیلی:

آنها قطعه های زیبا و غیرمعمولی از املاک و مستغلات هستند که محل اقامت خانواده و استادانی هستند که از کالج ها بازدید می کنند. آنها در Graduate Tempe ، Arizona و The Graduate Athens در نزدیکی دانشگاه جورجیا یافت می شوند. بزودی در آکسفورد ، می سی سی پی افتتاح خواهد شد. مدیسون ، ویسکانسین لینکلن ، نبراسکا و شارلوتزویل ، ویرجینیا. یک آپدیت قطعی از هتل خدمات ضعیف!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا