طراحی و سئو وب سایت

چگونه شبکه های اجتماعی را تحلیل کنیم؟

چگونه می فهمید که تلاش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما مثر است؟ در اینجا هفت روش برای تجزیه و تحلیل تلاش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای کمک به شما در درک آنچه اتفاق می افتد ، آنچه اتفاق نمی افتد و آنچه باید تغییر کند وجود دارد.
1. ارتباطات
آیا پیروان شما به نظرات شما در اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی پاسخ می دهند؟ برای هر مقاله چند ایده می گیرید؟ کدام مقاله بیشترین ایده را دارد؟ اگر موضوعی را ترک کنید چه اتفاقی می افتد؟ چه اتفاقی می افتد که در موضوع باقی بمانید؟ با تجزیه و تحلیل نمودارهای شبکه های اجتماعی می توان به این س questionsالات پاسخ داد.
2. تیا
وقتی چیزی ارسال می کنید چه پاسخی دارد؟ آیا افراد پست شما را پسندیده اند یا آن را پسندیده اند یا نه؟ آیا آنها خوشحال هستند یا عصبانی؟ دیدن شباهت های بین هر ایده و چگونگی رشد آن برای صفحه اصلی شما راهی عالی برای ارتباط با افراد مناسب است.
3. به اشتراک بگذارید
چند درصد از پیام های شما به اشتراک گذاشته شده است؟ آیا می خواهید با مردم به اشتراک بگذارید؟ وقتی مقالات به سرعت به اشتراک گذاشته می شوند ، این نشانه خوبی از رابطه شما با مخاطبان است. وقتی کسی پستی را به اشتراک نمی گذارد به این دلیل است که به زمین آسیب نمی رساند یا اینطور فکر نمی کند ، بنابراین مطمئن شوید که از مردم می خواهید اشتراک بگذارند.
4. رشد
به راحتی می توانید تعداد لایک هایی را که در صفحه خود می گیرید افزایش دهید یا نه. اگر بتوانید تحقیق کنید تا ببینید شخص جدید از کجا می آید ، تلاش شما موثرتر خواهد بود زیرا می توانید آنچه را که اتفاق می افتد مجدداً بررسی کرده و کارهایی را که انجام نمی شود متوقف کنید.
5. دست بدهید
غالباً ، به ویژه هنگامی که پیام خود را اصلاح می کنید ، دسترسی شما (به معنای تعداد افرادی که آن پست را می بینند) نشان دهنده موفقیت کار شما است. به عنوان مثال ، اگر شما به 1000 نفر برسید و هیچ کس پاسخ ندهد ، لذت نبرد و نظر ندهد ، قلب شما هیچ ارتباطی با مخاطب شما ندارد.
6. کیتیهو
تعداد افرادی که روی صفحه شما کلیک می کنند و تعداد افرادی که آن را می بینند نیز تا زمانی که مخاطبان خود را نشان می دهید شاخص خوبی است. اگر تحت فشار زیادی هستید و تغییری در آن ایجاد نمی کنید ، ممکن است صفحه اصلی به اندازه اطلاعات تصویر مهم نباشد.
7. گفتار
چه کسی در مورد شما صحبت می کند ، آنها چه می گویند ، و آنها کجا آن را می گویند؟ رسانه های اجتماعی یک روش عالی برای اندازه گیری سلامت کسب و کار شما و نحوه نگاه دیگران به تجارت شما هستند. می توانید Google Alerts را تنظیم کنید تا وقتی کسی در مورد مکان ، صنعت یا نام شما چیزی می گوید به شما اطلاع داده شود.
همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی روش های ارائه خود را دارند ، اما هر یک از آنها تجزیه و تحلیل خوبی دارند که می تواند بیشتر موارد گفته شده در اینجا را بدون نیاز به خرید چیز خاصی نشان دهد. این یکی از موارد بسیاری است که باعث موفقیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود..

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا