دنیای وب

چگونه طراحی گرافیکی می تواند به سود برند شما باشد

بازاریابی آنلاین اگر درک نشود می تواند ناامید کننده باشد. یک شرکت ، هر چقدر کوچک باشد ، به چهار چیز احتیاج دارد.

یکی ، یکی از ریاضیات خوب است. این فرد مسئول رانندگی در ترافیک ، تعامل ، فعالیت های بازاریابی و سایر موارد مرتبط با رشته تحصیلی خود خواهد بود.

دوم ، کسی که در طراحی گرافیک تبحر دارد. این فرد محتوای ویدئویی و نوشتاری را به تصویر تبدیل می کند و می تواند محتوای تبلیغاتی ایجاد کند.

سه ، یک فرد خوب با بصری است. این شخص نه تنها عکس می گیرد ، بلکه فیلم هایی را نیز ایجاد می کند که می توانند وارد یک فیلم کوتاه شوند.

و در آخر ، چهار نفر ، کسی که در نوشتن متن مهارت دارد. این فرد بسته به مهارت خود و همچنین به هر 4 مهارت ، تجارت شما را به مقالاتی مکتوب تبدیل می کند که بازدیدکننده داشته باشد.

با این حال ، ما در حال بررسی کسی هستیم که مهارت طراحی گرافیکی خوبی دارد. طراحی گرافیک فراتر از یک آرم و کارت ویزیت است. این مارک تجاری کامل شرکت شما است. نحوه درک مخاطبان از شرکت شما به برند شما بستگی دارد.

مارک شرکت شما شرکت شماست. اگر نام تجاری شرکت شما وجود ندارد ، پس شرکت شما به طور کلی وجود ندارد – حداقل مطابق مخاطبان شما. در اینجا برخی از راه هایی است که طراحی گرافیک می تواند مارک تجاری شرکت شما را بهبود بخشد.

چگونه طراحی گرافیک مارک تجاری شما را بهبود می بخشد

1. یک تصویر تجاری دائمی از برند ایجاد می کند

آرم های فیس بوک و اپل از محبوب ترین ها در میان علائم دیگر هستند. برجسته است و به راحتی توسط مردم قابل تشخیص است ، اما به اندازه کافی ساده است. گزینه دیگر بی بی سی است. تمام لوگوها این بود که سه حرف درون یک جعبه قرار داده شده بود ، و آرم به تنهایی ارزش زیادی پول داشت.

این سه آرم از نظر جمعیت برجسته هستند و به راحتی توسط مردم قابل مشاهده هستند. این همان کاری است که یک طراح گرافیک خوب می تواند برای شرکت شما انجام دهد. این یک آرم ایجاد می کند که تأثیر ماندگار و قدرتمندی بر مخاطبان شما خواهد داشت.

2. مارک های سازگار را تضمین می کند

نه تنها باید آرم شما به آسانی شناخته شود ، بلکه رابط کاربری ، رنگ و همه چیز مربوط به آن در شرکت شما نیز قابل شناسایی است. رابط کاربری شرکت یا رنگ آن را تغییر ندهید ، فقط باید به یک چیز پایبند باشید. فقط یکی. و برخلاف زمانی که دائماً در حال تغییر است ، تأثیر ماندگاری بر مخاطبان شما خواهد داشت.

3. به آرم محدود نمی شود

طراح گرافیک با تمام تصاویر شرکت شما سروکار دارد. اگر شما نیاز به ارسال آگهی تبلیغاتی از شرکت خود در اینستاگرام دارید ، ابتدا آن را به طراح گرافیک خود هدیه دهید ، و بگذارید آنها روی آن کار کنند. آنها یک آگهی تبلیغاتی شگفت انگیز ایجاد خواهند کرد که رنگ ، جبهه ها و شعارهای شرکت شما را به آن اضافه می کند. اگر در حال ارسال ایمیل به مشتری های احتمالی هستید ، حتی اگر یک ایمیل تایپ شده باشد ، فراموش نکنید که آرم شرکت خود را در ایمیل وارد کنید.

4. به افزایش فروش کمک می کند

Graphic Designer به شما کمک می کند فروش خود را افزایش داده و بازدید بیشتری را به سمت تجارت خود هدایت کنید. فقط با دیدن یک بروشور زیبا می تواند تفاوت زیادی در ایجاد یا عدم ایجاد ترافیک ایجاد کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا