دنیای وب

چگونه علاقه مشتریان بالقوه را از طریق بازاریابی پیامک افزایش دهیم

بازاریابی پیامکی که به بازاریابی پیامکی معروف است، راهی است که مانند آتش در حال گسترش است تا علاقه بیشتری را از سوی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در سراسر استان جلب کند. با استفاده از تبلیغات متنی سفارشی، شرکت ها می توانند توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرده و هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. به این دلیل که اگر شرکتی در هر بار چاپ اخطار چاپی پرداخت کند، اعلان متنی در یک خط کوتاه و با نرم افزار قیمت گذاری می شود. همچنین تا زمانی که مقالات خصوصی نگه داشته شوند، مردم با فروش چاپی راحت تر می شوند.

اولین قدم برای جلب علاقه به کسب و کار خود و به دست آوردن مشتریان دائمی با استفاده از بازاریابی پیامکی، درک تفاوت بین مقالات هرزنامه و مقالات بسیار مطلوب است. با اجازه دادن به مشتریان خود برای انتخاب از بین مقالات شما، مطمئن هستید که به آن نیاز خواهند داشت. افرادی که از یک شرکت اسپم دریافت می کنند، به ندرت (در صورت وجود) می خواهند با آن شرکت تجارت کنند. با ارسال مقالات گاه به گاه به مشتریان بالقوه علاقه مند، به آنها نشان می دهید که به حریم خصوصی و طرح داده آنها احترام می گذارید.

اگر به درستی انجام شود، دریافت شماره تلفن برای یک خط انتخاب آسان است. ارائه انگیزه به مشتریان برای ثبت نام در انفجار مقاله شما، به عنوان یک جایزه، راهی عالی برای علاقه مند کردن مشتریان جدید به آنچه مقاله شما می گوید است. رویدادها و مشاغل مرتبط با رویداد از حضور در رویدادهای مشابه با غرفه شرکتی بهره مند می شوند. درخواست از مشتریان در یک غرفه برای شرکت در یک هشدار رویداد (یا فروش) می‌تواند منجر به نتایج بالایی از ثبت‌نام شود، صرفاً به این دلیل که قبلاً به شرکت یا رویداد مشابهی علاقه نشان داده‌اند. آنها متعلق به شما هستند. استفاده از وب سایت خود به عنوان راهی برای تبلیغ مقالات، نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت، به خصوص زمانی که با تخفیف های شخصی و فروش مخفی همراه شود. آخرین خط برای واداشتن مشتریان به ثبت نام برای فروش پیامکی این است که از طریق پیامک یا اطلاعات مهم، کدهای تخفیف و فروش مخفی یا چیزی به همین سادگی، چیز خاصی را برای برنده شدن جوایز ارائه دهید. بده و می آیند.

بعد، به یاد داشته باشید که فرکانس ها شمارش می شوند. شرکت‌هایی که از پیام‌های متنی برای ارائه «معاملات روزانه» استفاده می‌کنند، به زودی متوجه خواهند شد که مشتریان کمتری مقالات آنها را می‌خوانند. بازاریابی پیامکی به توانایی افراد در خواندن مقالات بستگی دارد. حداکثر سعی کنید هفته‌ای یک‌بار مقاله‌ای بنویسید که تخفیف‌ها، به‌روزرسانی‌ها یا هر چیز دیگری را که برای کسب‌وکار شما ضروری است ارائه می‌دهد. بهتر است به بازخورد مردم در مورد میزان فروش پیامکی شرکت شما گوش دهید. اگر یک برنامه پیام‌رسانی جدید را شروع می‌کنید و می‌بینید که شخصی در حال ترک سرویس است، پیام‌های متنی را کمی قطع کنید. همچنین، اگر مشتریان از میزان پیامک های دریافتی شما شکایت دارند، می دانید که زمان آن رسیده است که تعداد پیام هایی را که ارسال می کنید کاهش دهید.

هنگام نوشتن نوع مناسب پیامک انفجاری، به خاطر داشته باشید که شخصی بودن فروش شما مهم است. در صورت امکان، سعی کنید نرم افزاری تهیه کنید که به شما امکان می دهد نام مشتری خود را هنگام عکسبرداری از یک انفجار متنی اضافه کنید. شخصی‌تر است و بیشتر از مقاله‌ای که در مورد آخرین فروش‌ها صحبت می‌کند، «انسانی‌تر» به نظر می‌رسد. اطمینان از اینکه مقاله‌هایی که ارسال می‌کنید با خواسته‌های مشتریانتان نیز مرتبط هستند، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند که آیا شرکت شما از بازاریابی پیامکی به‌صورت جامع استفاده می‌کند یا خیر. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت مراقبت از مادران جوان با درآمد قابل تصرف هستید، منطقی است که حدود 20 درصد از زیباترین کریر نوزاد را بفروشید. از سوی دیگر، اگر شرکتی هستید که بر روی مادران جوان متمرکز شده است، ارسال یک مقاله کلی در مورد فروش زیادی که در مورد قرص های کاهش وزن دارید، منطقی نیست.

خوب نگه داشتن پیام‌های متنی، مستقیم و قابل فهم، باعث می‌شود مشتریان مطالعه کنند. کمپین بازاریابی با بهترین پیامک ها پر از تخفیف، کوتاه و بسیار ساده است. کسب و کارهای کوچکی که به دنبال مشتریان بیشتری از طریق شفاهی هستند نیز باید توصیه کنند (گاهی اوقات) مقالات جالب تر خود را برای دوستان ارسال کنند. این بهترین عملکرد را با رستوران ها، بارها و فروشگاه های رویداد دارد. هرچه افراد بیشتری در مورد کاری که شرکت شما انجام می دهد بدانند، افراد بیشتری تمایل به دیدن آن خواهند داشت. کسب‌وکارهای سنتی‌تر مانند بانک‌ها، پوشاک و فروشگاه‌های لوازم عاقلانه است که با ارسال پیامک به افرادی که قیمت کد تخفیف را با دوستانتان به اشتراک می‌گذارند، به گروه‌ها تخفیف بدهید. مزایای این کار دوچندان می شود. اول، ممکن است مردم در مورد خدمات بازاریابی پیامکی اطلاعاتی را منتشر کنند و مردم را وادار کنند مقالات بیشتری را انتخاب کنند. در مرحله بعد، مردم نیز به احتمال زیاد در گروه های بزرگ خرید می کنند، که به نظر می رسد یک مزیت برای تجارت شما باشد.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که بازاریابی پیامکی بهتر است با سایر اشکال بازاریابی نیز انجام شود. استفاده از چاپ، تلویزیون، رادیو و تبلیغات دهان به دهان همگی راه‌های خوبی برای جذب مشتریان جدید برای کسب‌وکارتان هستند. در حالی که بازاریابی پیامکی راهی فوق‌العاده برای جلب علاقه به کسب‌وکار، محصول و ایده‌هایتان است، تنها راهی که می‌توانید از طریق بازاریابی پیامکی به اطلاع مردم برسانید، جلب رأی مردم است. تنها راه برای ترغیب مردم به رای دادن بیشتر این است که در مورد خدمات خود به آنها بگویید، به بازخورد آنها گوش دهید و به آنها رونق مناسبی بدهید.

بازاریابی پیامکی یکی از داغ ترین راه ها برای جذب مشتریان، حفظ آنها و یادگیری از آنها است. شکی نیست که بازاریابی پیامکی مزایای بسیار زیادی را برای کسب و کارهای کوچکی که به دنبال رشد مشتریان خود هستند ارائه می دهد. با استفاده خوب از این قدرت، می توانید عقب بنشینید و رشد کسب و کار خود را تماشا کنید و به شرکت های بزرگی تبدیل شوید که می دانید باید رشد کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا