چگونه می توانید رتبه خوبی از صفحه در Google کسب کنید؟

هر ارائه دهنده مشاغل و خدمات – با آنلاین بودن – به دلایل واضح یک صفحه پیج رنک در Google می خواهد.

اما آیا کسب نتایج بالا در رتبه بندی موتورهای جستجو (CIRP) یک پیک نیک است؟

نه!

در این صورت ، هر وب سایت و صفحه وب در کسب و کار درست در صفحه اول Google و سایر موتورهای جستجو قرار می گیرد. همچنین ، آژانس های مختلف جستجوگرها از طریق روش های مختلف نوآورانه و خلاقانه ، برای بهبود رتبه بندی صفحه مشتریان خود اضافه کاری نمی کنند.

چرا اینطور است؟

Google مجموعه خاصی از الگوریتم ها را دنبال می کند. همچنان به روزرسانی می شود تا نحوه ارائه نتایج جستجو بهبود یابد.

با گذشت سالها ، موتور جستجوی biggie به دانش موتور جستجوگر موتور جستجوی اطلاعات تبدیل شده است.

اگر اکنون می خواهید صفحات و سایت های شما به درجه بالایی برسند ، آماده فکر کنید و ده اطلاعات مرتبط ، ارزشمند و نوشته شده را تهیه کنید ، به روشی که خوانندگان بتوانند به راحتی آن را بخوانند.

این بدان معنا نیست که شیوه های معمول SEO – از جمله URL های بهبود یافته و توضیحات متا ، URL های ساخت یافته ، پیمایش آسان برای استفاده ، تقویت تصویر ، نویسندگی Google و غیره – دیگر مرتبط نیستند.

هنوز هم مثل آن بدون کار بر روی این جنبه ها ، نمی توانید امیدوار باشید که یک صفحه PageRank بالایی را در Google بدست آورید.

بعد چی؟

محتوا پادشاه است.

علیرغم عوامل مختلف دیگر ، این محتوا هنوز حاکم است.

اگر محتوای شما جدید ، خوب ، مرتبط و آموزنده است – و البته شلوغ و پر از کلمات نیست – سایت ها و صفحات شما باعث ایجاد ترافیک و کار مناسب می شوند.

با این وجود ، داشتن محتوای با کیفیت بالا به تنهایی ممکن است کار را برای شما انجام ندهد.

شما باید بطور فعال آن را از طریق پیوندهای وبلاگ و URL های وب سایت و توسط:

1. انجمن های بحث و گفتگو ، همچنین به عنوان انجمن های دانش باز شناخته می شود

2. سؤالات و پاسخهای Quora

3. Pinterest (برای به اشتراک گذاشتن عکس)

4. سایت های آموزش کتاب های اجتماعی (digg ، خوشمزه ، reddit)

5. سایت های مقاله خوب (الکترونیکی)

6. سایت های شبکه های اجتماعی (فیس بوک ، لینکدین ، ​​اینستاگرام ، توییتر)

7. راهنمای وبلاگ (Bloglines ، Bloggapedia)

8. سایت های ویدیویی (YouTube ، TikTok)

علاوه بر این ، از وب سایت های مرتبط ، محبوب و قابل احترام استفاده کنید تا پست های خود را در بخش پست های مهمان خود قرار دهید. برای این کار بسیار خوب بنویسید و مطالب باکیفیت و مرتبط ارائه دهید.

علاوه بر این ، از گزینه Infographics نیز استفاده کنید. SlideShare یک ابزار عالی برای ایجاد گرافیک است.

محتوائی که با کیفیت به اشتراک گذاشته شده اند و پشتیبانی از تصاویر ، به صورت متوالی ، باعث می شود که رتبه های صفحه Google شما بهتر شود.

روشهای معدنی یا پرداختی

برای نتایج فوری ، از روشهای غیر آلی یا پولی مانند Pay Per Click (PPC) استفاده کنید.

PPC به تبلیغ کنندگان این فرصت را می دهد تا مارک ، محصول یا خدمات خود را در موقعیتی بسیار مهم ، در قالب آگهی هدفمند برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص قرار دهند.

PPC نتایج بسیار سریع شما را دریافت می کند اما فقط برای مدت کوتاهی. برای رتبه بندی صفحه طولانی در گوگل ، روش های رایگان مناسب خواهد بود.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا