چگونه می توان رشد پیروان Twitch را بررسی کرد [Free Twitch Follower Checker]

چگونه می توان رشد پیروان Twitch را بررسی کرد [Free Twitch Follower Checker]

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "چگونه می توان رشد پیروان Twitch را بررسی کرد [Free Twitch Follower Checker]" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.

مانند اکثر شبکه های اجتماعی محبوب و سایت های پخش ویدئو ، Twitch از سهم خود از پیروان جعلی رنج می برد. بسیاری از این حساب ها حتی افراد واقعی نیستند – ربات هایی هستند که برای دستکاری و دستکاری تعداد تماشاگران و دنبال کنندگان طراحی شده اند. در برخی موارد ، این ربات ها با هدف افزایش محبوبیت آشکار توسط خود پخش کننده ها نصب می شوند.

در حالی که مشاهده شماره ها ، پسندیدن ها و شماره های اشتراک راهنمای مفیدی برای موفقیت کانال Twitch است ، معیار واقعی موفقیت تعداد افرادی است که انتخاب می کنند کانال را دنبال کنند. و باور نکنید که باید برای افزایش پیروی خود تقلب کنید. شما می توانید همه کارها را انجام دهید تا تعداد پیروان خود را به طور قانونی افزایش دهید بدون اینکه به تکنیک های فریبنده متوسل شوید. برخی از آنها را در انتهای این مقاله مطالعه می کنیم.

نوشته های مشابه

نحوه بررسی کیفیت مخاطب Twitch:


جستجوگر رشد فالوئر Twitch به صورت رایگان

اکنون ما ابزاری را در اختیار شما قرار می دهیم که می تواند به شما کمک کند رشد دنبال کننده را برای هر کانال Twitch تعیین کنید. دسته هر کانال Twitch را در جستجوگر Twitch Follower Checker قرار دهید تا رشد کانال دستگاه جریان خود را کشف کنید.

ابزار زیر توسط هیپدیتور Influencer Marketing Hub هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت این نتایج ندارد. برای هرگونه پرسش در مورد صحت این نتایج ، لطفاً مستقیماً با Hypeauditor تماس بگیرید. همه نتایج توسط Hypeauditor تولید می شوند و مستقیماً در سیستم عامل Hypeauditor در دسترس هستند.

رشد پیروان را برای هر حساب Twitch تحلیل کنید

آیا شما یک ربات هستید؟ در غیر این صورت کادر انتخاب را علامت بزنید.

طراحی شده توسط چگونه می توان رشد پیروان Twitch را بررسی کرد [Free Twitch Follower Checker]


بسیاری از کانال ها از ثبت نام فانتوم رنج می برند

در صورت جستجوی گوگل ، شرکت هایی را پیدا خواهید کرد که می توانند پیروان Twitch را بفروشند. این “پیروان” یا می توانند انسان های واقعی باشند که مایل به گرفتن پول برای وضعیت پیروی خود یا ربات ها هستند ، که پیروان مصنوعی هستند و به رایانه اعتماد می کنند.

همانند سایر شبکه ها ، بسیاری از شرکت های فروشنده این “پیروان” به پخش کننده های Twitch اعتماد دارند که از تأثیرات خرید اطلاع ندارند.

مردم دنبال کنندگان جعلی را در Twitch خریداری می کنند زیرا ساختن فالوئرهای Twitch به طور طبیعی بسیار دشوار است. این امر به ویژه برای کسانی که محبوب ترین بازی ها را انجام می دهند و تعداد مگا را پیدا می کنند که جریان های رقابتی طاقت فرسایی را پیدا می کنند ، صادق است.

از قضا ، بسیاری بر این باورند که الگوریتم Twitch مردم را به خرید پیروان جعلی ترغیب می کند ، زیرا به کسانی که تعداد دنبال کنندگان بیشتری دارند پاداش می دهد. با این حال ، همه چیز پیچیده تر از آن است و به سادگی با افزایش تعداد دنبال کنندگان ، لزوماً صفحه شما در Twitch تقویت نمی شود ، و باعث افزایش دید شما می شود. Twitch هنگامی که رتبه بندی یک پخش روی صفحه را تعیین می کند ، عوامل مختلفی را بررسی می کند و اعداد دنبال کننده با تورم مصنوعی تأثیر مثبت کمی دارند.


انواع برخوردهای خیالی در Twitch

Twitch چندین نوع نامزد جعلی را شناسایی کرده است که اغلب از طرف پیروان جعلی انجام می شود. مشکل مشارکت و بسیج مصنوعی این است که فرصت های رشد را برای پخش کننده های قانونی محدود می کند و به کل جامعه آسیب می رساند. پیروان جعلی به یک اجتماع سالم و بسیار درگیر کمک نمی کنند.

1. عرض پایین

پر کردن صفحه نمایش شامل تورم مصنوعی تعداد بازدید مستقیم است. کلاهبرداران از اسکریپت ها یا ابزارهای غیرقانونی استفاده می کنند تا کانال بیشتر از آنچه در واقع مشاهده می کند بینندگان همزمان باشد. گاهی اوقات با ربات های فعالیت چت همراه است ، که سعی در تقلید از تعامل پخش / بیننده دارد.

توئیچ ادعا می کند که فقط به این دلیل که یک کانال دارای بازدیدهای مصنوعی است ، لزوماً به معنای عقب بودن صاحب کانال نیست. اگر یک کانال را برای اهداف آزمایشی گزارش می کنید ، مطمئن شوید که مدرکی در دست دارید.

2. پایین را دنبال کنید

در حال حرکت ، کانال در حال ردیابی چندین حساب جعلی است که معمولاً توسط رایانه یا اسکریپت کنترل می شوند. آنها سعی می کنند در حالی که به طور دسته جمعی حساب هدف را دنبال می کنند ، تا حد ممکن “واقعی” ظاهر شوند.

3. افراد واقعی که به عنوان تماشاگر نقاب می زنند

بعضی اوقات پیروان جعلی افراد واقعی هستند که با کمال میل توافق کرده اند در ازای پرداخت هزینه ها ، جریان ها را دنبال کنند. اغلب اوقات ، آنها با شرکت های متخصص در فروش پیروان جعلی که به طور معمول صدها یا حتی هزاران جریان را دنبال می کنند کار خواهند کرد.

تفاوت اصلی پیروی جعلی انسان با واقعی این است که پیرو جعلی به جریان های شما اهمیتی نمی دهد. آنها به سادگی نام خود را برای پول وام می گیرند. آنها هرگز قادر به ایجاد مخاطب نخواهند بود ، هرگز در یک کانال گپ نخواهند زد ، هرگز مشترک نمی شوند و به ندرت پخش جریانی را مشاهده می کنند.


واکنش های Twitch به این پست جعلی

Twitch در نظارت بر پست جعلی فعالانه عمل کرده است. در آوریل 2021 ، این مقام حساب پشتیبانی Twitch در توییتر در توییتر ، “ما افزایش پست های جعلی در Twitch را رصد کرده ایم و 7.5 میلیون+ حساب را هک کرده ایم که TOS را با دنبال کردن و مشاهده هک کرده ایم. ما در حال اقدام به این حساب ها هستیم و از همه گزارش های مربوط به این موضوع قدردانی می کنیم. اکثر این حساب ها کشف شده است از طریق فن آوری یادگیری ماشینی مداوم ما ادامه خواهد یافت ” کاهش تعداد دنبال کنندگان و بینندگان در روزهای آینده. “

Twitch این حساب ها را با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین پیدا کرده است. با این حال ، آنها اطمینان دادند که اگر کانال شما در قبال ربات هایی که در آنجا کشف می کنند مسئول نباشد ، مجازاتی برای شما پیش نخواهد آمد.

Twitch یاد می گیرد که سیستم را فریب داده و از آن فریب دهد. تبلیغ کنندگان میلیون ها دلار را در تبلیغاتی که برای افرادی که وجود ندارند نشان می دهند.


برای به دست آوردن دنبال کنندگان واقعی Twitch چه کاری می توانید انجام دهید؟

چگونه می توان رشد پیروان Twitch را بررسی کرد [Free Twitch Follower Checker]

1. به دلیل کیفیت پخش زنده شناخته شده باشید

تا حد زیادی بهترین راه برای ایجاد شماره های دنبال کننده خود ایجاد یک جریان سرگرمی زنده با کیفیت بالا است. اگر محتوای با ارزش و سازگار با بینندگان خود ارائه دهید ، آنها برمی گردند ، کانال را دنبال می کنند و احتمالاً در کانال شما مشترک می شوند. افراد همچنین بیشتر احتمال دارد با کانالهایی که مورد علاقه آنها هستند ارتباط برقرار کنند.


2. محتوای Twitch خود را در سایر سایت های اجتماعی خود تبلیغ کنید

اگر در سایر سایت ها و کانال های اجتماعی خود دنبال کننده دارید ، باید جریان های Twitch خود را تبلیغ متقابل کنید. به این ترتیب می توانید پیرو خوبی ایجاد کنید که به هر آنچه که باید به اشتراک بگذارید علاقه مند خواهد شد.

اگر در اینستاگرام ، یوتیوب ، تیک توک ، فیس بوک یا سایر سایت های اجتماعی حضوری ایجاد کرده اید ، می توانید برای جذب افراد به کانال Twitch خود از دسترسی عمومی خود استفاده کنید.

تعداد کمی از کاربران Twitch فیلم های ویژه ای را برای پخش خود ایجاد می کنند و آنها را در YouTube و TikTok به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال ، بهترین بازیکن Twitch ، Ninja ، با 24.2 میلیون مشترک بیشترین دنبال کننده را در YouTube دارد. اگرچه وی در TikTok کمتر شناخته شده است ، اما همچنان 5.5 میلیون دنبال کننده در این بستر ویدئویی کوتاه دارد.

با این حال ، حتماً از این سایت های اجتماعی دیگر به طور واقعی استفاده کنید. وسوسه نشوید که فقط برای تبلیغ برنامه های خود از آن استفاده کنید. وقتی به جریان های خود اشاره می کنید ، حتماً آنها را سرگرم کنید و توضیح دهید که با پخش خود چه خواهید کرد. بسیاری از پست های دیگر شما می تواند حول بازی های مورد علاقه شما و آنچه در زندگی روزمره انجام می دهید ، باشد.


3. دستورالعمل ها را دنبال کنید

اگر جریان ها و محتوای شما از روند فعلی پیروی کند ، همیشه احتمالاً بیننده و دنبال کننده بیشتری خواهید داشت. بنابراین ، اگر می خواهید تا آنجا که ممکن است مرتبط باشید ، روندهای فعلی را یادداشت کنید. اطمینان حاصل کنید که از تمام ویژگی های جدید بازی که در آن بازی می کنید آگاهی دارید و از جدیدترین پوسته ها استفاده می کنید. در واقع ، حتماً بازی های معروف را برای انجام بازی انتخاب کنید. یک استدلال مخالف این است که ممکن است در یک بازی کمتر محبوب ، راحت تر مورد توجه قرار گیرید ، زیرا در مبارزه برای بهترین مکان ها در صفحه بازی Twitch رقابت کمتری خواهید داشت.


4. به دیدارها و رویدادها بروید

در این دوره از COVID ، ممکن است فرصت های شخصی کمتری داشته باشید ، اما اگر بتوانید آنها را ملاقات کنید طرفداران شما آنها را دوست خواهند داشت. هنوز بازی های ویدیویی و رویدادهای جریانی در بسیاری از مکان ها در جریان هستند. در حالی که رویدادهایی مانند TwitchCon به طور موقت مجازی می شوند (مانند GlitchCon) ، اما با این وجود به شما امکان ملاقات با پیروان خود را می دهد.


5. بنرهای دیگر را تماشا کرده و با آنها تعامل کنید

اگر می خواهید مردم شما را در Twitch تماشا کنند ، باید سعی کنید آن را تماشا کنید. اگر در چت های کانال های دیگر شرکت کنید ، به خصوص در حالی که هنوز نام خود را می سازید ، این به شما کمک می کند تا شهرت پیدا کنید. یک بار دیگر ، پیش نیاز این است که شما اتفاقاً واقعی و معتبر باشید. هنگام مکالمه در کانال های دیگران ، نمی توانید کانال خود را بدون اتصال متصل کنید.


6. مطمئن شوید که از برنامه Twitch Planning استفاده می کنید

شما برای جذابیت بصری بینندگان خود به کانال Twitch خود نیاز دارید. با اطمینان از استفاده خود شروع کنید پخش جریانی کیفیت نرم افزار. محبوب ترین پلت فرم استریم رایگان OBS Studio است.

با این حال ، افزونه های زیادی وجود دارد که می توانید برای تقویت تصاویر بصری خود استفاده کنید. ما مقالات زیادی در این زمینه نوشته ایم ، مانند بهترین قالب های رایگان و ممتاز Twitch Overlayو بهترین الگوهای آفلاین بنر Twitch، و پوشش های متحرک برتر Twitch. افزونه OWN3D Pro OBS به شما امکان می دهد تا به بیش از 575 پوشش و هشدار دسترسی پیدا کنید تا ظاهر طرح Twitch را شخصی سازی کنید.


7. زمان کافی را صرف جریان کنید تا مورد توجه قرار بگیرید

اگر می خواهید مخاطبان خود را در Twitch ایجاد کنید ، باید زمان کافی را برای پخش اختصاص دهید تا مردم متوجه شما شوند. بهتر است هر بار چند ساعت ، و ترجیحاً چند روز در هفته را به پخش خود اختصاص دهید. هنگامی که برنامه ای دارید ، به آن پایبند باشید تا مردم بدانند چه زمانی انتظار پخش جریانی شما را دارند.

موفق ترین بازیکنان معتقدند که پخش از Twitch کاری تمام وقت است و 40 ساعت یا بیشتر در هفته را صرف پخش می کند. البته بعید است که با فداکاری لودویگ به اهگرن برابر باشد. او در طول ماه بین 14 مارس تا 13 آوریل 2021 بدون توقف فریاد می کشید. در یک زمان ، کانال او با وجود خواب بودن ، پربیننده ترین کانال در Twitch بود. با این حال ، بعید به نظر می رسد که آگرن نگران داشتن بسیاری از پیروان جعلی باشد. تقدیم وی منجر به هزاران دنبال کننده و مشترک جدید شده است. بدون شک ، این امر به تنظیم موارد کمک می کند تا هر مشترک اضافی زمان پخش خود را افزایش دهد.


نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا